Uiteraardquote:
quote:
Moet je dat voortaan beter verbergenquote:
goed voor jezelf zorgen heeft niets met migraine te maken hoor! dat komt en gaat, vaker dan me lief is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dan nog.. Wel rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen!
Je hebt maar 1 hoofd
Als het goed is![]()
Zal nog eens bezorgd doen..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed voor jezelf zorgen heeft niets met migraine te maken hoor! dat komt en gaat, vaker dan me lief is.
Weer zoiets wat mij nooit zal gaan lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:38 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet je dat voortaan beter verbergen
Ik zet het op het lijstje!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weer zoiets wat mij nooit zal gaan lukken
ok... nou zo kwam dat niet over, met die opmerking over zeuren.quote:
Typisch... er komen alleen maar dingen bijquote:
Sorry...quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok... nou zo kwam dat niet over, met die opmerking over zeuren.
maar goed het zal wel
Ja duh..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Typisch... er komen alleen maar dingen bij
quote:
Pardon?!?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja duh..
Is jouw lijstje, als je er wat van af wilt hebben moet je er aan gaan werken
Moet ik nu tegen jou ook al sorry zeggen?quote:
Gezondheidquote:
Nee natuurlijk niet, maar je zit in GRTDOJW, en je hebt het over werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet ik nu tegen jou ook al sorry zeggen?
Thanks!quote:
owjaquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar je zit in GRTDOJW, en je hebt het over werken
Blasphemy!
Ook een goedemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Gastquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Dat het even duidelijk isquote:
Jij kan het wetenquote:
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Pff, ik heb er alweer bijna 2 uur op zitten
Heul duidelijkquote:
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we doorquote:
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we door
Met "werken" dan wel te verstaan
Zekers!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?
Zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Tot straksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Oh yes I willquote:
Een normale dag dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers!
Koffie gehaald, gegeten, praatje gemaakt met collega's etc.
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapenquote:
Heeeuh spreek voor jezelf ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapen
Jeweettochquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh spreek voor jezelf ja!
...Ow wacht...
Mogguh draakjequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
Aaaaightquote:
Zijn wij altijd hequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
Ehquote:werk (het; werken)
1 het werken, het verrichten van een taak
2 betrekking, bron van inkomsten
3 wat gedaan moet worden
4 werkstuk, voortbrengsel van arbeid of kunst
5 daad
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
Meuningquote:
Beetje slecht eigenlijk van de KNVBquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecuniasquote:
Dan ben ik kapotquote:werk (het; werken)
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
En dat vraag je hier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
wie heeft verdorie de radio op 100% NL gezet?
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecunias![]()
Geef nou maar toe ...quote:
En dat, kunnen we natuurlijk niet hebben!quote:
Indirect wel natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?
Sorryquote:
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
Smokez, hoe was het in Breda gisteren?
Ik moest voetballen dus had verder niet echt tijd ofzo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo kun je ook zien jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halen
Gelukkig had ze zo'n relaxed expresso automaat thuis staan, dus dat maakt weer een hoop goed
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Yepquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi dan
Heb je toen die motor eigenlijk nog gekocht? Dat was vlak voor mijn vakantie toch?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]FiguresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]oke oke...you winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Droxz = Demotivatorquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
Ja, zeker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
meteen een stuk stiller hier
Droxz demotiveert iedereen om te werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz = Demotivator
Smokez = Motivator
??
en uiteindelijk komen we dan altijd hier terechtquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz demotiveert iedereen om te werken
Ik motiveer gewoon iedereen om geen zin meer te hebben
Als je t zo bekijkt, dan wel ja
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]en toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en dan morgen de sleutelquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Heeeuh, vanmiddag heb ik alweer weekend
Inderdaadquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook! Om 2 uur zelfs alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
idd! hop steen door de ramen, en klussenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! hop steen door de ramen, en klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |