Ook een goedemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Gastquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
En ik maar wachten in dat andere topic die Beller had aangemaakt, afvragend waarom het zo rustig is
Dat het even duidelijk isquote:
Jij kan het wetenquote:
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Pff, ik heb er alweer bijna 2 uur op zitten
Heul duidelijkquote:
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we doorquote:
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen??? Geen vragen?!? Moooi, gaan we door
Met "werken" dan wel te verstaan
Zekers!quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heb je ook wat gedaan in die 2 uur?
Zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Tot straksquote:Op donderdag 19 juni 2008 07:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik duik nog even m'n bedje in denk ik..
Tot straks
Oh yes I willquote:
Een normale dag dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zekers!
Koffie gehaald, gegeten, praatje gemaakt met collega's etc.
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapenquote:
Heeeuh spreek voor jezelf ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch niet normaal, zitten wij hier hard te werken met z'n allen, en mevrouw deelt ons even mee dat ze lekker gaat slapen
Jeweettochquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh spreek voor jezelf ja!
...Ow wacht...
Mogguh draakjequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
Aaaaightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |