quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Lean!!!
Lekker lekker! Doe maar een "Droxz special!"!
Kreupel jongen! Ongekend!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?
Wel lief van haar dat ze ons koffie geeft hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus WL is een negert en mijn moeder zit bij de KKK?quote:
Heb je die kapstok weer gebruikt ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?
Kees KankerKachel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus WL is een negert en mijn moeder zit bij de KKK?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je die kapstok weer gebruikt ofzo?
No more selfservice.... mmmkay?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben in middels na een doos tisue's en 2 rolen wc papier maar overgestapt op een handdoek ...
en zo als ik gister al tegen droxz zei mn neus voeld aan als een 3e hands stuk schuur papier ...
Sowwy!quote:
Hier is de koffie wel lekker hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey tri
ja, blegh, tnt koffie zou afgeschaft moeten worden!
met de watte?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een cappuccino, alleen dan met bukkake ipv opgeklopte melk
Mwahahahaquote:
Hm, sterke & beterschapquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ben in middels na een doos tisue's en 2 rolen wc papier maar overgestapt op een handdoek ...
en zo als ik gister al tegen droxz zei mn neus voeld aan als een 3e hands stuk schuur papier ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel makkelijk zijn met zap de negert, scheelt me zappenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee erger nog:quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn met zap de negert, scheelt me zappen
Klopt ja, die voorziet ze van brandende kruizen inlegkruisjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee erger nog:
WL is je negert-moedert bij de KKK
Zmokes.... mofo... nu moet jij halen hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
met de watte?![]()
whatever, droks krijgt gewoon koffie. geen moeilijk gedoe hoor
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, sterke & beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hollywood, eat your f*cking heart outquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee erger nog:
WL is je negert-moedert bij de KKK
Tuurlijk, je zit tenslotte maar één station verderop!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zmokes.... mofo... nu moet jij halen hoor!
Echt he... die mensen moeten gewoon eens verplicht een dag hier komen posten/lezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen in mijn omgeving zijn die, die uitdrukking niet kennen!!
tis dat droxz en smokez ermee kwamen, ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Whehe, je bent de eerste die me vandaag aan het lachen heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |