Beetje zoutloos. Moest laatst een effen net vest hebben, niets speciaals. Daarvoor kan ik er dna wel weer slagen.quote:
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..quote:
met saaie dingen iets spannends creeren.. DAT is de kunst van modern fashionquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoietsquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook, jij bent op kuuroord
Rimme?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje werkte bij de WE...Nu bij ... uh... ik vergeet het steeds. Zo'n "hippe" spijkerbroekenwinkel.
Nee, het was vroeger de Score...quote:
Ja, diequote:
Ik ben liever spannend onder dan met mijn kleren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eens, alles lijkt daar zo saai de laatste tijd..
En toch vind ik al met al jouw broertje nogal een homotiepje (de naam daargelaten) en dit is geen beledeging gewoon hoe je over hem verteltquote:
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de ogen van Cahir is alles boven de 20 al een meneer
Jongens van de Scorequote:
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeesterquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
drukke weekendjes zijn goed, alhoewel.. als je 60 uur werkt zijn drukke weekendjes niet leuk meer
Ben een poosje weg geweest, drukke weekendjes gehad enzo
ben per 1 september niet meer werkzaam hier in hoorn, ga weer terug naar arnhem.
had in febrari een vriendje, ben sinds juni weer single.
dat zijn zo ong. de grote lijnen wel, en oh ja.. mijn ouders zijn alweer bijna een jaar gelukkig getrouwd
dat had je niet verteld dat jij voor werk UK had verlaten om uitgeleend te worden aan Hungaryquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry R is op kuurord, ik werk of zoiets
voorlopig nog niet hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hallo overovergrootopa, wanneer gaat u nou es dood?
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit jaar geen jubileum waar jij dan weer druk mee moet zijn als ceremoniemeester
en 60 uur is wel wat veel van het goede
en jammer dat het niet gelukt is, je was in feb inderdaad heel hoopvol/optimistisch voor jullie twee
en dan wordt jij weer tussen de nichtjes geparkeerd om ze in bedwang te houden tijdens het eten ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou, we gaan uiteten met zn allen, dus ik ben evengoed druk hoor hahahaha!
sja.. shit happens.. ik ben te tempramentvol schijnbaar :S
wat ie daarmee bedoeld heb ik maar niet meer gevraagt!
bestaat dit topic
6 jaar alweer?
jeetje..
[misterO mode]quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
Cristiano Ronaldo was weer schattig net in zijn interview op TV. Hij heeft zo,n leuk portugees accent
accentenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:27 schreef Nuno_G het volgende:
Cristiano Ronaldo was weer schattig net in zijn interview op TV. Hij heeft zo,n leuk portugees accent
ze moeten eerst allebei de finale halen en dan zien we wel, en hij mag wel even bij ons thuis komen uithuilen we troosten hem welquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[misterO mode]
wacht maar tot hij straks traantjes moet plengen omdat ze van nederland de finale verloren hebben
[/misterO mode]
dank je, ik hou ook van jouquote:
kijk nu maar bij het zoeken naar nieuwe woonruimte wel gelijk of er ook ruimte voor een stal is, want dat paard van die prins die vroeg of laat je pad zal kruisen kan je echt niet continu stallen bij buurvrouw Jansen in haar gang. Of erger nog in je eigen keuken waar dat beest zich dan te goed staat te doen aan jouw verse havercroisantjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:39 schreef Xiance het volgende:
hahaha nee mijn nichtjes gaan niet mee..
OMG.. mijn kleine diamantje...
ze zegt laatst "Oom jan, als jij weer in arnhem komt wonen, krijg ik dan elke dag een cadeautje?"
geweldig todch!!
nee, voorlopigf voor mnij geen lief meer, ik ben zelfstandig, dat is ook wat waard
geen ideequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen dus: Waar hebben we het over?
jij zal het waarschijnlijk wel niet kennen/nooit gezien hebben maar als er weer mensen getroost moeten worden schieten mij weer altijd beelden binnen van Sinterklaas die verdrietig is en ook getroost moet worden bij Jiskefetquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:46 schreef Nuno_G het volgende:
en hij mag wel even bij ons thuis komen uithuilen we troosten hem wel
oopsquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk nu maar bij het zoeken naar nieuwe woonruimte wel gelijk of er ook ruimte voor een stal is, want dat paard van die prins die vroeg of laat je pad zal kruisen kan je echt niet continu stallen bij buurvrouw Jansen in haar gang. Of erger nog in je eigen keuken waar dat beest zich dan te goed staat te doen aan jouw verse havercroisantjes
Kas woont op een boerderij en is helemaal gek van dieren. Nu had hij een jong vogeltje gevonden dat uit het nest gevallen was en dat nog wel kon fladderen maar niet kon vliegen. Beest zat op een stapel hout in de wei bij de geit achter gaas. Kas op zoek naar een houtje, en jawel hij krijgt het voor elkaar dat vogeltje op het einde van het houtje gaat zitten. Vol trots gaat hij dit aan mijn broer laten zien. Maar mijn broer ziet dat de hond wel heel veel aandacht voor dit tafereel heeft en sluit die in de schuur op voordat er ongelukken gebeuren. 5 minuten later komt hij alsnog hevig huilend bij z'n pappa aan want niet de hond maar Driek de kat is lang geweest en deed van hap slik weg. En dan geen tranen om de dood van het vogeltje maar veel meer omdat Driek zijn speeltje had afgepakt en dat wilde ik nog helemaal niet
viespeuk je moet buitenspelen en niet geilen op mannenquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Cahir het volgende:
Allemaal Calvin KLein, net als BEckham. Retegeil *kwijl*
Dat lijkt uiteindelijk ranziger dan het bedoeld isquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
dag jonkie
komt je binnenkort ook je rapport aan opa laten zien ?
Ljungberg, verloor vandaag met Zweden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:55 schreef Cahir het volgende:
Wie is die hottie MIsterO?
oh! zondermeer!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:56 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Sommigen kunnen wel lekker wezen.
Heb jij een gay.nl profiel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh! zondermeer!
maar daar ken ik er weinig van :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |