beter dan deze ´jongen´quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat noemt men airbushen met photoshopmaar ik vind het ook geen lelijke jongen. Kijkt alleen een beetje dom uit z'n ogen
Anders doe je ff normaal!quote:
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Heb je nog nooit met iets anders dan Arish gedate
Voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders doe je ff normaal!
(en volgens mij heeft ie al een lover. Althans dacht dat zei TTM volgens mij)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
beter dan deze ´jongen´![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar vind het een beetje een rare opmerking weer (overigens wel een opmerking die typerend is voor jou...)quote:
Ik word dus overgeslagenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, val op puur hollands (val dan wel weer op bruin haar)
Over smaak valt niet te twisten hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jeezus, dat komt ook raar uit de hoek.
Eerst extreem rechts en nu pro-buitenlands.
Als je de boeken gelezen hebt mag je met je piemel mij aanraken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef PJORourke het volgende:
Spice... Dune.
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
Hallo, tis 2008. TomTomquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik droog sta, ben jij dan verdwaald in de woestijn?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
ja is toch de natte droom van elke homo in dit topicquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:24 schreef Cahir het volgende:
NU gaat ie zeker boeken lezen omdat ie droog staat
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:28 schreef Cairon het volgende:
sommige mensen vinden mij fysiek aantrekkelijk
Ga es Kira opsporenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nah, dan helpen Pjor en Cahir elkaar van de dorst af, hebben we dat ook weer gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |