La ferme?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We are definetely not on speaking terms. Bovendien ga ik bij La Ferme nooit van m'n leven weer naar binnen.
Klinkt het ook, mar ik kan het beter verdragenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat vind ik dan juist weer heel boers en heikneuterig klinken
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
En dat vind ik dan juist weer heel boers en heikneuterig klinken
Vreselijke tent in Mestreech.quote:
Wat mag ik opzoeken?quote:
Oja, je staat droogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.
Nou, zo'n op de hooizolder, gewoon voor er tussendoor...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.
Ik zou steeds in de lach schietenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker als je 't boek hebt gelezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Cairon het volgende:
Queen of the Damned was een onaards slechte kufilm.
Dat heb met dat Belgische accentjes...quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef Paul89 het volgende:
@Hierissieweer
Munck? Ga je schamen! Hij heet Edvard Munch.
Giechelseksquote:
Die vind ik dan juist weer schattig & geilquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat heb met dat Belgische accentjes...
Vooral als ze je proberen te versieren! -O_quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
Dat heb met dat Belgische accentjes...
Jawel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me, nu twijfel ik... zal de sportschool open zijn als nederland speelt of nog gesloten?
Mooi gemaakt, maar ik vind dat je kunst niet moet namaken, omdat je nooit dezelfde gevoelens kunt opwekken als met de orginele kunst. Ik zou het mooier vinden als jij je zou laten inspireren door Munch en je eigen werk zou maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Wat vind je van mijn interpretatie van de schreeuw?
Wel als je 't boek hebt gelezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:44 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nou nou het was niet een meesterwerk maar zo slecht was ie niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |