Zijn wij altijd hequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
jullie zijn dus hard aan het werk?!
Ehquote:werk (het; werken)
1 het werken, het verrichten van een taak
2 betrekking, bron van inkomsten
3 wat gedaan moet worden
4 werkstuk, voortbrengsel van arbeid of kunst
5 daad
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
Meuningquote:
Beetje slecht eigenlijk van de KNVBquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
Patrick Kluivert was niet welkom bij de drie groepduels van Oranje. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal had bij de KNVB twee toegangsbewijzen aangevraagd voor één van de wedstrijden, maar de voetbalbond had geen zin om de spits van kaarten te voorzien.
"Voor alle duidelijkheid: ik wilde er gewoon voor betalen", aldus Kluivert tegenover De Telegraaf. "Ik heb in Italië, Spanje, Engeland en Frankrijk gevoetbald. Het is duidelijk dat men daar anders met oud-internationals omgaat. Ik vind het jammer dat ik Oranje niet kan aanmoedigen. Ik hoop écht dat we kampioen worden."
PWND!!!
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecuniasquote:
Dan ben ik kapotquote:werk (het; werken)
6 mechanisme, bewegend deel van een toestel
En dat vraag je hier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
wie heeft verdorie de radio op 100% NL gezet?
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah volgens mij verwachten ze dat we iets doen voor onze pecunias![]()
Geef nou maar toe ...quote:
En dat, kunnen we natuurlijk niet hebben!quote:
Indirect wel natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal bezig met een vorm van data entry toch?
Sorryquote:
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:14 schreef Sgele het volgende:
Smokez, hoe was het in Breda gisteren?
Ik moest voetballen dus had verder niet echt tijd ofzo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Zo kun je ook zien jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, gewoon, 3 uur in de auto gezeten om ff een bakkie koffie te drinken en wat spullen op te halen
Gelukkig had ze zo'n relaxed expresso automaat thuis staan, dus dat maakt weer een hoop goed
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Yepquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mooi dan
Heb je toen die motor eigenlijk nog gekocht? Dat was vlak voor mijn vakantie toch?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]FiguresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeBwhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]oke oke...you winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Droxz = Demotivatorquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
Ja, zeker!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
meteen een stuk stiller hier
Droxz demotiveert iedereen om te werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz = Demotivator
Smokez = Motivator
??
en uiteindelijk komen we dan altijd hier terechtquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz demotiveert iedereen om te werken
Ik motiveer gewoon iedereen om geen zin meer te hebben
Als je t zo bekijkt, dan wel ja
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer het nou eens te overtreffen, iemand laten winnen is niet leuk
Je kunt beter dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]en toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en dan morgen de sleutelquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Heeeuh, vanmiddag heb ik alweer weekend
Inderdaadquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook! Om 2 uur zelfs alquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
idd! hop steen door de ramen, en klussenquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Dus je gaat alvast in je huisje aan het werk?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd! hop steen door de ramen, en klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |