en dan morgen de sleutelquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Heeeuh, vanmiddag heb ik alweer weekend
Inderdaadquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook! Om 2 uur zelfs alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
idd! hop steen door de ramen, en klussenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! hop steen door de ramen, en klussen
Dat is het eerste goede plan voor vandaagquote:
Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al rokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is het eerste goede plan voor vandaag
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, een ruim uur geleden ging ik ook al roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Mogguh....quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge tripack en droxz.
* WhiteLightning gaat zo maar s een halve snipperdag vragen denk ik
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
ewwww is dat wel een goed idee ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
* Dr.Droxz laat "puistje" koffie halen... iemand nog wat?
Genoteerd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!![]()
dubbele espresso please
Dat zal morgen pas worden, vanmiddag wel de hoekbank aanschaffenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
Aaaight, dat zijn de berichten!!quote:
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zitquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sch
[..]
Genoteerd!
@WL
ALs die gozer het niet goed doet heeft hij een probleem....![]()
(ik ben zijn stage begeleider... heb "puistje" alleen bij mijn kut collega geplaatst)
Mogguh Draakje!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz en tri pack
Alleen de gedachte alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja het feit dat je hem al puistje noemt , kan het zomaar gebeurne dat er méér dan suiker of melk in de koffie zit
Beide NIETquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
Heeuh Droxz
Haha ik weet niet met wie ik dan medelijden moet hebben, je kutcollega of puistje
Dubbel?! Dan moet je wel een heule heule heule grote beker hebben!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
@Droxz doe mij maar een dubbelle droxz-special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |