weleens...quote:
I hate long hairquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R is ook net geweest en ik vind het heel vreemd
Was je toevallig vorige week zaterdag erg lekker,jong en in de Pallaz?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
als je graag te boek wilt staan als slet...
Ik had al gezged dat R. nu helemaal je type zou zijn, alhoewel het nog geen stekeltjes zijn is het wel kortquote:
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Geen bitchfight eerst, je geeft hem zo op?
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R
Ik denk niet dat hij in verkoopbare staat terug komt, als hij al de kerkers van SJM overleeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild worden
krijg je een koes van me danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik wil hem zelfs nog komen afleveren...
Ik was ook verbaasd hoe lang het was...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebKan er op bijten
Schouderlengte als ik de krullen uittrek
Nou je bent echt de aller-allereerste in mijn hele leven die me ouder dan mijn echte leeftijd heeft geschatquote:
Echt he? Iedereen! Dat haar is echt ineens ZO hard gegroeid!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd hoe lang het was...
Ik weet wat cellofaantje isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met bonnetje en ongeschonden cellofaantje, anders kan hij naderhand niet geruild worden
Ik had je 54 geschatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je bent echt de aller-allereerste in mijn hele leven die me ouder dan mijn echte leeftijd heeft geschat![]()
Krijg ik al die kwijl over m'n gezichtquote:
Ik heb geen leven, Ik zit alleen nog maar op mijn werk, op school of thuis tussen de boeken...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was je toevallig vorige week zaterdag erg lekker,jong en in de Pallaz?
Wat ik me dan ook weer kan voorstellenquote:
nee een fatsoenlijke geen gekwijlquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Krijg ik al die kwijl over m'n gezicht
Had ook ooit lang blond haar... Nu de zon er op!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Echt he? Iedereen! Dat haar is echt ineens ZO hard gegroeid!
Dit is bijna helemaal mijn echte kleur. Dat heb ik echt in jaren niet gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Had ook ooit lang blond haar... Nu de zon er op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |