beter dan deze ´jongen´quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat noemt men airbushen met photoshopmaar ik vind het ook geen lelijke jongen. Kijkt alleen een beetje dom uit z'n ogen
Anders doe je ff normaal!quote:
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met iets anders dan Arish gedate
Voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders doe je ff normaal!
(en volgens mij heeft ie al een lover. Althans dacht dat zei TTM volgens mij)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
beter dan deze ´jongen´![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar vind het een beetje een rare opmerking weer (overigens wel een opmerking die typerend is voor jou...)quote:
Ik word dus overgeslagenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)
Over smaak valt niet te twisten hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jeezus, dat komt ook raar uit de hoek.
Eerst extreem rechts en nu pro-buitenlands.
Als je de boeken gelezen hebt mag je met je piemel mij aanraken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef PJORourke het volgende:
Spice... Dune.
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
Hallo, tis 2008. TomTomquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
ja is toch de natte droom van elke homo in dit topicquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
Ga es Kira opsporenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nah, dan helpen Pjor en Cahir elkaar van de dorst af, hebben we dat ook weer gehad..
Ik heb geen dorst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nah, dan helpen Pjor en Cahir elkaar van de dorst af, hebben we dat ook weer gehad..
Even tussendoor, die uil was mijn inspiratiebron toendertijd voor die nickname;).quote:
Zou hij dat willen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als je de boeken gelezen hebt mag je met je piemel mij aanraken.
Je avatar doet het weerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:31 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Even tussendoor, die uil was mijn inspiratiebron toendertijd voor die nickname;).
Die interviewer kwam met een heel verhaal op de proppen 'ja maar het is leuker als we zeggen dat je dat doet als sarcasme naar de overheid'.
"Ja maar euhm.. ik heb dat gewoon van een plaatje met een uil"
Ja ik snap hem natuurlijk weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:32 schreef Cairon het volgende:
Jezus moet ik dan zelf de inkopper maken!
[ afbeelding ]
bied je me iets te drinken aan?quote:
Leu oet Twente, leuke leu!quote:
Nederland toch niet vandaag?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Cahir het volgende:
Het is gruwelijk saai, en zo te zien aan het EK topic ben ik niet de enige.
Ze bakken er niks van. Stuntelaar.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ga je ook verven of alleen maar behangen? Wat voor motief trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |