Nee, niemand mag arrogant zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz... Mogen dikke mensen niet arrogant zijn?
Nu alquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niemand mag arrogant zijnWat ik bedoel is dat ie altijd opschet over zijn prachtige uiterlijk en figuur en het feit dat ie model is, terwijl ie toch echt z'n plaajes-uiterlijk aan het verliezen is.
Nee maar dat vindt ie zichzelf welquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:56 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nu alhij was toch vrij jong en zo mooi en bijzonder vind ik hem eerlijk gezegd niet eens
.
Ach mens ik ben toch ook al wakker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:10 schreef Cairon het volgende:
Zo vroeg dus!
En hij's een dikzak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar dat vindt ie zichzelf welMaar hij is zeker (nog) niet lelijk.
Maar ja, Universiteit Geneeskunde + Model + Rijke familie = Arrogantie, blijkbaar.
Nee, geen dikzak. Maar zo iemand die op zijn 19e al een flinke bolle toet begint te krijgen waarvan je verwacht "Die modellencarrire kan nog even, maar dat hou je niet lang vol"quote:
Als je niet wakker ben slaap je. En dat is onmogelijk aangezien je op FOK! zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:15 schreef Cairon het volgende:
wakker wakker wakker
wakker is een groot woord!
ik zeg niet dat ik wakker ben... ik lig niet meer in bed, daar is dan ook alles mee gezegd.
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:19 schreef Cairon het volgende:
pffft! je bent nog jong, je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt.
dat is omdat je pas in 1995 embraced bent!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |