haha mutsquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Het knoppie is oranje geworden van de chips
Afwasmiddel, Glassex, Schuurmiddel, Bleek, Schuurspons, Wonderspons... niks helpt
Kleurenblind.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:29 schreef Cahir het volgende:
Hoe komen sommige mensen op het idee om hun hyves zo te kleuren dat alles praktisch onleesbaar is.
Heb ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
Of eentje die meescrollt, vink super eng.
Super eng?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:35 schreef Cahir het volgende:
OF een achtergrond dat alles onleesbaar maaktl. Ja heel slim gekozen. Of eentje die meescrollt, vink super eng.
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:44 schreef Stroekie het volgende:
@Rourke
je had inderdaad gelijk
ik heb vanavond een aantal van die types die aan die eerdere omschrijving voldeden zien rondlopen
Niks gevonden he? Ik heb nog een paar spijkerbroeken gepast bij de Jack & Jones, maar het zal allemaal veelste strak. Ik hou er meer van als het wat losser zit allemaal...quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:39 schreef Stroekie het volgende:
@MisterO
je had vanochtend gelijk
er zijn momenteel geen leuke jeans te vinden
dat de bijenkorf nichtenkermis is/wasquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Zuurvlees of zo?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:46 schreef Stroekie het volgende:
@Rourke
en volgens mij moet jij je over een drempel heenzetten want de So!go en limburgs volksvoedsel nummer 1 staan er nu in de kelder voor half geld
aanbod aan jeans was vanavond baggerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks gevonden he? Ik heb nog een paar spijkerbroeken gepast bij de Jack & Jones, maar het zal allemaal veelste strak. Ik hou er meer van als het wat losser zit allemaal...
bijna goed,.......appelstroop natuurlijkquote:
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT isquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef Stroekie het volgende:
dat de bijenkorf nichtenkermis is/was
moet ik hier nu alles voor iedereen onthouden ??![]()
Ja ik zal daar een beetje heel limburg doorcrossen om in Maastricht naar de bijenwinkel te gaan als ik in Eindhoven en Den Bosch ook terecht kanquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rondquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd in Eindhoven nog best mee hoor, het is vooral Maastricht waar het nogal OTT is
de H & M zit altijd propvolquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:49 schreef MisterO het volgende:
De H&M's zitten altijd propvol met nichten, waar je ook vandaan komt.
Oh, hier in het noorden valt het wel mee qua hetero mannen. Die zijn wat achtergesteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |