Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al rokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is het eerste goede plan voor vandaag
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Mogguh....quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge tripack en droxz.
* WhiteLightning gaat zo maar s een halve snipperdag vragen denk ik
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
ewwww is dat wel een goed idee ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
Genoteerd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!![]()
dubbele espresso please
Dat zal morgen pas worden, vanmiddag wel de hoekbank aanschaffenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
Aaaight, dat zijn de berichten!!quote:
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zitquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sch
[..]
Genoteerd!
@WL
ALs die gozer het niet goed doet heeft hij een probleem....![]()
(ik ben zijn stage begeleider... heb "puistje" alleen bij mijn kut collega geplaatst)
Mogguh Draakje!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz en tri pack
Alleen de gedachte alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zit
Beide NIETquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
Heeuh Droxz
Haha ik weet niet met wie ik dan medelijden moet hebben, je kutcollega of puistje
Dubbel?! Dan moet je wel een heule heule heule grote beker hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
@Droxz doe mij maar een dubbelle droxz-special
ik heb heel vast geslapen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!!!!!!!
Nog lekker geslapen?
mogguh leannequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
* Leanne is een uur te vroeg op overleg in utrecht, het begint ineens om 10u ipv 9 uur,
zat al om 7uur in de bus, voor jan lul
iemand koffie?
Bwehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beide NIET![]()
Ze passen wel bij elkaar...![]()
Ik ben vandaag zo brak&vrolijk, brak&vrolijk, brak&vrolijk,
Ik ben vandaag zo brak&vrolijk, zo brak&vrolijk was ik nooit!
Ben je mooi klaar mee, succes gozert!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
En ik mag meteen een vergadering in
Tot later mensen![]()
mogguh Leanne
Lekker gaar zijn in de bus... leuk is andersquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
* Leanne is een uur te vroeg op overleg in utrecht, het begint ineens om 10u ipv 9 uur,
iemand koffie?
deze groot genoeg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dubbel?! Dan moet je wel een heule heule heule grote beker hebben!
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh allemaal![]()
* Dr.Droxz is weer brak & vrolijk... maar heeft natuurlijk geen zin...
Mogguhquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
iemand koffie?
Ik voorzie een bepaalde opmerkingquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Nou? He?
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb bepaaldquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een bepaalde opmerking
Zeg, maak ons ff jaloers ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn en met zn eee pc te spelen ....
om half 3 naar de doctor jay .... not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zozo je hebt het er maar druk mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn en met zn moeder te spelen ....
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, maak ons ff jaloers ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou graag met je ruilen .....![]()
voel me echt beroerd ...
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
En daar was zij bepaald niet over te spreken heb ik vernomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb bepaald
Mogguh Lean!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:02 schreef Leanne het volgende:
mogge mensen!![]()
iemand koffie?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
fubje ligt lekkert in zn bed ziek te zijn moeder te spelen ....
jij hebt het ook al zo drukquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil ff opmerken dat ik voorzie dat ik je moeder laatst heb gepaald
Fuck... net te laatquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo je hebt het er maar druk mee!
Nee, Draakje was naar mijn radiozender aan het luisterenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe
En toch typisch dat Draakje dat gisteren ook zong...Dus jij hebt de radiozender verzet bij Draakje?
Is t zo erg?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou graag met je ruilen .....![]()
voel me echt beroerd ...
Nee, geen wonder, had je gezien hoe moeilijk ze liep achteraf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar was zij bepaald niet over te spreken heb ik vernomen
STERF BITCH!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Nou? He?
Nou wie maakt hem af, Smokez of WLquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, Draakje was naar mijn radiozender aan het luisteren
hey Leannequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:14 schreef Leanne het volgende:
hey draakje, hey smokes
* Leanne deelt de gratis koffie van het overleg uit
bleg vieze koffie
Je moeder, die smoked WL'squote:Op donderdag 19 juni 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou wie maakt hem af, Smokez of WL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |