Dat lukt je echt niet als ik een palletje JT kom afleverenquote:
heb je het al eens laten ontkrullen of hoe zeg je dat in het nederlands ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lang ik 't nu hebKan er op bijten
Schouderlengte als ik de krullen uittrek
Het wordt alleen maar blonder in het zonlicht...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Dit is bijna helemaal mijn echte kleur. Dat heb ik echt in jaren niet gehad
wat is daar mis mee ? BI betekent gewoon "ik wil nog niet zeggen dat ik homo ben" en drugs gebruikt ie als excuus om het wel te zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Breezerslet het volgende:
....: pics doe ik alleen via msn, dus hoe moeilijk ga je doen?
Ik geef tegenwoordig eigenlijk aan niemand msn.
Dillema hij wil dat ik hem toevoeg op msn, eigenlijk al een beetje foute type volgens zijn profiel gebruikt ie af en toe drugs en bi. OMG foute types radar again.
Kan ik zelf wel met L'oreal straight of zo. Maar dat blijft niet heel lang zitten en krullen zijn mooier bij me volgens mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je het al eens laten ontkrullen of hoe zeg je dat in het nederlands ?
ik heb geen zin in moeilijk gedoe en dat over bi weet ik zelf ook wel een gozer die ik vroeger heel leuk vond is nu ook gewoon homo. Hij heeft geen pic op zijn msnquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is daar mis mee ? BI betekent gewoon "ik wil nog niet zeggen dat ik homo ben" en drugs gebruikt ie als excuus om het wel te zijn
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar blonder in het zonlicht...
Ik zal me inhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lukt je echt niet als ik een palletje JT kom afleveren
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.
Zegt me zo gauw niks... was misschien nog aan het walgen van Blondiequote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb je trouwens die mooie jongen met die halflange haren (voor z'n gezicht half) en dat witte vest gezien? (of trui, weet ik veel) Die stond bij de italiaanse krullenjongen (Gino) in de hoek daarzo.
Deze jongenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zegt me zo gauw niks... was misschien nog aan het walgen van Blondie
kan wel leuk zijn voor een avondje uitquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik zelf wel met L'oreal straight of zo. Maar dat blijft niet heel lang zitten en krullen zijn mooier bij me volgens mij.
Niet slecht, beetje te nederlands of is dat weer racistisch ?quote:
Het kilnkt echt alsof eindhoven de nieuwe slettenstad is, misschien moet ik een keer langs komen (alleen kijken hoor)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Sorry for interupting maar Gino... Geloof me, die wil je echt niet kennen. Als je mij al arrogant vindt....
Dit zijn enkele dingen die ik uit zijn mond heb gehoord.
"Ach ik ben model en verdien zo een paar honderd euro"
"Ik heb geen geldzorgen, ik verdien minstens 15 euro per uur"
"Ik hoef nooit te flirten, mensen flirten altijd met mij"
Hij is ooit hier over de vloer geweest, maar na deze uitsprakingen, zomaar in mijn bed te zijn gaan liggen en mijn vrienden af te hebben gekraakt, heb ik hem na een half uur terug op het station gezet.
Is niet echt m'n type... Maar ik zie wel wat je er in ziet. Wat is er mee?quote:
Hij was helemaal verrast en heeft beide haringen opgegetenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve gedachte... alleen ik weet niet hoe blij je wordt van haring als je ziek bentLigt er natuurlijk helemaal aan wat je hebt, maar toch
Ja, moet ik van Dennis ff de keramieken stijltang lenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan wel leuk zijn voor een avondje uit
Aww, wat leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij was helemaal verrast en heeft beide haringen opgegeten![]()
Ja, dat bedoelde ik dusquote:nu nog afwachten of het wel zo slim was om haring te eten (darm infectie nog wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |