Ik lees niet, maar hoe heet die film?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh nee, we hebben het over het boek en zijn 9 opvolgers
Waarvan deel 3 trouwens wel (al is het belabberd) verfilmd is.
zolang hij zijn mond niet opentrekt, of spreekt met een normale G ren ik niet wegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan moet ie je met een pen en een papiertje tegenhouden?
Ja ok, als we die mee gaan tellen dan moeten Violin, The Mummy, Servant of the Bones, Feast of All Saints (verfilmd als miniserie trouwens) en de Eden boeken ook meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef Cairon het volgende:
en daarna is het Christ the Lord, omdat Rice Jezus weer vond, ze was hem kwijtgeraakt tijdens een vakantie aan zee...
Een troost, ik praat niet zoals m'n ex uit Maastricht. Dat is pas tenenkrommend.]quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef hierissieweer het volgende:
Dan ben jij nog erger dus! Mochten wij elkaar ooit tegenkomen, neem maar pen en papier mee want als jij je mond opentrekt ren ik weg!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik lees niet, maar hoe heet die film?
Ik beheers het Hollands wel hoor, maar het is lang niet zo sexy als beneden-riviers.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef hierissieweer het volgende:
zolang hij zijn mond niet opentrekt, of spreekt met een normale G ren ik niet weg
hoeveel ex'en heb je rondlopenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een troost, ik praat niet zoals m'n ex uit Maastricht. Dat is pas tenenkrommend.]
Neem het ff op en zet het up youtube!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een troost, ik praat niet zoals m'n ex uit Maastricht. Dat is pas tenenkrommend.]
Wie is dit?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:21 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
LOVE TYRA!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze is altijd fierce, ongelooflijk wat ze met haar ogen kan doen!
Veluws/achterhoeks/twents dat verdraag ik nog, voor de rest het liefst ANquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik beheers het Hollands wel hoor, maar het is lang niet zo sexy als beneden-riviers.
Hum wat?quote:
Hum wat?quote:
En dat vind ik dan juist weer heel boers en heikneuterig klinkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Veluws/achterhoeks/twents dat verdraag ik nog
Sam.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:24 schreef Cahir het volgende:
Sam of Hierissieweer. 1 van die 2.
We are definetely not on speaking terms. Bovendien ga ik bij La Ferme nooit van m'n leven weer naar binnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:22 schreef hierissieweer het volgende:
Neem het ff op en zet het up youtube!
Hum wat?quote:
Brabantsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat vind ik dan juist weer heel boers en heikneuterig klinken
La ferme?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We are definetely not on speaking terms. Bovendien ga ik bij La Ferme nooit van m'n leven weer naar binnen.
Klinkt het ook, mar ik kan het beter verdragenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Vreselijke tent in Mestreech.quote:
Wat mag ik opzoeken?quote:
Oja, je staat droogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.
Nou, zo'n op de hooizolder, gewoon voor er tussendoor...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, dat je met iemand met zo'n accent in bed ligt... Dat wordt helemaal niks.
Ik zou steeds in de lach schietenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker als je 't boek hebt gelezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:34 schreef Cairon het volgende:
Queen of the Damned was een onaards slechte kufilm.
Dat heb met dat Belgische accentjes...quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef Paul89 het volgende:
@Hierissieweer
Munck? Ga je schamen! Hij heet Edvard Munch.
Giechelseksquote:
Die vind ik dan juist weer schattig & geilquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat heb met dat Belgische accentjes...
Vooral als ze je proberen te versieren! -O_quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
Dat heb met dat Belgische accentjes...
Jawel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:40 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me, nu twijfel ik... zal de sportschool open zijn als nederland speelt of nog gesloten?
Mooi gemaakt, maar ik vind dat je kunst niet moet namaken, omdat je nooit dezelfde gevoelens kunt opwekken als met de orginele kunst. Ik zou het mooier vinden als jij je zou laten inspireren door Munch en je eigen werk zou maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Wat vind je van mijn interpretatie van de schreeuw?
Wel als je 't boek hebt gelezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:44 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Nou nou het was niet een meesterwerk maar zo slecht was ie niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |