quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
het is heel moeilijk om een profieltekst te verzinnen waaruit blijkt dat je én lekker bent én ook nog gevoel voor humor hebt
er zit wel wat aan hoor laatste keer toen ik het gecheckt had iniedergevalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij is 't dan: Van chocola krijg je een derriere
Ik heb er nu geen
De kracht van de herhaling?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)
Waarom zou je jezelf anders voor willen doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
het is heel moeilijk om een profieltekst te verzinnen waaruit blijkt dat je én lekker bent én ook nog gevoel voor humor hebt
Did you check out my tiny ass?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
er zit wel wat aan hoor laatste keer toen ik het gecheckt had iniedergeval.
Waarom kop je hem nou in?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf anders voor willen doen?.
Ze zeggen wel dat ik eens naar chocola smaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
Ook heerlijk om mee te bleren (midden op station utrechtquote:
Dacht een u inplaats van een o, nuno dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij miste een o en er moest nono staan
weer 1 waar nu weer ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Breezerslet het volgende:
Sam de Nuno van Rotterdam?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dacht een u inplaats van een o, nuno dus
Sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kop je hem nou in?It was too easy!
hij is de nuno van rotterdam?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij miste een o en er moest nono staan
Zat jij aan mijn ass?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik zat nog aan was wel maanden geleden.
dit is uit midden jaren 80quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Cahir het volgende:
Ik zit nou heel erg te twijfelen of ik mijn haar moet milimeteren.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.
profieltekst van een gozer die op me reageerdequote:[quote]Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kop je hem nou in?It was too easy!
[/quote
]
Welk dansje?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kunnen we je alleen mee helpen als je een foto plaatst van hoe 't nu is.
dat zou een compliment voor hem zijnquote:
JA dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je je hoofdhaar bedoelde..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je je hoofdhaar bedoelde..
Ja, daar ken je echt op oordelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel een foto posten, van de wenkbrauwen af..
als je graag te boek wilt staan als slet...quote:
nou, doe dan maar helemaal!quote:
Dank je eindelijk iemand die weet dat ik geen slet benquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:24 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
HAHA geloof me als ik zou willen zou ik je zo in kunnen inhalen qua aantal gozers.
Nee, maar dan hebben we tenminste iets op met Paint aan de slag te gaan.quote:
Nee, alquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ang3l ben jij pas 29?
Ik kliktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we tenminste iets op met Paint aan de slag te gaan..
[PAINT] Geef Cahir hier een nieuw kapsel.
Ik pijp niet op toilettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
als je graag te boek wilt staan als slet...
aaah niet naar de kapper gaan langer haar is mooier. R is ook net geweest en ik vind het heel vreemdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel een foto maken als het morgen geknipt is.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Cahir het volgende:
Ik zal wel een foto maken als het morgen geknipt is.
Nee maar ik kom daarin tegen wel nog mensen tegen waar ik geen seks mee heb gehad...quote:
Ja... De zingende zonnebank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Bartjebart het volgende:niet Modern Talking
kut kut kut...
nu heb ik em al in men hoofd...
Ik dacht dat je midden 30 wasquote:
Je mag hem hebben schat.quote:
Geen bitchfight eerst, je geeft hem zo op?quote:
Ik ook weleens (vrouwen voornamelijk)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee maar ik kom daarin tegen wel nog mensen tegen waar ik geen seks mee heb gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |