Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Stroekie het volgende:
Maar daar rondom de Hugo Boss shop loopt toch wel een proto type rond![]()
en in de jeanscorner een paar fraaie orientaalse types
maar ik zie de laatste tijd die ruige/stoere met zijn baard en paardestaart nooit meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh die ja, die wil me nog wel eens indringend aankijken.
Mooiboy central is de H&M in Piazza.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
de H & M zit altijd propvol
nicht of niet, ik kan er nooit eens rustig mijn kont keren
niet in Eindhoven en niet in Den Bosch
met de MaW eronder een soort van hunkenflatquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooiboy central is de H&M in Piazza.
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lastig:
Helemaal verliefd zijn met een jongen en dan de jongen waar je 3 weken geleden meeflirtte moet semi-afpoeieren..
Oh, dat het wederzijds is is wel zekerquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat nog even met afpoeieren tot het wederzijds is met de jongen waar je helemaal verliefd op bent..
Maar bij Barrows staat de kloon van Huntelaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:25 schreef Stroekie het volgende:
met de MaW eronder een soort van hunkenflat
en de sissy boy winkel erachter![]()
Bij WE hebben ze mooie spullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik koop liever kleren bij de WE dan bij de H&M, maar ik ben dan ook niet Hip & Modieus..
meneer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hoeft geen angst te hebben voor die lange stuiterende meneer
Mijn broertje werkte bij de WE...quote:
In your dreams bebe 4-0quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
RUsland gaat Nederland afmaken en ik zal een vreugde dans maken.
Leads?quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn broertje werkte bij de WE...Nu bij ... uh... ik vergeet het steeds. Zo'n "hippe" spijkerbroekenwinkel.
ja maar ja maar die waren niet open om 19.00 uur vanavond, dus daar moet ik volgende week nog maar eens veldwerk gaan verrichtenquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar bij Barrows staat de kloon van Huntelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |