beter dan deze ´jongen´quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat noemt men airbushen met photoshopmaar ik vind het ook geen lelijke jongen. Kijkt alleen een beetje dom uit z'n ogen
Anders doe je ff normaal!quote:
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met iets anders dan Arish gedate
Voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders doe je ff normaal!
(en volgens mij heeft ie al een lover. Althans dacht dat zei TTM volgens mij)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
beter dan deze ´jongen´![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar vind het een beetje een rare opmerking weer (overigens wel een opmerking die typerend is voor jou...)quote:
Ik word dus overgeslagenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)
Over smaak valt niet te twisten hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jeezus, dat komt ook raar uit de hoek.
Eerst extreem rechts en nu pro-buitenlands.
Als je de boeken gelezen hebt mag je met je piemel mij aanraken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef PJORourke het volgende:
Spice... Dune.
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
Hallo, tis 2008. TomTomquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
ja is toch de natte droom van elke homo in dit topicquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
Ga es Kira opsporenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nah, dan helpen Pjor en Cahir elkaar van de dorst af, hebben we dat ook weer gehad..
Ik heb geen dorst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nah, dan helpen Pjor en Cahir elkaar van de dorst af, hebben we dat ook weer gehad..
Even tussendoor, die uil was mijn inspiratiebron toendertijd voor die nickname;).quote:
Zou hij dat willen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je de boeken gelezen hebt mag je met je piemel mij aanraken.
Je avatar doet het weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Even tussendoor, die uil was mijn inspiratiebron toendertijd voor die nickname;).
Die interviewer kwam met een heel verhaal op de proppen 'ja maar het is leuker als we zeggen dat je dat doet als sarcasme naar de overheid'.
"Ja maar euhm.. ik heb dat gewoon van een plaatje met een uil"
Ja ik snap hem natuurlijk weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:32 schreef Cairon het volgende:
Jezus moet ik dan zelf de inkopper maken!
[ afbeelding ]
bied je me iets te drinken aan?quote:
Leu oet Twente, leuke leu!quote:
Nederland toch niet vandaag?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Cahir het volgende:
Het is gruwelijk saai, en zo te zien aan het EK topic ben ik niet de enige.
Ze bakken er niks van. Stuntelaar.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ga je ook verven of alleen maar behangen? Wat voor motief trouwens?
Verven, twee kleuren (blauw boven, wit (of donkerrood) onder) en dan een plint in het midden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ga je ook verven of alleen maar behangen? Wat voor motief trouwens?
Met de waterspuit gaat het best, maar het blijft rottig werk. het is alleen nog de lijmlaag die eraf moet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je het er niet afstomen?.
Ik bedoelde eigenlijk zo'n ding:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de waterspuit gaat het best, maar het blijft rottig werk. het is alleen nog de lijmlaag die eraf moet.
Ja, we hebben een wagner ding, maar eigenlijk doet een plantenspuit precies hetzelfde... Het maakt het behang vochtig. En de temperatuur van het water maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zo'n ding:
[ afbeelding ]
quote:
ik denk dat dat 10 jaar terug ook niet echt je muziek was...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erger nog, deze heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel, en ik vond de A teens wel leukquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik denk dat dat 10 jaar terug ook niet echt je muziek was...
mij is het met een plantenspuit en een verfkrabbertje gewoon geluktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we hebben een wagner ding, maar eigenlijk doet een plantenspuit precies hetzelfde... Het maakt het behang vochtig. En de temperatuur van het water maakt niet uit.
't Is de derde kamer die we van behang ontdoen, schade en schande enzo
Oke... dat verbaast me dan weer... sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch wel, en ik vond de A teens wel leuk
alleen keek en kijk ik dus nooit TMF en MTV dingen
voor de rest ben ik altijd wel een top40 trutje geweest, maar nee ik heb nooit schuimend van opwinding thuis op de bank gezeten als Jeroen Post weer eens op de tv wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke... dat verbaast me dan weer... sorry
deze was ook leuk:
Ow niet? Jeroen Post was best leuk destijdsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de rest ben ik altijd wel een top40 trutje geweest, maar nee ik heb nooit schuimend van opwinding thuis op de bank gezeten als Jeroen Post weer eens op de tv was
Mhm. Het lukt ook wel, het is gewoon rotwerkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij is het met een plantenspuit en een verfkrabbertje gewoon gelukt
ik ben dan ook al wat ouder en heb al meer jeugdzonden op mijn kerfstokquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow niet? Jeroen Post was best leuk destijds
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, het staat nota bene erbij geschrevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Bartjebart het volgende:niet Modern Talking
kut kut kut...
nu heb ik em al in men hoofd...
Oow ja ik kijk meestal niet naar die onderschriften bij de Youtube linksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, het staat nota bene erbij geschreven
Wow, inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Zoek al een tijdje een horloge, deze is prachtig!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:56 schreef Stroekie het volgende:
en dit natuurlijk
dat zong ik toendertijds dagelijks in de auto![]()
als je dan toch iets duits tegenover Dieter en Thomas van Modern Talking moet zetten dacht ik eerder hieraanquote:
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Ik ga morgen mijn GS vernagellen, maakt niet uit. Ben toch al geslaagd.
Klassiekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
Die ken ik inderdaad niet... toen was ik nog niet eens geboren
Maar deze had ook gekund:
Daarom stap ik die niet inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:46 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtje.
Leg me alsjeblieft deze gedachtengang eens uit...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:46 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtje.
Dan zal ik jou ook wel gehad hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:48 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
EN binnen 2 maanden Cahir allergrootste slet van Rotterdam.
Somehow I find that hard to believequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik sta bekend als de non van Rotterdam
![]()
hij bedoelt non-maagd natuurlijkquote:
Dat is gelijk aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik sta bekend als de non van Rotterdam
![]()
Of hij miste een o en er moest nono staanquote:
Hate YOU! JT IS VAN MIJquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat is gelijk aan
'Ik ben met JT het bed ingedoken' voor jou
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben dan ook al wat ouder en heb al meer jeugdzonden op mijn kerfstok
Bij mij is 't dan: Van chocola krijg je een derrierequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:06 schreef Cahir het volgende:
Van chocola krijg je een dikke derriere.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
het is heel moeilijk om een profieltekst te verzinnen waaruit blijkt dat je én lekker bent én ook nog gevoel voor humor hebt
er zit wel wat aan hoor laatste keer toen ik het gecheckt had iniedergevalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is 't dan: Van chocola krijg je een derriere
Ik heb er nu geen
De kracht van de herhaling?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)
Waarom zou je jezelf anders voor willen doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
het is heel moeilijk om een profieltekst te verzinnen waaruit blijkt dat je én lekker bent én ook nog gevoel voor humor hebt
Did you check out my tiny ass?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
er zit wel wat aan hoor laatste keer toen ik het gecheckt had iniedergeval.
Waarom kop je hem nou in?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf anders voor willen doen?.
Ze zeggen wel dat ik eens naar chocola smaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
Ook heerlijk om mee te bleren (midden op station utrechtquote:
Dacht een u inplaats van een o, nuno dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij miste een o en er moest nono staan
weer 1 waar nu weer ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
Sam de Nuno van Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht een u inplaats van een o, nuno dus
Sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kop je hem nou in?It was too easy!
hij is de nuno van rotterdam?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij miste een o en er moest nono staan
Zat jij aan mijn ass?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zat nog aan was wel maanden geleden.
dit is uit midden jaren 80quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Cahir het volgende:
Ik zit nou heel erg te twijfelen of ik mijn haar moet milimeteren.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.
profieltekst van een gozer die op me reageerdequote:[quote]Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kop je hem nou in?It was too easy!
[/quote
]
Welk dansje?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.
dat zou een compliment voor hem zijnquote:
JA dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je je hoofdhaar bedoelde..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je je hoofdhaar bedoelde..
Ja, daar ken je echt op oordelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel een foto posten, van de wenkbrauwen af..
als je graag te boek wilt staan als slet...quote:
nou, doe dan maar helemaal!quote:
Dank je eindelijk iemand die weet dat ik geen slet benquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
HAHA geloof me als ik zou willen zou ik je zo in kunnen inhalen qua aantal gozers.
Nee, maar dan hebben we tenminste iets op met Paint aan de slag te gaan.quote:
Nee, alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ang3l ben jij pas 29?
Ik kliktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we tenminste iets op met Paint aan de slag te gaan..
[PAINT] Geef Cahir hier een nieuw kapsel.
Ik pijp niet op toilettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
als je graag te boek wilt staan als slet...
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R is ook net geweest en ik vind het heel vreemdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel een foto maken als het morgen geknipt is.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel een foto maken als het morgen geknipt is.
Nee maar ik kom daarin tegen wel nog mensen tegen waar ik geen seks mee heb gehad...quote:
Ja... De zingende zonnebank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Bartjebart het volgende:niet Modern Talking
kut kut kut...
nu heb ik em al in men hoofd...
Ik dacht dat je midden 30 wasquote:
Je mag hem hebben schat.quote:
Geen bitchfight eerst, je geeft hem zo op?quote:
Ik ook weleens (vrouwen voornamelijk)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee maar ik kom daarin tegen wel nog mensen tegen waar ik geen seks mee heb gehad...
weleens...quote:
I hate long hairquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R is ook net geweest en ik vind het heel vreemd
Was je toevallig vorige week zaterdag erg lekker,jong en in de Pallaz?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
als je graag te boek wilt staan als slet...
Ik had al gezged dat R. nu helemaal je type zou zijn, alhoewel het nog geen stekeltjes zijn is het wel kortquote:
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Geen bitchfight eerst, je geeft hem zo op?
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R
Ik denk niet dat hij in verkoopbare staat terug komt, als hij al de kerkers van SJM overleeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild worden
krijg je een koes van me danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...
Ik was ook verbaasd hoe lang het was...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebKan er op bijten
Schouderlengte als ik de krullen uittrek
Nou je bent echt de aller-allereerste in mijn hele leven die me ouder dan mijn echte leeftijd heeft geschatquote:
Echt he? Iedereen! Dat haar is echt ineens ZO hard gegroeid!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd hoe lang het was...
Ik weet wat cellofaantje isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild worden
Ik had je 54 geschatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je bent echt de aller-allereerste in mijn hele leven die me ouder dan mijn echte leeftijd heeft geschat![]()
Krijg ik al die kwijl over m'n gezichtquote:
Ik heb geen leven, Ik zit alleen nog maar op mijn werk, op school of thuis tussen de boeken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was je toevallig vorige week zaterdag erg lekker,jong en in de Pallaz?
Wat ik me dan ook weer kan voorstellenquote:
nee een fatsoenlijke geen gekwijlquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Krijg ik al die kwijl over m'n gezicht
Had ook ooit lang blond haar... Nu de zon er op!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Echt he? Iedereen! Dat haar is echt ineens ZO hard gegroeid!
Dit is bijna helemaal mijn echte kleur. Dat heb ik echt in jaren niet gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Had ook ooit lang blond haar... Nu de zon er op!
Dat lukt je echt niet als ik een palletje JT kom afleverenquote:
heb je het al eens laten ontkrullen of hoe zeg je dat in het nederlands ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebKan er op bijten
Schouderlengte als ik de krullen uittrek
Het wordt alleen maar blonder in het zonlicht...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Dit is bijna helemaal mijn echte kleur. Dat heb ik echt in jaren niet gehad
wat is daar mis mee ? BI betekent gewoon "ik wil nog niet zeggen dat ik homo ben" en drugs gebruikt ie als excuus om het wel te zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Breezerslet het volgende:
....: pics doe ik alleen via msn, dus hoe moeilijk ga je doen?
Ik geef tegenwoordig eigenlijk aan niemand msn.
Dillema hij wil dat ik hem toevoeg op msn, eigenlijk al een beetje foute type volgens zijn profiel gebruikt ie af en toe drugs en bi. OMG foute types radar again.
Kan ik zelf wel met L'oreal straight of zo. Maar dat blijft niet heel lang zitten en krullen zijn mooier bij me volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je het al eens laten ontkrullen of hoe zeg je dat in het nederlands ?
ik heb geen zin in moeilijk gedoe en dat over bi weet ik zelf ook wel een gozer die ik vroeger heel leuk vond is nu ook gewoon homo. Hij heeft geen pic op zijn msnquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? BI betekent gewoon "ik wil nog niet zeggen dat ik homo ben" en drugs gebruikt ie als excuus om het wel te zijn
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar blonder in het zonlicht...
Ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lukt je echt niet als ik een palletje JT kom afleveren
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.
Zegt me zo gauw niks... was misschien nog aan het walgen van Blondiequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.
Deze jongenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zegt me zo gauw niks... was misschien nog aan het walgen van Blondie
kan wel leuk zijn voor een avondje uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik zelf wel met L'oreal straight of zo. Maar dat blijft niet heel lang zitten en krullen zijn mooier bij me volgens mij.
Niet slecht, beetje te nederlands of is dat weer racistisch ?quote:
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....
Dit zijn enkele dingen die ik uit zijn mond heb gehoord.
"Ach ik ben model en verdien zo een paar honderd euro"
"Ik heb geen geldzorgen, ik verdien minstens 15 euro per uur"
"Ik hoef nooit te flirten, mensen flirten altijd met mij"
Hij is ooit hier over de vloer geweest, maar na deze uitsprakingen, zomaar in mijn bed te zijn gaan liggen en mijn vrienden af te hebben gekraakt, heb ik hem na een half uur terug op het station gezet.
Is niet echt m'n type... Maar ik zie wel wat je er in ziet. Wat is er mee?quote:
Hij was helemaal verrast en heeft beide haringen opgegetenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve gedachte... alleen ik weet niet hoe blij je wordt van haring als je ziek bentLigt er natuurlijk helemaal aan wat je hebt, maar toch
Ja, moet ik van Dennis ff de keramieken stijltang lenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan wel leuk zijn voor een avondje uit
Aww, wat leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij was helemaal verrast en heeft beide haringen opgegeten![]()
Ja, dat bedoelde ik dusquote:nu nog afwachten of het wel zo slim was om haring te eten (darm infectie nog wel)
Arrogantie kan soms ook wel intressant zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....
Dit zijn enkele dingen die ik uit zijn mond heb gehoord.
"Ach ik ben model en verdien zo een paar honderd euro"
"Ik hoef nooit te flirten, mensen flirten altijd met mij"
Hij is ooit hier over de vloer geweest, maar na deze uitsprakingen, zomaar in mijn bed te zijn gaan liggen en mijn vrienden af te hebben gekraakt, heb ik hem na een half uur terug op het station gezet.
Anders zou ik er niet wonenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)
Wie zegt dat ik er op val?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:22 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
wats gebeurt met je we vielen eerst op dezelfde types.
Nou gewoon, vroeg me af of ie je was opgevallen, aangezien ik er dus nu enorm mee ana het kleppen ben en het eigenlijk wel gezellig is. Hij viel nogal op in de pallaz met dat haar en de lengte van z'n lijf. Vandaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is niet echt m'n type... Maar ik zie wel wat je er in ziet. Wat is er mee?
Trouwens die gozer die je tijdens villa heel leuk vond, die ik ken via via, ook een modelletjequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er op val?We hebben gewoon even gedanst die avond (tot groot ongenoegen van Gino volgens mij) en zitten nu enorm heen en weer te Hyven.
Ach, mwa. Ik weet inderdaad dat het een arrogant stuk vreten is, met z'n geld (rijke familie) en z'n modellenwerk. maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen. Heb er een beetje een geschiedenisje meequote:
Was dat die halfdonkere jongen met kort haar?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:27 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Trouwens die gozer die je tijdens villa heel leuk vond, die ik ken via via, ook een modelletjedie is single he
.
Dan zijn we het zomaar eens een keer met elkaar eens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mwa. Ik weet inderdaad dat het een arrogant stuk vreten is, met z'n geld (rijke familie) en z'n modellenwerk. maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen. Heb er een beetje een geschiedenisje meewat niet zo heel lief afliep, maar op stap is ie wel aardig (doch arrogant).
Gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)
is the world coming to an end?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Dan zijn we het zomaar eens een keer met elkaar eens.
wedstrijdje en wedenschap ... sam mag ook mee doenquote:
JE viel 2 keer op zulke gozers. Bedoel je diegene met korte mouwen en met wie ik op de foto ging of het andere jongen waarmee we in de buurt stonden te dansen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat die halfdonkere jongen met kort haar?
Waarmee?quote:
Ik zou 't echt niet meer weten. En vallen op is een vrij groot woord hequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:31 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
JE viel 2 keer op zulke gozers. Bedoel je diegene met korte mouwen en met wie ik op de foto ging of het andere jongen waarmee we in de buurt stonden te dansen?
Met kort haar was hij me wel opgevallen, hij heeft een mooi gezicht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou gewoon, vroeg me af of ie je was opgevallen, aangezien ik er dus nu enorm mee ana het kleppen ben en het eigenlijk wel gezellig is. Hij viel nogal op in de pallaz met dat haar en de lengte van z'n lijf. Vandaar.
Ik dacht eerder aan een klein weddenschapje, als R weer naar Brasil isquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ga je je dan als een echte Nederlander gedragen? Kijken, kijken, niet kopen?
Whaha. Nahjaa! Met die jongen van op stap ben ik alleen maar aan het Hyven hoorquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Zhenar het volgende:
I will not fear...
Fear is the mind-killer.
Een erg mooi gezicht. Vreemde mond, maar wel erg modellen-stijl zegmaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met kort haar was hij me wel opgevallen, hij heeft een mooi gezicht.
Iiiiit's a small (gay) world aaaafter all!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat iedereen elkaar kent...
Het is inderdaad leuk om het van een afstandje te bekijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens ook weer met die Belgische adel aan het chatten sinds kortquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Nahjaa! Met die jongen van op stap ben ik alleen maar aan het Hyven hoorPuur vriendschappelijk. Met Clift heb ik voor de 2e x staan zoenen, maa dat is eigenlijk niet echt mijn type. Veeeeeels te vrouwelijk (al lijkt ie wel wat op Darryl Stephens
). Ik wil eigenlijk heel er voor Serge gaan maar dara krijg ik geen hoogte van
![]()
Goooeeeeeeeeeeeeeeed Steeph. Die post had een ERG hoog SJM gehalte! That's it. Im going to bed!
Hoi!quote:
Hangt er helemaal vanaf in welke kringen je je begeeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Jij was altijd in IDO te vinden.. ik ook (onder een andere nicknamequote:
En die ken ik dan weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook weer met die Belgische adel aan het chatten sinds kortDa's een hele tijd geleden zeg.
Dat heb ik dus ook met al mijn dates en iedereen dat ik op ze verliefd ben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou 't echt niet meer weten. En vallen op is een vrij groot woord he![]()
Ik zei volgens mij alleen "O, die's wel lekker daar".
Welke nick?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij was altijd in IDO te vinden.. ik ook (onder een andere nickname).. wat doe je hier meneer?
Het is een klein wereldje ik vind grappig dat via via bijn iedereen elkaar kent in Rotterdam of mee heeft gedate.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf in welke kringen je je begeeft.
Je naam komt me wel bekend voor... TV enzo?quote:
VIEZERIK WE HOUDEN VAN POESJES!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke nick?![]()
Ik werd aangetrokken door de TT.Dune
Plus:
[ afbeelding ]
Ik ken niemand van de scene nichtjes uit E.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
24 of Lost topic geloof ik?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je naam komt me wel bekend voor... TV enzo?
En volgens mij wil je ze ook niet kennen, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken niemand van de scene nichtjes uit E..
Beste scene verkiezing?quote:
Oh no you di'ntquote:
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En volgens mij wil je ze ook niet kennen, dus dat komt goed uit
Hoe ken je die dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.
Dat is erg verschillend.quote:
je kan toch gewoon onderscheid maken tussen homo's die je tegenkomt tijdens uitgaan en homo's waarmee je ook in dagelijks leven mee omgaat en eigenlijk heel veel andere leuke dingen mee doet. Ik ga zelfs met een vriend zeer waarschijnlijk huizen bekijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.
Op een gegeven moment gaat dit natuurlijk keihard drama opleveren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
Er zal heel wat geroddel zijn daar in Eindhoven..
Oh ja, bij de AH, bij de rijstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is erg verschillend..
Ik denk op min of meer op dezelfde manier als iedereen mensen leert kennen..
Waarschijnlijk iemand die heel dringend behoefte heeft aan ehm... een goed gesprek.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:15 schreef Breezerslet het volgende:
Pff wat ging die gozer snel zeg, wou meteen de 28e afspreken. Zei nee ben dan op vakantie, jeetje mina ik heb maar 1 uur op msn gesproken en nu al vraagt ie mij mee uit. Hij is wel lekker maar hij zit in de kast en daar heb ik geen zin meer in, genoeg ervaring mee gehad.
Dat soort dingen ben ik niet zo heel erg kapot van.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Hij had z'n hoofd bijna geheel in z'n haar verstopt (als in: hij had het voor z'n ogen gekamd). Dat dan weer wel.
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarschijnlijk iemand die heel dringend behoefte heeft aan ehm... een goed gesprek..
Mijn plotlijn, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dáár ben ik nou nog nooit iemand tegen gekomen..
In bed praat het lekkerstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.
Dat verdien ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
I need one quickly doctorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat natuurlijk horizontaal plaats dient te vinden.
Yum (maar wederom: waar is de borsthaar !?)quote:
Je valt echt op walgelijke typesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Yum (maar wederom: waar is de borsthaar !?)
kijken, kijken, niet sletten. Maar jij bent geen Nederlander, dus die slogan gaat niet voor jou opquote:
Humz... Mogen dikke mensen niet arrogant zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen.
Is de Palace dan niet de snelste oplossing?quote:
Ik kreeg wel een aantal seksverzoekjes via gay.nl dus who knowsquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is de Palace dan niet de snelste oplossing?
Meer foto's?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:26 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Je valt echt op walgelijke types.
Trouwens die gozer is gespierd en heeft een beetje borsthaar, hij zal moeten waxen natuurlijk.
ik ga niet zijn foto's hier plaatsen gek! Je zal toch niet op vallen hij is jonger, 6 jaar kuch kuch en niet NLquote:
Je mag ook gewoon de link naar zijn profiel plaatsen hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:39 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik ga niet zijn foto's hier plaatsen gek! Je zal toch niet op vallen hij is jonger, 6 jaar kuch kuch en niet NL
er staan geen pics op zijn profiel, ben wel deels blij dat ik hem toegevoegd had want mijn mond was een beetje open van zijn looksquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon de link naar zijn profiel plaatsen hoor
Ik had het over hem!quote:
En als toi nou eens mensen ging aanspreken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Breezerslet het volgende:
En tijdens uitgaan spreek ik niemand aan mensen moeten moi aanspreken.
doe ik niet want dan word ik ook niet afgewezen of de gedachte wtf hoe durft die gozer me aan te spreken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En als toi nou eens mensen ging aanspreken?
Nee, niemand mag arrogant zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz... Mogen dikke mensen niet arrogant zijn?
Nu alquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niemand mag arrogant zijnWat ik bedoel is dat ie altijd opschet over zijn prachtige uiterlijk en figuur en het feit dat ie model is, terwijl ie toch echt z'n plaajes-uiterlijk aan het verliezen is.
Nee maar dat vindt ie zichzelf welquote:Op woensdag 18 juni 2008 07:56 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nu alhij was toch vrij jong en zo mooi en bijzonder vind ik hem eerlijk gezegd niet eens
.
Ach mens ik ben toch ook al wakker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:10 schreef Cairon het volgende:
Zo vroeg dus!
En hij's een dikzak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar dat vindt ie zichzelf welMaar hij is zeker (nog) niet lelijk.
Maar ja, Universiteit Geneeskunde + Model + Rijke familie = Arrogantie, blijkbaar.
Nee, geen dikzak. Maar zo iemand die op zijn 19e al een flinke bolle toet begint te krijgen waarvan je verwacht "Die modellencarrire kan nog even, maar dat hou je niet lang vol"quote:
Als je niet wakker ben slaap je. En dat is onmogelijk aangezien je op FOK! zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:15 schreef Cairon het volgende:
wakker wakker wakker
wakker is een groot woord!
ik zeg niet dat ik wakker ben... ik lig niet meer in bed, daar is dan ook alles mee gezegd.
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:19 schreef Cairon het volgende:
pffft! je bent nog jong, je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt.
dat is omdat je pas in 1995 embraced bent!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ben ouder en weet 't nog steeds niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |