Verven, twee kleuren (blauw boven, wit (of donkerrood) onder) en dan een plint in het midden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ga je ook verven of alleen maar behangen? Wat voor motief trouwens?
Met de waterspuit gaat het best, maar het blijft rottig werk. het is alleen nog de lijmlaag die eraf moet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je het er niet afstomen?.
Ik bedoelde eigenlijk zo'n ding:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de waterspuit gaat het best, maar het blijft rottig werk. het is alleen nog de lijmlaag die eraf moet.
Ja, we hebben een wagner ding, maar eigenlijk doet een plantenspuit precies hetzelfde... Het maakt het behang vochtig. En de temperatuur van het water maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zo'n ding:
[ afbeelding ]
quote:
ik denk dat dat 10 jaar terug ook niet echt je muziek was...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erger nog, deze heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel, en ik vond de A teens wel leukquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik denk dat dat 10 jaar terug ook niet echt je muziek was...
mij is het met een plantenspuit en een verfkrabbertje gewoon geluktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, we hebben een wagner ding, maar eigenlijk doet een plantenspuit precies hetzelfde... Het maakt het behang vochtig. En de temperatuur van het water maakt niet uit.
't Is de derde kamer die we van behang ontdoen, schade en schande enzo
Oke... dat verbaast me dan weer... sorryquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch wel, en ik vond de A teens wel leuk
alleen keek en kijk ik dus nooit TMF en MTV dingen
voor de rest ben ik altijd wel een top40 trutje geweest, maar nee ik heb nooit schuimend van opwinding thuis op de bank gezeten als Jeroen Post weer eens op de tv wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke... dat verbaast me dan weer... sorry
deze was ook leuk:
Ow niet? Jeroen Post was best leuk destijdsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor de rest ben ik altijd wel een top40 trutje geweest, maar nee ik heb nooit schuimend van opwinding thuis op de bank gezeten als Jeroen Post weer eens op de tv was
Mhm. Het lukt ook wel, het is gewoon rotwerkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mij is het met een plantenspuit en een verfkrabbertje gewoon gelukt
ik ben dan ook al wat ouder en heb al meer jeugdzonden op mijn kerfstokquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow niet? Jeroen Post was best leuk destijds
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, het staat nota bene erbij geschrevenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:26 schreef Bartjebart het volgende:niet Modern Talking
kut kut kut...
nu heb ik em al in men hoofd...
Oow ja ik kijk meestal niet naar die onderschriften bij de Youtube linksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, het staat nota bene erbij geschreven
Wow, inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Zoek al een tijdje een horloge, deze is prachtig!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:56 schreef Stroekie het volgende:
en dit natuurlijk
dat zong ik toendertijds dagelijks in de auto![]()
als je dan toch iets duits tegenover Dieter en Thomas van Modern Talking moet zetten dacht ik eerder hieraanquote:
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
Ik ga morgen mijn GS vernagellen, maakt niet uit. Ben toch al geslaagd.
Klassiekerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
Die ken ik inderdaad niet... toen was ik nog niet eens geboren
Maar deze had ook gekund:
Daarom stap ik die niet inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:46 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtje.
Leg me alsjeblieft deze gedachtengang eens uit...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:46 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Stap de Rotterdamse gayscene in, volgens mij word je dan typisch een nichtje.
Dan zal ik jou ook wel gehad hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:48 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
EN binnen 2 maanden Cahir allergrootste slet van Rotterdam.
Somehow I find that hard to believequote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik sta bekend als de non van Rotterdam
![]()
hij bedoelt non-maagd natuurlijkquote:
Dat is gelijk aanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
ik sta bekend als de non van Rotterdam
![]()
Of hij miste een o en er moest nono staanquote:
Hate YOU! JT IS VAN MIJquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat is gelijk aan
'Ik ben met JT het bed ingedoken' voor jou
Waarom lijken al die modern tokkie liedjes op elkaar (text is inwisselbaar, allemaal dezelfde melodie...)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben dan ook al wat ouder en heb al meer jeugdzonden op mijn kerfstok
Bij mij is 't dan: Van chocola krijg je een derrierequote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:06 schreef Cahir het volgende:
Van chocola krijg je een dikke derriere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |