oh ja dat is waar ook, jij bent op kuuroordquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Hongarije ? nee hoor zelfde tijd als in Nederland
Bekijk het positief. Je bent wat normaler nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
De plaatjes niet. De links in mijn sig en onderschrift wel
dat is de benaming die Rourke geeft aan de vasteklanten koopavond bij de Bijenkorf te Eindhovenquote:
Dat is dan 1 van ons die dat voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bekijk het positief. Je bent wat normaler nu
Oh, en als je dan Cazman met zijn comichobby plaagt, dan moet je vooral niet gaan WoW'en want dat is minstens net zo erg hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:50 schreef Cahir het volgende:
Hoe gaat WoW?
Ja dus? Hij mag toch lekker zelf weten waar hij zich in interesseert. En jij wordt ook nog ooit volwassen (nog niet altijd aan je posts af te zien, maar goed) en dan ben ik benieuwd of jij alleen nog maar De Avonden leest bij een haardvuur met een glas whisky en een sigaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef Cahir het volgende:
Cazman is volwassen,
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
dan ben ik benieuwd of jij alleen nog maar De Avonden leest bij een haardvuur met een glas whisky en een sigaar.
En Cazman leest waarschijnlijk ook niet de Donald Duck.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef Cahir het volgende:
Dat beeld heb ik niet in gedachten.
Maar ik lees toch ook niet 'Hoe overleef ik mijn eerste zoen' of nog meer Francince Oom rotzooi
So true, en ik ga nu dan ook stoppen met mijn pogingen om iets over te brengenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor CDP
geslaagde poging van let's change the subject
volgens mij staat zijn receiver/ontvanger uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Cazman leest waarschijnlijk ook niet de Donald Duck.
[..]
So true, en ik ga nu dan ook stoppen met mijn pogingen om iets over te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |