dat de bijenkorf nichtenkermis is/wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Zuurvlees of zo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:46 schreef Stroekie het volgende:
@Rourke
en volgens mij moet jij je over een drempel heenzetten want de So!go en limburgs volksvoedsel nummer 1 staan er nu in de kelder voor half geld
aanbod aan jeans was vanavond baggerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks gevonden he? Ik heb nog een paar spijkerbroeken gepast bij de Jack & Jones, maar het zal allemaal veelste strak. Ik hou er meer van als het wat losser zit allemaal...
bijna goed,.......appelstroop natuurlijkquote:
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT isquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef Stroekie het volgende:
dat de bijenkorf nichtenkermis is/was
moet ik hier nu alles voor iedereen onthouden ??![]()
Ja ik zal daar een beetje heel limburg doorcrossen om in Maastricht naar de bijenwinkel te gaan als ik in Eindhoven en Den Bosch ook terecht kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rondquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
de H & M zit altijd propvolquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
De H&M's zitten altijd propvol met nichten, waar je ook vandaan komt.
Oh, hier in het noorden valt het wel mee qua hetero mannen. Die zijn wat achtergesteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rond![]()
en in de jeanscorner een paar fraaie orientaalse types
maar ik zie de laatste tijd die ruige/stoere met zijn baard en paardestaart nooit meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.
Mooiboy central is de H&M in Piazza.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
met de MaW eronder een soort van hunkenflatquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooiboy central is de H&M in Piazza.
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lastig:
Helemaal verliefd zijn met een jongen en dan de jongen waar je 3 weken geleden meeflirtte moet semi-afpoeieren..
Oh, dat het wederzijds is is wel zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent..
Maar bij Barrows staat de kloon van Huntelaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:25 schreef Stroekie het volgende:
met de MaW eronder een soort van hunkenflat
en de sissy boy winkel erachter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |