Beetje zoutloos. Moest laatst een effen net vest hebben, niets speciaals. Daarvoor kan ik er dna wel weer slagen.quote:
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..quote:
met saaie dingen iets spannends creeren.. DAT is de kunst van modern fashionquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoietsquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook, jij bent op kuuroord
Rimme?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje werkte bij de WE...Nu bij ... uh... ik vergeet het steeds. Zo'n "hippe" spijkerbroekenwinkel.
Nee, het was vroeger de Score...quote:
Ja, diequote:
Ik ben liever spannend onder dan met mijn kleren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
En toch vind ik al met al jouw broertje nogal een homotiepje (de naam daargelaten) en dit is geen beledeging gewoon hoe je over hem verteltquote:
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Jongens van de Scorequote:
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeesterquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meer
Ben een poosje weg geweest, drukke weekendjes gehad enzo
ben per 1 september niet meer werkzaam hier in hoorn, ga weer terug naar arnhem.
had in febrari een vriendje, ben sinds juni weer single.
dat zijn zo ong. de grote lijnen wel, en oh ja.. mijn ouders zijn alweer bijna een jaar gelukkig getrouwd
dat had je niet verteld dat jij voor werk UK had verlaten om uitgeleend te worden aan Hungaryquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoiets
voorlopig nog niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeester
en 60 uur is wel wat veel van het goede
en jammer dat het niet gelukt is, je was in feb inderdaad heel hoopvol/optimistisch voor jullie twee
en dan wordt jij weer tussen de nichtjes geparkeerd om ze in bedwang te houden tijdens het eten ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!
sja.. shit happens.. ik ben te tempramentvol schijnbaar :S
wat ie daarmee bedoeld heb ik maar niet meer gevraagt!
bestaat dit topic
6 jaar alweer?
jeetje..
[misterO mode]quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
Cristiano Ronaldo was weer schattig net in zijn interview op TV. Hij heeft zo,n leuk portugees accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |