Dat wist ik , maar had geen zin om terug naar boven te scrollen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:38 schreef Cahir het volgende:
Paul, er is een quote knop als je dat niet wist. Die blauwe aanhalingstekens.
Zo crea ben ik dan weer nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:44 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, maar ik vind dat je kunst niet moet namaken, omdat je nooit dezelfde gevoelens kunt opwekken als met de orginele kunst. Ik zou het mooier vinden als jij je zou laten inspireren door Munch en je eigen werk zou maken.
Gebruik je IE7? Klik met je scroll wiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:45 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Dat wist ik , maar had geen zin om terug naar boven te scrollen.
Ik heb een poster gekocht in het museum. 20 euro voor de poster, nu alleen nog even naar de 'inlijst-boer'.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zo crea ben ik dan weer nietMaar daar heb je gelijk in hoor! Maar ik vind de schreeuw zo geweldig dat ik hem wil hebben (maar ik verdien niet genoeg om hem aan te kopen
)
Idd. is een oude.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef Paul89 het volgende:
http://www.gay.nl/chickie-monjet
Ok dit ding vind ik dus echt goor en te erg.
Bestaat die dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:52 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ik heb een poster gekocht in het museum. 20 euro voor de poster, nu alleen nog even naar de 'inlijst-boer'.
In mijn gay.nl periode heeft dat ding me ooit aangesproken. Vond hem toen al te walgelijk om te reageren. Sindsdien is die alleen maar erger geworden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd. is een oude.
Navelpiercing deruit.
Make-up eraf.
Labret deraf (staat em niet).
Homo van de verkeerde kant he.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Paul89 het volgende:
[..]
In mijn gay.nl periode heeft dat ding me ooit aangesproken. Vond hem toen al te walgelijk om te reageren. Sindsdien is die alleen maar erger geworden.
Ik vind zelf geschilderd dan weer mooier als een posterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:52 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ik heb een poster gekocht in het museum. 20 euro voor de poster, nu alleen nog even naar de 'inlijst-boer'.
Ik ken hem. Werkt in een jeanszaak op de Demer. Ranzig typje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Paul89 het volgende:
In mijn gay.nl periode heeft dat ding me ooit aangesproken. Vond hem toen al te walgelijk om te reageren. Sindsdien is die alleen maar erger geworden.
Blijf je altijd op deze zitte?quote:
Meisjes aap als naam hebben...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef Paul89 het volgende:
http://www.gay.nl/chickie-monjet
Ok dit ding vind ik dus echt goor en te erg.
Welke? Want dan kan ik er voor zorgen dat ik dáár in ieder geval mijn kleren niet ga halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken hem. Werkt in een jeanszaak op de Demer. Ranzig typje.
God heeft vreemde kostgangers of queer as folkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ken hem. Werkt in een jeanszaak op de Demer. Ranzig typje.
Aan het begin. Bij de pinautomaat van de Postbank.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Paul89 het volgende:
Welke? Want dan kan ik er voor zorgen dat ik dáár in ieder geval mijn kleren niet ga halen.
Aaah Jeanscenter heet die geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aan het begin. Bij de pinautomaat van de Postbank.
Je gaat toch niet daten met hem hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef Paul89 het volgende:
Hierissieweer, als je me ff PM't, dan geef ik je ff mijn msn.
Niet mijn ding. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik val toevalig wel op arisch:P. Ik heb liever scandinaviërs dan mediteranen.quote:
Heb je nog nooit met iets anders dan Arish gedatequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik val toevalig wel op arisch:P. Ik heb liever scandinaviërs dan mediteranen.
Dat noemt men donker getintquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:06 schreef Cairon het volgende:
hij is niet hot, hij draagt of make-up of de foto is bewerkt...
Kom er nooit.quote:
en dat betekent... dat de wetten der natuur geen vat hebben op hem? (kijk naar de buitenste randen van zijn gezicht... de verkleuring valt op en het feit dat de licht inval niet overeenkomt...)quote:
Ron?quote:
Nah ik val ook voornamelijk op medeteriaans maar heb wel eens met een Nederlander gedate om te kijken of het wat is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef Cairon het volgende:
jij geeft toch ook de voorkeur aan "met een tintje" het is hypocriet om iemand anders ineens om hetzelfde te veroordelen
Nee dat noemt men airbushen met photoshopquote:
ach ik moet toch wat om dat imago in stand te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ken de slogan ookHad hem alleen nog niet zo ranzig gekoppeld aan ons
Die foto's uit dat interview wel ja. Op mijn hyves zijn ze meer recent, maar ik heb alsnog geen vriendenverzoek van je ontvangenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zie jou niet echt lopen met hemOokal zijn je foto's minstens 1 jaar oud
Dont be a dumbass, hij kan toch op hem vallenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik zie jou niet echt lopen met hemOokal zijn je foto's minstens 1 jaar oud
Jeezus, dat komt ook raar uit de hoekquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nah ik val ook voornamelijk op medeteriaans maar heb wel eens met een Nederlander gedate om te kijken of het wat is.
Nooit dat je die gaat krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Die foto's uit dat interview wel ja. Op mijn hyves zijn ze meer recent, maar ik heb alsnog geen vriendenverzoek van je ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |