Waarschijnlijk iemand die heel dringend behoefte heeft aan ehm... een goed gesprek.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:15 schreef Breezerslet het volgende:
Pff wat ging die gozer snel zeg, wou meteen de 28e afspreken. Zei nee ben dan op vakantie, jeetje mina ik heb maar 1 uur op msn gesproken en nu al vraagt ie mij mee uit. Hij is wel lekker maar hij zit in de kast en daar heb ik geen zin meer in, genoeg ervaring mee gehad.
Dat soort dingen ben ik niet zo heel erg kapot van.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Hij had z'n hoofd bijna geheel in z'n haar verstopt (als in: hij had het voor z'n ogen gekamd). Dat dan weer wel.
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarschijnlijk iemand die heel dringend behoefte heeft aan ehm... een goed gesprek..
Mijn plotlijn, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dáár ben ik nou nog nooit iemand tegen gekomen..
In bed praat het lekkerstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.
Dat verdien ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
"Ik heb geen geldzorgen, ik verdien minstens 15 euro per uur"
I need one quickly doctorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.
Yum (maar wederom: waar is de borsthaar !?)quote:
Je valt echt op walgelijke typesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yum (maar wederom: waar is de borsthaar !?)
kijken, kijken, niet sletten. Maar jij bent geen Nederlander, dus die slogan gaat niet voor jou opquote:
Humz... Mogen dikke mensen niet arrogant zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen.
Is de Palace dan niet de snelste oplossing?quote:
Ik kreeg wel een aantal seksverzoekjes via gay.nl dus who knowsquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is de Palace dan niet de snelste oplossing?
Meer foto's?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je valt echt op walgelijke types.
Trouwens die gozer is gespierd en heeft een beetje borsthaar, hij zal moeten waxen natuurlijk.
ik ga niet zijn foto's hier plaatsen gek! Je zal toch niet op vallen hij is jonger, 6 jaar kuch kuch en niet NLquote:
Je mag ook gewoon de link naar zijn profiel plaatsen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik ga niet zijn foto's hier plaatsen gek! Je zal toch niet op vallen hij is jonger, 6 jaar kuch kuch en niet NL
er staan geen pics op zijn profiel, ben wel deels blij dat ik hem toegevoegd had want mijn mond was een beetje open van zijn looksquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon de link naar zijn profiel plaatsen hoor
Ik had het over hem!quote:
En als toi nou eens mensen ging aanspreken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Breezerslet het volgende:
En tijdens uitgaan spreek ik niemand aan mensen moeten moi aanspreken.
doe ik niet want dan word ik ook niet afgewezen of de gedachte wtf hoe durft die gozer me aan te spreken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En als toi nou eens mensen ging aanspreken?
Nee, niemand mag arrogant zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz... Mogen dikke mensen niet arrogant zijn?
Nu alquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niemand mag arrogant zijnWat ik bedoel is dat ie altijd opschet over zijn prachtige uiterlijk en figuur en het feit dat ie model is, terwijl ie toch echt z'n plaajes-uiterlijk aan het verliezen is.
Nee maar dat vindt ie zichzelf welquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:56 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nu alhij was toch vrij jong en zo mooi en bijzonder vind ik hem eerlijk gezegd niet eens
.
Ach mens ik ben toch ook al wakker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:10 schreef Cairon het volgende:
Zo vroeg dus!
En hij's een dikzak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar dat vindt ie zichzelf welMaar hij is zeker (nog) niet lelijk.
Maar ja, Universiteit Geneeskunde + Model + Rijke familie = Arrogantie, blijkbaar.
Nee, geen dikzak. Maar zo iemand die op zijn 19e al een flinke bolle toet begint te krijgen waarvan je verwacht "Die modellencarrire kan nog even, maar dat hou je niet lang vol"quote:
Als je niet wakker ben slaap je. En dat is onmogelijk aangezien je op FOK! zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:15 schreef Cairon het volgende:
wakker wakker wakker
wakker is een groot woord!
ik zeg niet dat ik wakker ben... ik lig niet meer in bed, daar is dan ook alles mee gezegd.
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:19 schreef Cairon het volgende:
pffft! je bent nog jong, je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt.
dat is omdat je pas in 1995 embraced bent!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |