Een hobby is nooit triest wat het ook is. Maar dat leer je wel als je groot bentquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:35 schreef Cahir het volgende:
Het is ook een heel triest ietswat best heel vaak herhaald mag worden.
Dat is mij gevraagd aangezien ze geen google ranking willen krijgen via een erg foute homotopicquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
Ja, alle links zijn ook spontaan verdwenen.
Het leven is zwaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik "Ah, die Cahir is zo slecht nog niet," maar vaak precies op het moment dat ik dat denk, zeg je weer eens iets waardoor je me irriteert.
oh ja dat is waar ook, jij bent op kuuroordquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Hongarije ? nee hoor zelfde tijd als in Nederland
Bekijk het positief. Je bent wat normaler nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
De plaatjes niet. De links in mijn sig en onderschrift wel
dat is de benaming die Rourke geeft aan de vasteklanten koopavond bij de Bijenkorf te Eindhovenquote:
Dat is dan 1 van ons die dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Je bent wat normaler nu
Oh, en als je dan Cazman met zijn comichobby plaagt, dan moet je vooral niet gaan WoW'en want dat is minstens net zo erg hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Hoe gaat WoW?
Ja dus? Hij mag toch lekker zelf weten waar hij zich in interesseert. En jij wordt ook nog ooit volwassen (nog niet altijd aan je posts af te zien, maar goed) en dan ben ik benieuwd of jij alleen nog maar De Avonden leest bij een haardvuur met een glas whisky en een sigaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef Cahir het volgende:
Cazman is volwassen,
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
dan ben ik benieuwd of jij alleen nog maar De Avonden leest bij een haardvuur met een glas whisky en een sigaar.
En Cazman leest waarschijnlijk ook niet de Donald Duck.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef Cahir het volgende:
Dat beeld heb ik niet in gedachten.
Maar ik lees toch ook niet 'Hoe overleef ik mijn eerste zoen' of nog meer Francince Oom rotzooi
So true, en ik ga nu dan ook stoppen met mijn pogingen om iets over te brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor CDP
geslaagde poging van let's change the subject
volgens mij staat zijn receiver/ontvanger uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Cazman leest waarschijnlijk ook niet de Donald Duck.
[..]
So true, en ik ga nu dan ook stoppen met mijn pogingen om iets over te brengen.
haha mutsquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Het knoppie is oranje geworden van de chips
Afwasmiddel, Glassex, Schuurmiddel, Bleek, Schuurspons, Wonderspons... niks helpt
Kleurenblind.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:
Hoe komen sommige mensen op het idee om hun hyves zo te kleuren dat alles praktisch onleesbaar is.
Heb ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
Of eentje die meescrollt, vink super eng.
Super eng?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
OF een achtergrond dat alles onleesbaar maaktl. Ja heel slim gekozen. Of eentje die meescrollt, vink super eng.
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
@Rourke
je had inderdaad gelijk
ik heb vanavond een aantal van die types die aan die eerdere omschrijving voldeden zien rondlopen
Niks gevonden he? Ik heb nog een paar spijkerbroeken gepast bij de Jack & Jones, maar het zal allemaal veelste strak. Ik hou er meer van als het wat losser zit allemaal...quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@MisterO
je had vanochtend gelijk
er zijn momenteel geen leuke jeans te vinden
dat de bijenkorf nichtenkermis is/wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Zuurvlees of zo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:46 schreef Stroekie het volgende:
@Rourke
en volgens mij moet jij je over een drempel heenzetten want de So!go en limburgs volksvoedsel nummer 1 staan er nu in de kelder voor half geld
aanbod aan jeans was vanavond baggerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks gevonden he? Ik heb nog een paar spijkerbroeken gepast bij de Jack & Jones, maar het zal allemaal veelste strak. Ik hou er meer van als het wat losser zit allemaal...
bijna goed,.......appelstroop natuurlijkquote:
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT isquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef Stroekie het volgende:
dat de bijenkorf nichtenkermis is/was
moet ik hier nu alles voor iedereen onthouden ??![]()
Ja ik zal daar een beetje heel limburg doorcrossen om in Maastricht naar de bijenwinkel te gaan als ik in Eindhoven en Den Bosch ook terecht kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rondquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
de H & M zit altijd propvolquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
De H&M's zitten altijd propvol met nichten, waar je ook vandaan komt.
Oh, hier in het noorden valt het wel mee qua hetero mannen. Die zijn wat achtergesteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rond![]()
en in de jeanscorner een paar fraaie orientaalse types
maar ik zie de laatste tijd die ruige/stoere met zijn baard en paardestaart nooit meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.
Mooiboy central is de H&M in Piazza.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
met de MaW eronder een soort van hunkenflatquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooiboy central is de H&M in Piazza.
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lastig:
Helemaal verliefd zijn met een jongen en dan de jongen waar je 3 weken geleden meeflirtte moet semi-afpoeieren..
Oh, dat het wederzijds is is wel zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent..
Maar bij Barrows staat de kloon van Huntelaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:25 schreef Stroekie het volgende:
met de MaW eronder een soort van hunkenflat
en de sissy boy winkel erachter![]()
Bij WE hebben ze mooie spullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik koop liever kleren bij de WE dan bij de H&M, maar ik ben dan ook niet Hip & Modieus..
meneer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hoeft geen angst te hebben voor die lange stuiterende meneer
Mijn broertje werkte bij de WE...quote:
In your dreams bebe 4-0quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
RUsland gaat Nederland afmaken en ik zal een vreugde dans maken.
Leads?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje werkte bij de WE...Nu bij ... uh... ik vergeet het steeds. Zo'n "hippe" spijkerbroekenwinkel.
ja maar ja maar die waren niet open om 19.00 uur vanavond, dus daar moet ik volgende week nog maar eens veldwerk gaan verrichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar bij Barrows staat de kloon van Huntelaar
wel goed eigenlijkquote:
Beetje zoutloos. Moest laatst een effen net vest hebben, niets speciaals. Daarvoor kan ik er dna wel weer slagen.quote:
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..quote:
met saaie dingen iets spannends creeren.. DAT is de kunst van modern fashionquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoietsquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook, jij bent op kuuroord
Rimme?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje werkte bij de WE...Nu bij ... uh... ik vergeet het steeds. Zo'n "hippe" spijkerbroekenwinkel.
Nee, het was vroeger de Score...quote:
Ja, diequote:
Ik ben liever spannend onder dan met mijn kleren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
En toch vind ik al met al jouw broertje nogal een homotiepje (de naam daargelaten) en dit is geen beledeging gewoon hoe je over hem verteltquote:
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Jongens van de Scorequote:
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeesterquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meer
Ben een poosje weg geweest, drukke weekendjes gehad enzo
ben per 1 september niet meer werkzaam hier in hoorn, ga weer terug naar arnhem.
had in febrari een vriendje, ben sinds juni weer single.
dat zijn zo ong. de grote lijnen wel, en oh ja.. mijn ouders zijn alweer bijna een jaar gelukkig getrouwd
dat had je niet verteld dat jij voor werk UK had verlaten om uitgeleend te worden aan Hungaryquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoiets
voorlopig nog niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeester
en 60 uur is wel wat veel van het goede
en jammer dat het niet gelukt is, je was in feb inderdaad heel hoopvol/optimistisch voor jullie twee
en dan wordt jij weer tussen de nichtjes geparkeerd om ze in bedwang te houden tijdens het eten ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!
sja.. shit happens.. ik ben te tempramentvol schijnbaar :S
wat ie daarmee bedoeld heb ik maar niet meer gevraagt!
bestaat dit topic
6 jaar alweer?
jeetje..
[misterO mode]quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
Cristiano Ronaldo was weer schattig net in zijn interview op TV. Hij heeft zo,n leuk portugees accent
accentenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
Cristiano Ronaldo was weer schattig net in zijn interview op TV. Hij heeft zo,n leuk portugees accent
ze moeten eerst allebei de finale halen en dan zien we wel, en hij mag wel even bij ons thuis komen uithuilen we troosten hem welquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[misterO mode]
wacht maar tot hij straks traantjes moet plengen omdat ze van nederland de finale verloren hebben
[/misterO mode]
dank je, ik hou ook van jouquote:
kijk nu maar bij het zoeken naar nieuwe woonruimte wel gelijk of er ook ruimte voor een stal is, want dat paard van die prins die vroeg of laat je pad zal kruisen kan je echt niet continu stallen bij buurvrouw Jansen in haar gang. Of erger nog in je eigen keuken waar dat beest zich dan te goed staat te doen aan jouw verse havercroisantjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Xiance het volgende:
hahaha nee mijn nichtjes gaan niet mee..
OMG.. mijn kleine diamantje...
ze zegt laatst "Oom jan, als jij weer in arnhem komt wonen, krijg ik dan elke dag een cadeautje?"
geweldig todch!!
nee, voorlopigf voor mnij geen lief meer, ik ben zelfstandig, dat is ook wat waard
geen ideequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen dus: Waar hebben we het over?
jij zal het waarschijnlijk wel niet kennen/nooit gezien hebben maar als er weer mensen getroost moeten worden schieten mij weer altijd beelden binnen van Sinterklaas die verdrietig is en ook getroost moet worden bij Jiskefetquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
en hij mag wel even bij ons thuis komen uithuilen we troosten hem wel
oopsquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk nu maar bij het zoeken naar nieuwe woonruimte wel gelijk of er ook ruimte voor een stal is, want dat paard van die prins die vroeg of laat je pad zal kruisen kan je echt niet continu stallen bij buurvrouw Jansen in haar gang. Of erger nog in je eigen keuken waar dat beest zich dan te goed staat te doen aan jouw verse havercroisantjes
Kas woont op een boerderij en is helemaal gek van dieren. Nu had hij een jong vogeltje gevonden dat uit het nest gevallen was en dat nog wel kon fladderen maar niet kon vliegen. Beest zat op een stapel hout in de wei bij de geit achter gaas. Kas op zoek naar een houtje, en jawel hij krijgt het voor elkaar dat vogeltje op het einde van het houtje gaat zitten. Vol trots gaat hij dit aan mijn broer laten zien. Maar mijn broer ziet dat de hond wel heel veel aandacht voor dit tafereel heeft en sluit die in de schuur op voordat er ongelukken gebeuren. 5 minuten later komt hij alsnog hevig huilend bij z'n pappa aan want niet de hond maar Driek de kat is lang geweest en deed van hap slik weg. En dan geen tranen om de dood van het vogeltje maar veel meer omdat Driek zijn speeltje had afgepakt en dat wilde ik nog helemaal niet
viespeuk je moet buitenspelen en niet geilen op mannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Cahir het volgende:
Allemaal Calvin KLein, net als BEckham. Retegeil *kwijl*
Dat lijkt uiteindelijk ranziger dan het bedoeld isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
dag jonkie
komt je binnenkort ook je rapport aan opa laten zien ?
Ljungberg, verloor vandaag met Zweden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef Cahir het volgende:
Wie is die hottie MIsterO?
oh! zondermeer!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Sommigen kunnen wel lekker wezen.
Heb jij een gay.nl profiel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh! zondermeer!
maar daar ken ik er weinig van :S
Eerst zelf fatsoenlijke en duidelijke foto plaatsen en dan pas je eisenquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:19 schreef Cahir het volgende:
Nee, maar hem ken ik nog niet. Ben benieuwd(typo) wat erachter schuilt.
I wishquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:
Vrijwel alle homos zijn skinnyZeker in dit topic
maar niet allemaal zijn ze er blij meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:
ik ben een trotse Bourgondiër, dat gaat niet samen met skinny zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:
Ja net als Ang3l, sterker nog, als ik voor ons kook eet hij net zo veel als ik, alleen hij snoept nog vanalles tussendoor.quote:
Uh-huhquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En toch vind ik al met al jouw broertje nogal een homotiepje (de naam daargelaten) en dit is geen beledeging gewoon hoe je over hem vertelt
jij bent zelf toch ook mager, en lang toch?quote:
tist loos?quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
jeumig!!!
Ik moet echt aan de psych!
Ik ben een enorme frustie.
Het is ernstiger als ik dacht.
YES YES!quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:07 schreef Wexy het volgende:
Wat een heerlijke TT.
Een tijdje niet op zitten letter hier... Maar ben er weer geloof ik
Tis nog best warm buiten hè?quote:Op donderdag 19 juni 2008 03:55 schreef Cybart het volgende:
en weer thuis van het werk
zojuist nog lekker op het dakterras van de zaak een afzakkertje gepakt
und nur,....slapen !
het was nog erg lekker inderdaadquote:
zzzzzzzterrrrrke man!quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef Cazman het volgende:
zzzzzzzterrrrrke KOFFIE!!!!
Wat je nodig hebt is gewoon wat aktie tussen de lakensquote:
met die actie tussen de lakens is het juist mis gegaan, en geloof me dat lag niet aan het feit dat die ander me niet wilde, maar omdat ik blokkeerdequote:Op donderdag 19 juni 2008 08:38 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt is gewoon wat aktie tussen de lakens.
En ach je kan aan jezelf werken, maak het beste van jezelf en leeftijd van jongens waar je op valt wat opschroeven misschien een idee.
Gentlemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met die actie tussen de lakens is het juist mis gegaan, en geloof me dat lag niet aan het feit dat die ander me niet wilde, maar omdat ik blokkeerde
Goeie namen op lowlands zie ik net. Lowlands begint toch wel weer aantrekkelijk te wordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gentlemen
Screwing in moderation
Screwing is such a bore
None of my time is wasted
I do that shit on tour!
I wanna make some babies, I wanna get it on
I wanna make you horny, But I can't get it up
I wanna make some money, But I don't want no job
I wanna make you horny, But I can't get it up
Get it up (why can't you get it up?)
Get it up Get it up (why can't you get it up?)
Get it up Why can't you get it up?
Why can't you get it up?
It must be your face
Or it's your body
If it ain't your body
Then it must be your face
Uh, jesus
I, I never had this problem before
It's just uh, hold on a second
Give it a minute, give it a minute, alright?
Just give it a minute
Uh, do something sexy
I don't care, do something sexy
Just, whatever you do
Don't talk about your fucking boyfriend while we're having sex,
How 'bout that?
I wanna make some babies
I wanna get it on
I wanna make you horny
But I can't get it up
I wanna make some money
But I don't want no job
I wanna make you horny
But I can't get it up
Vond het ineens toepasselijkKomen op Lowlands
wordt volgens mij een van de musicalhoogtepunten van komend jaarquote:
Heb hier bijna 10 minuten zitten F5en.... en toen dacht ik dat je was gaan slapen ofzo..........En ben ik zelf ook in slaap gedonderd.......snorryquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijn zo'n psych die luistert..
heujquote:
o?quote:
hmz das nie prettig... en heb je n idee waardoor je blokkeerde?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met die actie tussen de lakens is het juist mis gegaan, en geloof me dat lag niet aan het feit dat die ander me niet wilde, maar omdat ik blokkeerde
oh dan weet ik het ook niet meer en hoe komt het dat je blokkeerde?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
arme jijquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik ben er ook weer...
WEEEEERRR uit bed gebeld door mijn collegas.. mn enige vrije ochtend deze week
zal wel ozekerheid en minderwaarigheid zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
oh dan weet ik het ook niet meer en hoe komt het dat je blokkeerde?
quote:Het dochtertje van Oranje-speler Khalid Boulahrouz dat gisteren te vroeg werd geboren in een Zwitsers ziekenhuis is overleden. Dat meldt het radionieuws van Radio 538 zojuist.
Boulahrouz verliet gisteren voortijdig training omdat zijn vrouw werd opgenomen in het ziekenhuis van Lausanne vanwege complicaties bij de zwangerschap.
Postbodes...Waar is het iq soms gebleven in deze criminele tijdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:05 schreef Jerruh het volgende:
grote drukte en postbodes die pakketjes voor jou in een openbare ruimte leggen waardoor ze leeg worden geroofd...
vraag het Vlarp, die kan er over mee praten!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Postbodes...Waar is het iq soms gebleven in deze criminele tijden
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef Cybart het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
goedemorgen
oeh ADHD achtige buien trekken voorbij !
Is die nog STEEDS postbode?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
vraag het Vlarp, die kan er over mee praten!
Inderdaad, echt erg...quote:
ja, ik snap ook niet hoe het komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen
ADHD op zo'n sombere regenachtige dag?
hij heeft zn pak vast nog in de kast hangenquote:
Je kan altijd nog gaan kroegen en cafeen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik snap niet hoe we er bij zijn gekomen om vanavond, met dit weer, te gaan terrassen....
Bah en ik moet gewoon werken op die dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik snap ook niet hoe het komt
of ja, eigenlijk wel
ik heb zowiezo vrij op de 29e![]()
![]()
of NL nu wel of niet de finale haalt,
ik heb iig de toezegging gekregen dat ik vrij heb
(op die dag hebben we "vriendendag" en gaan we met een man of 30 weg, beetje uit de hand gelopen dit jaar)
maar ik snap niet hoe we er bij zijn gekomen om vanavond, met dit weer, te gaan terrassen....
denk dat het dat gaat worden inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan kroegen en cafeen.
Waar werk je? link?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
denk dat het dat gaat worden inderdaad
altijd zo lullig
gisteren ontzettend mooi weer, heb ik mn hele terras vol zitten
en dan heb je zelf een dag vrij, en dan is het kutweer
dat is dan wel chill dat ze dicht gaan !quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bah en ik moet gewoon werken op die dag. Restaurant gaat wel om half 9 dicht mocht Nederland in de finale staan. Dus dat is weer een voordeeltje.
Hoe was de vriendendag uit de hand gelopen dan?
Lekker post brengen. Soms zijn de simpelste beroepen weer leuk om op te pakkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft zn pak vast nog in de kast hangen
en kijkt er dan iedere dag nog even met weemoed naar
Aanhang wissen en andere manesen ook. Vriendengroep is de kleine vaste groep waar het mee begon. Zo doen wij 't nog wel eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is dan wel chill dat ze dicht gaan !
dan maakt het toch niet zo veel uit?
nou, het begon gewoon als groepje van 8 man, daar komt aanhang bij
daar komen nog wat gemeenschappelijke vrienden bij
die weer wat mensen uitnodigen...
en zodoende
ik vind ook dat Vlarp maar weer moet gaan PTT'enquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Lekker post brengen. Soms zijn de simpelste beroepen weer leuk om op te pakken
mjah, ik vind het opzich nog niet zo'n probleemquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Aanhang wissen en andere manesen ook. Vriendengroep is de kleine vaste groep waar het mee begon. Zo doen wij 't nog wel eens
Wat heerlijk sfeervol pitttoreskquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
in een grand cafe
dit is een deel van het pand
jeeeeeeeeeeezus, wat ben je weer extreem nichterig bezigquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk sfeervol pitttoresk
(wat klonk dat extreem nichterig)
Het eerste waar ik aan moest denken was die grote carrousel in de Efteling, don't ask me whyquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
in een grand cafe
dit is een deel van het pand
eeeeeuhm,quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan moest denken was die grote carrousel in de Efteling, don't ask me why
mijn god ang3l....quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heerlijk sfeervol pitttoresk
(wat klonk dat extreem nichterig)
Nou niet zo flauw doen ja!quote:
hey superman,quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou niet zo flauw doen ja!![]()
Check mij![]()
[ afbeelding ]
Mn partner geeft me krachten, zie je niet hoe geconcentreerd hij naar de bal kijkt!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey superman,
doen eens niet zo vliegen wil je !
goed zo Buster, je moet het zelluf doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
nah, ik kon eindelijk een keertje NEE zeggen
wij kregen inderdaad nog fatsoenlijke kinder tv voorgeschoteldquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Cairon het volgende:
Kindernet meed ik als de pest toen ze besloten om geen series meer uit te zenden met geweld. Voor die tijd zonden ze nog af en toe wel eens iets leuks uit...
jullie zijn een dynamisch duo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn partner geeft me krachten, zie je niet hoe geconcentreerd hij naar de bal kijkt!
mjah, straks woon ik weer in arnhem en dan ben ik t eerste jaar oversoannen :Squote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo Buster, je moet het zelluf doen
Exo Squad, He-man (2003 versie), Marvel series, Battletech, M.A.S.K., Transformers, Conan, Visionaries. allemaal tof. Nu is het drol tvquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
wij kregen inderdaad nog fatsoenlijke kinder tv voorgeschoteld
het begon af te takelen toen de power rangers opeens op tv verschenen
en die sweet vally high series,
are you afraid of the dark ging dan nog wel
dat was zelfs op zaterdagochtend nog spannend
Ik vind het nu ook drol TV maar toen ik keek waren er ook veel pareltjes zoals Samurai Pizza Cat en de overige namen ben ik nu alweer vergetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Exo Squad, He-man (2003 versie), Marvel series, Battletech, M.A.S.K., Transformers, Conan, Visionaries. allemaal tof. Nu is het drol tv
Chin Chan was tofquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook drol TV maar toen ik keek waren er ook veel pareltjes zoals Samurai Pizza Cat en de overige namen ben ik nu alweer vergeten
Vond je dat niet leuk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:14 schreef Cahir het volgende:
Shin Chan ja!
Maar alle peuters in de buurt gingen toen ook opeens met de billen bloot
Die heb ike cht heeeeelemaal gevolgdquote:
Heerlijke humorquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef Cahir het volgende:
Samurai Pizza Cat
Oh Anouk! Welk nummer (hopen dat we het eindelijk ergens anders over gaan hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, The Veronica's en ANOUK zitten in SYTYCD qua muziek
Fuck you echt. Terug je comicbooks in!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:29 schreef Cairon het volgende:
dat boeit dus helemaal niemand CDP
we zijn bezig met een nostalgie kick, en jij verpest het!
booo hiss booo!
Wéér lost he.. als het net zo'n impact zal hebben als in Noorwegen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fuck you echt. Terug je comicbooks in!
En het nummer is LOST
I know. Bij de Australischequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l, The Veronica's en ANOUK zitten in SYTYCD qua muziek
300quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Geen 1 van deze films gezien. Heb niks met superhelden'/strips etc.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef Cairon het volgende:
overigens, mensen die comics dissen zijn veelal walgelijk hypocrieten.
Af lopen geven op comics maar ondertussen wel weer triest aanhankelijk naar de bioscoop gaan en op hun lijstje kunnen zetten van bekeken films:
The Road to Perdition
Wanted
Iron Man
Ghost World
Hulk
V for Vendetta
X-men
Spiderman
Batman
Zeg, ik heb mijn Noell verhaaltje afquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Cairon het volgende:
sprak ik jou dan aan CDP?
Ik zie je naam nergens staan.
Jeez!
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef Ang3l het volgende:
I know. Bij de AustralischeDaar traden The Veronicas zelfs op
Alsof ik dat uit mijn hoofd weetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef Cairon het volgende:
Ang3l hetzelfde als mijn msn adres...
m'n gmail adres...
Alweer? Beetje gejat van season 1 uit Australie danquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de USA Top 18 van gisteravond muts!
Ik geloof dat die gast recentelijk nog eens terug te zien is geweest in zo'n compliatie serie.quote:
Dies goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik krijg net zo'n flauw smsje binnen![]()
De politie is op zoek naar de verdachte: mooi, sexy en lief! jij hoeft je geen zorgen te maken, maar waar moet ik me verstoppen? X x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |