Arrogantie kan soms ook wel intressant zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....
Dit zijn enkele dingen die ik uit zijn mond heb gehoord.
"Ach ik ben model en verdien zo een paar honderd euro"
"Ik heb geen geldzorgen, ik verdien minstens 15 euro per uur"
"Ik hoef nooit te flirten, mensen flirten altijd met mij"
Hij is ooit hier over de vloer geweest, maar na deze uitsprakingen, zomaar in mijn bed te zijn gaan liggen en mijn vrienden af te hebben gekraakt, heb ik hem na een half uur terug op het station gezet.
Anders zou ik er niet wonenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)
Wie zegt dat ik er op val?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:22 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
wats gebeurt met je we vielen eerst op dezelfde types.
Nou gewoon, vroeg me af of ie je was opgevallen, aangezien ik er dus nu enorm mee ana het kleppen ben en het eigenlijk wel gezellig is. Hij viel nogal op in de pallaz met dat haar en de lengte van z'n lijf. Vandaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is niet echt m'n type... Maar ik zie wel wat je er in ziet. Wat is er mee?
Trouwens die gozer die je tijdens villa heel leuk vond, die ik ken via via, ook een modelletjequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er op val?We hebben gewoon even gedanst die avond (tot groot ongenoegen van Gino volgens mij) en zitten nu enorm heen en weer te Hyven.
Ach, mwa. Ik weet inderdaad dat het een arrogant stuk vreten is, met z'n geld (rijke familie) en z'n modellenwerk. maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen. Heb er een beetje een geschiedenisje meequote:
Was dat die halfdonkere jongen met kort haar?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:27 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Trouwens die gozer die je tijdens villa heel leuk vond, die ik ken via via, ook een modelletjedie is single he
.
Dan zijn we het zomaar eens een keer met elkaar eens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mwa. Ik weet inderdaad dat het een arrogant stuk vreten is, met z'n geld (rijke familie) en z'n modellenwerk. maar ik vind die arrogantie vrij misplaatst aangezien hij er op zich wel leuk uitziet maar toch een erg pafferge bolle toet begint te krijgen. Heb er een beetje een geschiedenisje meewat niet zo heel lief afliep, maar op stap is ie wel aardig (doch arrogant).
Gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)
is the world coming to an end?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Dan zijn we het zomaar eens een keer met elkaar eens.
wedstrijdje en wedenschap ... sam mag ook mee doenquote:
JE viel 2 keer op zulke gozers. Bedoel je diegene met korte mouwen en met wie ik op de foto ging of het andere jongen waarmee we in de buurt stonden te dansen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat die halfdonkere jongen met kort haar?
Waarmee?quote:
Ik zou 't echt niet meer weten. En vallen op is een vrij groot woord hequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:31 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
JE viel 2 keer op zulke gozers. Bedoel je diegene met korte mouwen en met wie ik op de foto ging of het andere jongen waarmee we in de buurt stonden te dansen?
Met kort haar was hij me wel opgevallen, hij heeft een mooi gezicht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou gewoon, vroeg me af of ie je was opgevallen, aangezien ik er dus nu enorm mee ana het kleppen ben en het eigenlijk wel gezellig is. Hij viel nogal op in de pallaz met dat haar en de lengte van z'n lijf. Vandaar.
Ik dacht eerder aan een klein weddenschapje, als R weer naar Brasil isquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ga je je dan als een echte Nederlander gedragen? Kijken, kijken, niet kopen?
Whaha. Nahjaa! Met die jongen van op stap ben ik alleen maar aan het Hyven hoorquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Zhenar het volgende:
I will not fear...
Fear is the mind-killer.
Een erg mooi gezicht. Vreemde mond, maar wel erg modellen-stijl zegmaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Met kort haar was hij me wel opgevallen, hij heeft een mooi gezicht.
Iiiiit's a small (gay) world aaaafter all!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat iedereen elkaar kent...
Het is inderdaad leuk om het van een afstandje te bekijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens ook weer met die Belgische adel aan het chatten sinds kortquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha. Nahjaa! Met die jongen van op stap ben ik alleen maar aan het Hyven hoorPuur vriendschappelijk. Met Clift heb ik voor de 2e x staan zoenen, maa dat is eigenlijk niet echt mijn type. Veeeeeels te vrouwelijk (al lijkt ie wel wat op Darryl Stephens
). Ik wil eigenlijk heel er voor Serge gaan maar dara krijg ik geen hoogte van
![]()
Goooeeeeeeeeeeeeeeed Steeph. Die post had een ERG hoog SJM gehalte! That's it. Im going to bed!
Hoi!quote:
Hangt er helemaal vanaf in welke kringen je je begeeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
Jij was altijd in IDO te vinden.. ik ook (onder een andere nicknamequote:
En die ken ik dan weerquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook weer met die Belgische adel aan het chatten sinds kortDa's een hele tijd geleden zeg.
Dat heb ik dus ook met al mijn dates en iedereen dat ik op ze verliefd ben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou 't echt niet meer weten. En vallen op is een vrij groot woord he![]()
Ik zei volgens mij alleen "O, die's wel lekker daar".
Welke nick?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij was altijd in IDO te vinden.. ik ook (onder een andere nickname).. wat doe je hier meneer?
Het is een klein wereldje ik vind grappig dat via via bijn iedereen elkaar kent in Rotterdam of mee heeft gedate.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf in welke kringen je je begeeft.
Je naam komt me wel bekend voor... TV enzo?quote:
VIEZERIK WE HOUDEN VAN POESJES!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke nick?![]()
Ik werd aangetrokken door de TT.Dune
Plus:
[ afbeelding ]
Ik ken niemand van de scene nichtjes uit E.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef wonderer het volgende:
24 of Lost topic geloof ik?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je naam komt me wel bekend voor... TV enzo?
En volgens mij wil je ze ook niet kennen, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken niemand van de scene nichtjes uit E..
Beste scene verkiezing?quote:
Oh no you di'ntquote:
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En volgens mij wil je ze ook niet kennen, dus dat komt goed uit
Hoe ken je die dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.
Dat is erg verschillend.quote:
je kan toch gewoon onderscheid maken tussen homo's die je tegenkomt tijdens uitgaan en homo's waarmee je ook in dagelijks leven mee omgaat en eigenlijk heel veel andere leuke dingen mee doet. Ik ga zelfs met een vriend zeer waarschijnlijk huizen bekijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ken dan wel weer aardig wat homo's die zich niet in de scene begeven, maar volgens zijn dat twee redelijk gescheiden werelden.
Op een gegeven moment gaat dit natuurlijk keihard drama opleveren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef MisterO het volgende:
Er zal heel wat geroddel zijn daar in Eindhoven..
Oh ja, bij de AH, bij de rijstquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is erg verschillend..
Ik denk op min of meer op dezelfde manier als iedereen mensen leert kennen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |