Misschien was ie bang dat ie bij mij nog minder slaap zou krijgen dan op de bank bij hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan had ik idd bij jou gaan slapen.![]()
Slaap is heilig
inderdaadquote:
precies! het is zo frustrerend dat iemand niet te overtuigen is als hij iets slechts doet omdat hij blijft vasthouden aan eigen principes en zijn eigen mening...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er niet mee om kunnen gaan. En niet dat ik zelf een soort heilige ben hoor, ik heb zeker ook mijn vooroordelen enzo, maar ben ook niet zo dat ik daar koste wat het kost aan vast wil houden.
Ben ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
inderdaad.
mijn tweede vriend was trouwens een arier...
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ookBlond haar, blauwe ogen, geen andere bloedlijnen in me dan de Nederlandsche.
Of wat zijn de criteria?
Freak!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogen.
Bastaard! Onrein figuur!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn bloedlijn is ook nederlands.. met een kein beetje belgische invloeden. maar goed, ik heb donker haar en bruine ogen.
quote:
WTF?! Da's McSteamyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |