abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59442482
game on!

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Ja doei.
pi_59442488
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
pi_59442514
PF!
Ja doei.
pi_59442524
Em Bee!!!!
pi_59442551
_!
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:50:13 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59442577
PF
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59442638
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
pi_59442647
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
_!
Ja sorry zo noemen "vrienden/tuig" elkaar
Ey! Em Bee! EY!!! EM BEE!!!!

~!
pi_59442670
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
Nou ergens hoop ik van wel want hij is zo leuk en zo ongelofelijk knap! Maar ergens
het is nu gewoon super leuk ! Dus het hoeft niet per se anders..
pi_59442698
Oooooh PF

Zoals het er nu uitziet kan ik donderdag trouwens wel komen trainen , jij ook?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59442747
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
pi_59442757
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Ja doei.
pi_59442791
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
pi_59442804
en wat leuk voor PF!
Ja doei.
pi_59442807
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Nee chico bij mij!
(Toch?)
pi_59442817
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee chico bij mij!
(Toch?)
Ja . Maar moest even weten of jij dan wel komt trainen, anders zit ik daar ook zo alleen .
pi_59442832
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
pi_59442932
Blegh... ik dacht net, wat overkomt me nu? Ik had opeens zin om mijn kamer op te gaan ruimen en de afwas te gaan doen.
Even dacht ik dat ik toch niet meer zo'n chaoot en rommelkont was als vroeger. Toen bedacht ik waar het door komt: ik moet nog 2 artikelen lezen voor morgenochtend, over een enzym dat een bepaald lipide maakt, of misschien ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59442935
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
pi_59443040
Soms werkt het hele universum je in één keer tegen...
* Mini_rulez knuffelt Razztwizzle.
pi_59443053
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
pi_59443079
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
* Knuffel
pi_59443101
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. En waarom is je favoriete joggingbroek niet schoon .

Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59443115
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
pi_59443134
het is allemaal de schuld van mannen

kan de mijne ook wel even schieten nu
Ja doei.
pi_59443137
quote:

hug me.
Aaaahw Ga lekker in bad/onder de douche of zo!
pi_59443160
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. En waarom is je favoriete joggingbroek niet schoon .

Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekeken
pi_59443165
quote:

hug me.
Beterschap en een hele dikke knuffel *hug*
pi_59443182
Oooh nee 't is niet de schuld van m'n lief!! Hij baalt ook van de avonddiensten. 't arme ding. Hij belt heel veel want er is niet zoveel te doen daar.

En ik ga zo inderdaad maar eens douchen en mezelf iets minder zielig voelen want daar schiet ik niets mee op en ik krijg er alleen maar zin van in iets zoets (wat ik toch niet proef, dus dat is raar ).
pi_59443198
gewoon de schuld geven Razz

*knuff*
Ja doei.
pi_59443210
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
Ik stink ook na een goede training (en bedenk net dat ik mijn pak niet kan wassen voor die tijd, dinsdag en woensdag allebei training, en hij is niet zo snel droog)
pi_59443218
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nee 't is niet de schuld van m'n lief!! Hij baalt ook van de avonddiensten. 't arme ding. Hij belt heel veel want er is niet zoveel te doen daar.

En ik ga zo inderdaad maar eens douchen en mezelf iets minder zielig voelen want daar schiet ik niets mee op en ik krijg er alleen maar zin van in iets zoets (wat ik toch niet proef, dus dat is raar ).
Gewoon even niets eten en je andere zintuigen verwennen
Je hebt nog je huid (bad) oren (muziek) ogen (tijdschrift)

pi_59443223
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekeken
Oeh, hij is dus ook al blijven slapen

Ik vind het ook altijd heel erg leuk om Peter te zien slapen/wakker worden. Dan kan ik ook echt uren naar hem kijken ( wat ook regelmatig gebeurd als ik 's nachts weer eens wakker lig van de pijn)
pi_59443225
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:

*knuff*
pi_59443235
Ik moest wel even lachen om Claudia_x. Ain't it the truth...
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
het is allemaal de schuld van mannen

kan de mijne ook wel even schieten nu
Wat heeft 'ie gedaan?
pi_59443283
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oeh, hij is dus ook al blijven slapen

Ik vind het ook altijd heel erg leuk om Peter te zien slapen/wakker worden. Dan kan ik ook echt uren naar hem kijken ( wat ook regelmatig gebeurd als ik 's nachts weer eens wakker lig van de pijn)
Nee ik sliep bij hem, tweede keer. Ga niet vanuit Amsterdam in m'n eentje met de trein 's nachts
De eerste date sliep ik ook bij hem maar ik slaap dan gewoon. Ook al had hij waarschijnlijk andere verwachtingen
pi_59443301
Oren verwennen... Dat is nog eens een goed idee. Schijt aan die enzymen en hun lipiden, ik ga lekker een muziekje opzetten en m'n kamer opruimen.
pi_59443328
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:

*knuff*
Nee, dan m'n huisgenoot stomme onhygiënische onopgeruimde raar-bioritme huisgenoot. Die nooit schoonmaakt, altijd de laatste rol WC-papier verbruikt (in één keer poepen ), niet snapt dat je pannen niet met vieze oude aangekoekte rijst en al in de vaatwasser moet zetten, poes altijd 's nachts naar buiten laat glippen, 's nachts frituurt (met heel veel vetspetters) of wokt (met nog meer vetspetters), òf iets gaat repareren (met veel lawaai) òf gitaar gaat spelen (met nog meer lawaai..), mijn was eruit haalt en nat in de wasmand laat zitten en zijn was dan wast en ophangt zodat er niet eens plek meer is voor mijn was, alle zooi uit de kast haalt omdat hij iets zoekt en dan niets meer terugzet, oude verroeste fietsen in de tuin laat liggen (want daar zou je ooit best nog eens een bruikbaar onderdeel van af kunnen halen) en veel te luide sex heeft met z'n vriendin en dan ook nog eens met de deur open op een kier zodat ik m'n blik moet afwenden als ik de trap op kom lopen .

En dan hebben zijn tomaten mijn tomaten ook nog eens beschimmeld .

Zo, dat lucht op .
pi_59443393
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moest wel even lachen om Claudia_x. Ain't it the truth...
[..]

Wat heeft 'ie gedaan?
ik houd zielsveel van die klojo, maar sóms..
hij is zó makkelijk met vanalles. Vergeet hele dingen te zeggen, te doen, en vindt het dan ook later geen probleem als iets niet gebeurd is.. Sinds januari bijvoorbeeld (dat hij hier woont) komt nog steeds zijn motorblad nog niet hier, maar op zijn oude adres, waar zijn ex-huisgenote ze allemaal heeft weggegooid na ze zelf te hebben gelezen

Maar nu weer.. Over een week of wat is het vakantie.
Dus ik helemaal lekker niets meer. Vorig jaar werkte ik nog full-time, en konden we dus weinig dingen doen.
Dus ik zat me helemaal te verheugen op een vakantie vol GPS-tochten, motorritjes, wandelingen, etc.

Terwijl ik dat vertel, zegt hij plompverloren: ja, nee, maar ik werk meer deze vakantie hè?

Dus ik 'oh? is dat zo?'

hij: ja, in het begin 4 dagen in de week, en later 5....!

Ik: ok...

Ik vind het prima hoor! Echt, zo kan hij lekker verdienen, hij vindt zn baan leuk.. volgend jaar zal hij er ook aan moeten geloven als hij is afgestudeerd.. Maar ZEG dat dan even. Hij bleek het al een week of 2 te weten, en ik maar lekker denken 'goh! lekker vakantievieren samen'.

We wonen samen goftedomme, dan mag je mij toch wel zeggen wat je plannen zijn en niet 'oh ja... '

en ik ben ongesteld maar dat is ook zijn schuld
Ja doei.
pi_59443517
Jeetje MoBlo, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent als hij zo laks is en zulke dingen niet eens ff met je overlegd of zelfs meteen doorgeeft als hij zoiets weet. Dat zou ik ook niet leuk vinden nee. Peter is ook laks, heeft bijvoorbeeld al weken geen internet en doet er tot nu toe ook weinig aan om daar verandering in te brengen. Maar goed, das voor het grootste gedeelte natuurlijk gewoon zijn probleem ( een weekendje niet internetten als ik bij hem ben is ook geen ramp ofzo)
pi_59443519
Dat is inderdaad wel wat makkelijk ja... heb je wel duidelijk (ondubbelzinnig, op geen enkele manier anders te interpreteren) gezegd dat je dat soort dingen volgende keer graag meteen hoort?
pi_59443522
Oeh, mogen we onze frustraties uiten over onze kerels? .

Laksheid herken ik, helaas. Hij zou vrijdag vrijnemen, zodat we een lekker lang weekend hebben samen, en ik had al állemaal plannen, komt 'ie er vandaag nog even mee dat 't eigenlijk niet bleek te kunnen. Maar dat wist 'ie wel al langer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59443563
Oh MoBlo, dat klinkt ook wel herkenbaar hoor! Ik ben nu vier jaar bij m'n lief en ik spreek al mijn ideeën, verwachtingen, hints en vragen nu maar gewoon hardop uit, dat werkt een stuk beter dan iets in je hoofd hebben en later je verbijten dat hij dat niet wist/niet snapte/niet over had nagedacht/niet aanvoelde..
En dan ook nog ongesteld, tentamens, herkansingen en zo'n moeilijk geval qua ziekte/sterfte, dan snap ik dat het allemaal een beetje ruk is. *hug*.
pi_59443661
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje MoBlo, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent als hij zo laks is en zulke dingen niet eens ff met je overlegd of zelfs meteen doorgeeft als hij zoiets weet. Dat zou ik ook niet leuk vinden nee. Peter is ook laks, heeft bijvoorbeeld al weken geen internet en doet er tot nu toe ook weinig aan om daar verandering in te brengen. Maar goed, das voor het grootste gedeelte natuurlijk gewoon zijn probleem ( een weekendje niet internetten als ik bij hem ben is ook geen ramp ofzo)
Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...

En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen maken moet ik mezelf gaan vermaken
Ja doei.
pi_59443691
Dat doet mijn vriend ook, dan hebben we het erover om iets te gaan doen en is hij ook enthousiast, maar als ik het dan later concreet wil plannen weet hij van niks en is hij zo van "ik heb nog andere dingen te doen, we hebben toch niks afgesproken?". Ik reken er maar niet meer op dat hij snapt dat ik dan bepaalde verwachtingen heb tenzij ik duidelijk zeg "zo laat kom je me ophalen en dan gaan we dat doen, ok? is dat dan bij dezen afgesproken? heb je me gehoord?"
pi_59443704
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad wel wat makkelijk ja... heb je wel duidelijk (ondubbelzinnig, op geen enkele manier anders te interpreteren) gezegd dat je dat soort dingen volgende keer graag meteen hoort?
Heb het wel gezegd hoor, iets van communicatie!! (sarcastisch) en zal het er straks nog wel even uitgebreider over hebben, maar nu zitten we in stilte tegenover elkaar aan tafel, ieder achter een laptop aan de studie te werken...
Ja doei.
pi_59443748
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...

En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen maken moet ik mezelf gaan vermaken
Idd, heb jij je ergens op verheugd, iets dat voor het laatst kan eigenlijk, en dan gaat het niet door omdat hij gaat werken zonder iets te zeggen. Dat is wel heel erg balen dan ja. Helemaal als je samenwoont, om zoiets belangrijks dan 2 weken lang niet te zeggen, apart hoor.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:30:14 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59443779
knuf@ MoBlo
pi_59443802
nou ja, apart is het niet, zo ís hij gewoon, is zich ook van geen kwaad bewust het is vaak ook wel schattig, maar soms komt het me écht de strot uit, zoals nu
Ja doei.
pi_59443847
ook nog even een knuf @ Mini en @ DandD

mannen

had er beter een 'mannen-afzeik-topic' van kunnen maken in plaats van marktplaats.slank.nl
Ja doei.
pi_59443875
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, apart is het niet, zo ís hij gewoon, is zich ook van geen kwaad bewust het is vaak ook wel schattig, maar soms komt het me écht de strot uit, zoals nu
Vaak kun je dat soort dingen ook beter hebben als je zelf goed in je vel zit. Ik tenminste wel, ik moet niet èn ongesteld zijn, èn heel druk met afstuderen, èn met stage, èn dan ook nog te horen krijgen dat hij de komende drie maanden waarschijnlijk meer avonddiensten draait dan gewone diensten.. kuch, bijvoorbeeld dan hè, ....
pi_59443882
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:

Daar mag je ook best van balen, zeker als jij je al verheugde op een vakantie samen. Ik denk op dat soort momenten vaak dat hij blijkbaar liever werkt in plaats van dingen met mij te gaan doen. Waarschijnlijk heeft hij er niet eens zo diep over nagedacht, maar het blijft een rotgevoel.

Zucht... misschien rekenen wij vrouwen gewoon te snel op dingen.
pi_59443956
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Vaak kun je dat soort dingen ook beter hebben als je zelf goed in je vel zit. Ik tenminste wel, ik moet niet èn ongesteld zijn, èn heel druk met afstuderen, èn met stage, èn dan ook nog te horen krijgen dat hij de komende drie maanden waarschijnlijk meer avonddiensten draait dan gewone diensten.. kuch, bijvoorbeeld dan hè, ....
Da's wel waar ja. De rest van de tijd ben je gewoon een zelfstandige vrouw met een eigen leven die ook best zichzelf kan vermaken, maar af en toe wil je gewoon een sterke man die er is om tegenaan te kruipen als het je allemaal teveel wordt.
pi_59444139
Als we het over mannen gaan hebben...ik heb dus best wel een blauwtje gelopen
Die jongen #2 waar ik het steeds over had, nou we hebben elkaar een paar keer gezien... en ik vroeg hem(ineens in een heel directe bui, normaal had ik dit nooit gezegd en heb er wel een week over nagedacht hoe ik dit ging zeggen): wanneer ga je me zoenen? Zei hij: ja je gaf geen signalen af in het begin terwijl ik je wel ontzettend leuk vond maar omdat ik dacht dat jij me gewoon als vriend zag heb ik een beetje afstand van je genomen, bovendien ga je zometeen een halfjaar weg.

Dus nu...is er niks. En ik vond hem zo ontzettend leuk. Heb dit ook nog nooit zo gehad ofzo...dus ik was lekker in tranen gister
  maandag 16 juni 2008 @ 21:41:20 #55
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59444145
Ah, het gaat over . mannen . ?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59444174

het is weer goed

hij zei, nadat ik boos een kop thee voor hem had neergesmeten, dat hij het er wel even over wilde hebben...
en toen heb ik gezegd dat ik 't echt niet erg vond, maar dat hij het wel moest laten weten, en bla, en bla..

en toen moestie huilen en zei íe sorry, en dat 't allemaal wennen was, en dat hij er écht op zou gaan letten en dattie van me houdt

en ja.. dan moet ik wel vergeven en vergeten

ik word soft...
Ja doei.
pi_59444253
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Als we het over mannen gaan hebben...ik heb dus best wel een blauwtje gelopen
Die jongen #2 waar ik het steeds over had, nou we hebben elkaar een paar keer gezien... en ik vroeg hem(ineens in een heel directe bui, normaal had ik dit nooit gezegd en heb er wel een week over nagedacht hoe ik dit ging zeggen): wanneer ga je me zoenen? Zei hij: ja je gaf geen signalen af in het begin terwijl ik je wel ontzettend leuk vond maar omdat ik dacht dat jij me gewoon als vriend zag heb ik een beetje afstand van je genomen, bovendien ga je zometeen een halfjaar weg.

Dus nu...is er niks. En ik vond hem zo ontzettend leuk. Heb dit ook nog nooit zo gehad ofzo...dus ik was lekker in tranen gister
Arm kind Trek het je niet teveel aan,
als hij je supersuper leuk had gevonden dan was hij er hoe dan ook voor gegaan! Je hebt er niks aan kunnen doen.
pi_59444378
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Arm kind Trek het je niet teveel aan,
als hij je supersuper leuk had gevonden dan was hij er hoe dan ook voor gegaan! Je hebt er niks aan kunnen doen.
Thanks.
Hij had een paar dagen ervoor nog zo mooi een uur lang piano voor me zitten spelen.
Ach ik ga die tijd in Engeland gewoon een geweldige Engelsman met rossig haar en sproetjes versieren
pi_59444407
er zijn wel weinig leuke Engelse mannen.. je moet écht je best doen met zoeken dan daar...
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:51:05 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59444464
ik weet nog wel een leuke engelsman (tuba-ist) die op zich wel een vriendin heeft, maar ach, die noemde hij laatst een "moany bitch" dusseh... alles kan stuk

*oh, eh...de-lurk* :$ ik hoor hier helemaal niet met mn BMI van 33, maar ik vind t zo gezellig hier met al die mannenpraat... t duurt nog zo lang voor ik op bmi 27 zit (lees, zeker een jaar of anderhalf)... dusseh, als jullie t niet erg vinden lurk ik nog wat meer en post ik af en toe even mee (kwak is de naam...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59444535
Shit.
nouja een of andere toerist dan...
of een paar.
pi_59444584
Nou... ik zeg Robbie Williams, David Beckham, Hugh Grant!
  maandag 16 juni 2008 @ 21:53:59 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59444605
nou voor alle dames die misschien nog interesse hebben:
[TK] dames merkkleding maat XL/XXL, 44

wat een werk om dat te uploaden zeg......
pi_59444611
Mooi dat het weer goed is MoBlo

En van mij mag je best meeposten kwak
pi_59444626
Robbie Williams vind ik lelijk
David Beckham arrogant (en ook lelijk)
Hugh Grant is een dronkenlap

net als de rest van de engelsen lijkt het soms wel
Ja doei.
pi_59444627
En dat accent... Wat maakt het dan nog uit hoe hij eruitziet.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:57:21 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59444718
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef kwakveense het volgende:
ik weet nog wel een leuke engelsman (tuba-ist) die op zich wel een vriendin heeft, maar ach, die noemde hij laatst een "moany bitch" dusseh... alles kan stuk

*oh, eh...de-lurk* :$ ik hoor hier helemaal niet met mn BMI van 33, maar ik vind t zo gezellig hier met al die mannenpraat... t duurt nog zo lang voor ik op bmi 27 zit (lees, zeker een jaar of anderhalf)... dusseh, als jullie t niet erg vinden lurk ik nog wat meer en post ik af en toe even mee (kwak is de naam...)
gezellie kwak
pi_59444746
kwak
Ja doei.
pi_59444760
Mannen/vriendjes . Ik was echt, echt, echt boos op hem. Had me voorgenomen om in de aula tegen hem te gaan schreeuwen, om nu eens alles eruit te gooien ... had mezelf een uur zitten opfokken ... komt ie nietsvermoedend aangelopen ... kan ik alleen met een zacht stemmetje zeggen "waar was je nou?" boehoe ... en ik was zo ongelooflijk boos (toen ging ie me troosten en heeft ie de schoolopdracht in zn eentje gemaakt, want dat zouden we 's morgens doen omdat ik verder geen tijd meer had). Als ik echt boos ben word ik een zielig klein vogeltje dat getroost moet worden en kan ik rustig gaan lopen janken. Behalve over msn, dan kan ik pisnijdig en gemeen zijn, want dan zie ik zn gezicht niet .

Maargoed, hoe vervelend en laks (he bekend) hij ook is, ik wil echt niet dat ie weggaat .
  maandag 16 juni 2008 @ 22:00:01 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59444807
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, echt heel raar. Zo kreeg ik vanmiddag plots een opgezette buik. Wat had ik op: 2 bruine boterhammen met jam, sinaasappel-ananassap (vers geperst) en een salade. Geen idee waar het van komt.

Ik ga eerst eens uitzoeken wáár ik precies op reageer. Kan ik daarna m'n dieet aanpassen.

Zo Miss Congeniality kijken!

Wat dacht je van suikers?
Jam en ananas-sinaasappelsap, De rest van je maaltijd bestond ook uitsluitend uit suikers.
Misschien kun je eens een dagboekje bijhouden, wat je eet en wanneer je buik zeer gaat doen.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:01:30 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59444845
mijn nieuwe vriendje heeft me nog niet jankend meegemaakt... en dat is bij mij best wel uitzonderlijk want ik ben een jankebal... en ook nog niet boos... het is nog zo nieuw allemaal dat ik dat alleen nog maar óver hem tégen anderen ben geweest, om vervolgens weer heel blij en lief te zijn als ie dan alsnog belde of smste

maar hij is dan ook gewoon heel lief

Hoi BJ en Moblo (of moet ik faithy zeggen, k weet t nooit)
  maandag 16 juni 2008 @ 22:03:45 #72
14746 k_i_m
pi_59444919
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou voor alle dames die misschien nog interesse hebben:

wat een werk om dat te uploaden zeg......
Hoeveel wil je hebben voor die lichte spijkerbroek? .
In my life
Why do I smile
  maandag 16 juni 2008 @ 22:03:59 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59444928
Overigens heb ik niks tegen mannen. Tenzij het mannen zijn die mijn badkamer verprutsen.
Mannen zijn zoveel logischer, zoveel taaier en zoveel ongecompliceerder. Ik ben dol op vrouwen en op hun typische vrouwelijkheid, maar over het algemeen word ik stapelgek van ze.
U ziet de vrouwelijke tegenstrijdigheid he?
pi_59444942
Peter heeft me al wel een paar keer aan het huilen gemaakt maak dat was vooral uit teleurstelling en niet uit boosheid ( iets prive's met wat ik mis in onze relatie/vind dat we dat we dat te weinig doen. En nee, het gaat niet over sex.) Echt ruzie hebben we in die 15 maanden nog niet gemaakt, maar dus gewoon een paar keer gehad dat ik teleurgesteld in hem was en waar ik het steeds moeilijker mee begin te krijgen ( MoBlo weet denk ik wel waar ik het over heb)

Ik heb net 35 gram zoute sticks op en de rest van de avond eet ik niks meer. Zit totaal nog niet eens op 1000 kcal vandaag. Maarja, dat krijg je met die k*tbuik van mij
pi_59444950
Dat is nog het ergste, hoe ze dan zelf niks in de gaten hebben. En word dan maar eens boos, als het geen opzet is.

* Mini_rulez blèrt ondertussen mee met Muse...
pi_59444952
zeg maar gewoon MoBlo hoor of Faithy, maakt niet uit!

ik heb daarnet een nieuwe afkorting bedacht..

SOPpen... Studie Ontwijkend Pijpen

Ja doei.
pi_59444998
MoBlo!
Dit ga ik maar niet aan vriendje laten lezen...

Sylvana: ik vind teleurstelling eigenlijk veel erger. Boosheid kun je eruit schreeuwen, maar teleurstelling zit vaak dieper.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:06:21 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445005
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hoeveel wil je hebben voor die lichte spijkerbroek? .
nou zeg eens wat leuks en is een heerlijke broek.. (heb altijd alle broeken van esprit. en baal ook echt dat deze niet meer past..)

@ kwak *zwaai zwaai*
pi_59445047
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:

Sylvana: ik vind teleurstelling eigenlijk veel erger. Boosheid kun je eruit schreeuwen, maar teleurstelling zit vaak dieper.
Ja, dat is wel zo. Ik word niet zo heel snel boos, kan veel hebben, maar die teleurstelling zit idd veel dieper.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:08:17 #80
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445083
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is nog het ergste, hoe ze dan zelf niks in de gaten hebben. En word dan maar eens boos, als het geen opzet is.

heeeeeeeeel herkenbaar... vriendlief hier, heeft niet zulke goede voelsprieten zeg maar....
(en toch houden we het al bijna 5 jaar samen uit )
  maandag 16 juni 2008 @ 22:08:18 #81
14746 k_i_m
pi_59445084
Ik heb geen idee wat broeken van Esprit doen . Heb je niet een richtprijs? .
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? maandag 16 juni 2008 @ 22:09:20 #82
70532 loveli
N
pi_59445122
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef motorbloempje het volgende:

Dank je, je kunt me oprapen

En wat betreft mannen, als die niet bestonden ging de chocolade-industrie failliet. Overigens ben ik al 2 dagen clean, ondanks dat ik er alle reden voor heb om me vol te stoppen.
crap in = crap out
pi_59445128
Lief en ik hadden eens énorme ruzie, zo erg dat we elkaar nóóit weer wilden zien. We zouden de dinsdagavond erop samen naar een concert gaan (en met zijn broer), en ik had de kaartjes in huis, maar dat concert kon me gestolen worden. Dus tijdens de ruzie, op zondagavond, gooide ik de kaartjes in een recalcitrante bui op de bus. Een paar uur later was de ruzie natuurlijk allang weer vergeten en vergeven en wilden we ook weer heel graag naar dat concert.

De kaartjes kwamen helaas pas woensdag aan. . Z'n broer was not amused.
pi_59445137
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Overigens heb ik niks tegen mannen. Tenzij het mannen zijn die mijn badkamer verprutsen.
Mannen zijn zoveel logischer, zoveel taaier en zoveel ongecompliceerder. Ik ben dol op vrouwen en op hun typische vrouwelijkheid, maar over het algemeen word ik stapelgek van ze.
U ziet de vrouwelijke tegenstrijdigheid he?
Ik hou eigenlijk ook wel van mannen, ze zijn vaak ook zo lekker recht voor z'n raap, veel simpeler dan vrouwen inderdaad. Maarja, de mijne moet natuurlijk wel precies begrijpen hoe gecompliceerd ik ben en daar op de juiste momenten op in kunnen spelen.

Hoewel zo'n heerlijk vrouwengesprek op z'n tijd ook wel lekker is, over figuren (van jezelf en van anderen), de hel die bikini's kopen heet en de kledingkeuze van mensen die je collectief niet mag.
Of dit hier natuurlijk...
  maandag 16 juni 2008 @ 22:09:57 #85
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445145
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen idee wat broeken van Esprit doen . Heb je niet een richtprijs? .
joh ik heb geen idee, heb nog nooit iets verkocht (ja vroeger toen ik 10 was op de rommelmarkt).
Nieuwprijs van die broek was 69,95 geloof ik...
doe maar een leuk bod
pi_59445182
Teleurstelling.. nou ja.. ik weet niet of ik dat goed omschrijf, maar het is meer een

'weten dat hij nu eenmaal zo is' en het 'dan maar niet zeggen, omdat je niet -dat zeikwijf- wilt zijn' maar ondertussen opgevroten worden door irritatie en onbegrip 'waarom zegt hij dat niet gewoon even...?'

en als dat zich herhaalt, ga je je én nog geirriteerder (teleurgestelder) voelen, maar wil je nog steeds 'niet zeuren'

enzo
Ja doei.
pi_59445236
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Teleurstelling.. nou ja.. ik weet niet of ik dat goed omschrijf, maar het is meer een

'weten dat hij nu eenmaal zo is' en het 'dan maar niet zeggen, omdat je niet -dat zeikwijf- wilt zijn' maar ondertussen opgevroten worden door irritatie en onbegrip 'waarom zegt hij dat niet gewoon even...?'

en als dat zich herhaalt, ga je je én nog geirriteerder (teleurgestelder) voelen, maar wil je nog steeds 'niet zeuren'

enzo
Idd, erg herkenbaar ja

Maarja, wat doe je ertegen?
  maandag 16 juni 2008 @ 22:13:46 #88
14746 k_i_m
pi_59445281
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

joh ik heb geen idee, heb nog nooit iets verkocht (ja vroeger toen ik 10 was op de rommelmarkt).
Nieuwprijs van die broek was 69,95 geloof ik...
doe maar een leuk bod
Ik weet niet wat jij leuk vind, ik ben namelijk een kneus met dingen zonder prijs. Ik ben altijd bang iemand met een bod te beledigen en afdingen durf ik nooit . Op de rommelmarkt kocht ik altijd alles met prijsje, omdat ik dan niet hoefde te onderhandelen . Dus jij moet het zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_59445285
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

heeeeeeeeel herkenbaar... vriendlief hier, heeft niet zulke goede voelsprieten zeg maar....
(en toch houden we het al bijna 5 jaar samen uit )
Volgens mij geldt dat voor het mannelijke geslacht als geheel. Tenminste, in mijn omgeving zie ik dat vrouwen van nature veel meer aan anderen denken en rekening met anderen houden, terwijl mannen gewoon lekker hun eigen gang gaan. Dat leidt vanzelf tot teleurstellingen als je van een ander dezelfde mate van inleving verwacht die je zelf geeft. Wat natuurlijk bij voorbaat een verloren zaak is. Maarja, je kunt toch niet zonder ze hè.
Hier al bijna 6 jaar zelfs...
  Vis een optie? maandag 16 juni 2008 @ 22:14:49 #90
70532 loveli
N
pi_59445313
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, erg herkenbaar ja

Maarja, wat doe je ertegen?
Duidelijk zijn voordat je jezelf gaat opvreten. Da's beter dan niets zeggen omdat je de niet wilt zeuren en je intussen zwaar kut voelen. Of niets zeggen en hem niets kwalijk nemen, als je dat kunt is dat het beste.
crap in = crap out
pi_59445347
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:

enzo
En dan word jij steeds geïrriteerder, terwijl meneer zich misschien nog steeds van geen kwaad bewust is. Zeker als je het nooit in voor mannen begrijpelijke termen tegen hem hebt gezegd omdat je niet wilt zeuren. Eigenlijk is dat ook niet eerlijk, want je gaat het hem dan toch kwalijk nemen terwijl hij niet de kans krijgt om iets aan z'n fouten te doen, maarja... De bedoeling is goed.
pi_59445353
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij leuk vind, ik ben namelijk een kneus met dingen zonder prijs. Ik ben altijd bang iemand met een bod te beledigen en afdingen durf ik nooit . Op de rommelmarkt kocht ik altijd alles met prijsje, omdat ik dan niet hoefde te onderhandelen . Dus jij moet het zeggen .
15 euro?

zij moet er vanaf, jij wil het hebben, minimum bod van 2,50, het is meer waard, maar toch geen nieuwe zut meer

zoiets?
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:16:58 #93
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445398
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:

[..]

haha net zo'n kneus als ik dus :p want dat is ook de reden dat ik moeite heb om een prijs te noemen.. ben al snel bang dat het teveel is enzo... want denk je van 15 euro (exclusief verzenden?)
pi_59445426
ik ben góéóéóéd
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:17:57 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445432
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

15 euro?

zij moet er vanaf, jij wil het hebben, minimum bod van 2,50, het is meer waard, maar toch geen nieuwe zut meer

zoiets?
nou dan heb ik toch goed gedacht, thanx MoBlo voor de bevestiging
  maandag 16 juni 2008 @ 22:18:35 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445452
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben góéóéóéd
haha ja echt wel
pi_59445479
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Duidelijk zijn voordat je jezelf gaat opvreten. Da's beter dan niets zeggen omdat je de niet wilt zeuren en je intussen zwaar kut voelen. Of niets zeggen en hem niets kwalijk nemen, als je dat kunt is dat het beste.
Tja, en dat vind ik dus "eng" om zo duidelijk tegen hem te zijn, bang dat ik hem van me wegduw, dat hij het uitmaakt, dat het van hem dan niet meer hoeft. Ik bedenk dan meteen de meest erge doemscenario's, waardoor ik er steeds meer tegenop zie om het hem te zeggen en het uiteindelijk dus nog steeds niet durf.

Pfff, ik ben zelf ook niet moeilijk hoor
pi_59445480
jarenlang op de vlooienmarkt gestaan met koninginnendag enzo...

in mn topjaar 1000 gulden binnengesleept
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:21:24 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445548
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
jarenlang op de vlooienmarkt gestaan met koninginnendag enzo...

in mn topjaar 1000 gulden binnengesleept
zooo das veel joh! mijn top was 45 gulden ofzo en daar was ik al heeeeeeel blij mee toendertijd :p

trouwens nog mensen hier met maat 39-40? kheb ook nog schoenen in de aanbieding
  maandag 16 juni 2008 @ 22:22:07 #100
14746 k_i_m
pi_59445570
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha net zo'n kneus als ik dus :p want dat is ook de reden dat ik moeite heb om een prijs te noemen.. ben al snel bang dat het teveel is enzo... want denk je van 15 euro (exclusief verzenden?)
Deal! .
In my life
Why do I smile
pi_59445576
Sylvana: denk je echt dat hij bij je weggaat als jij hem ergens op aanspreekt waar je echt mee zit? Als je het op een normale, niet al te verwijtende manier doet?
Zo ja, wil je echt de rest van je leven doorbrengen met iemand die niet tegen een beetje opbouwende kritiek kan?
  maandag 16 juni 2008 @ 22:23:00 #102
14746 k_i_m
pi_59445603
Ik heb 1 keer op de rommelmarkt gestaan met een vriendin. Ik had 15 gulden, en zij 250 . Aan het eind van de dag heb ik alle rommel die nog op het kleedje lag weggegeven .
In my life
Why do I smile
  Vis een optie? maandag 16 juni 2008 @ 22:23:16 #103
70532 loveli
N
pi_59445611
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, en dat vind ik dus "eng" om zo duidelijk tegen hem te zijn, bang dat ik hem van me wegduw, dat hij het uitmaakt, dat het van hem dan niet meer hoeft. Ik bedenk dan meteen de meest erge doemscenario's, waardoor ik er steeds meer tegenop zie om het hem te zeggen en het uiteindelijk dus nog steeds niet durf.

Pfff, ik ben zelf ook niet moeilijk hoor
Dus daarom cijfer je jezelf weg en maak je jezelf zo klein, dat hij geen last van je heeft?
*vriendelijke schop onder je kont*
Mens, durf te leven!
crap in = crap out
  maandag 16 juni 2008 @ 22:23:28 #104
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59445625
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Deal! .
mooi zo stuur je me een mailtje? (en dat adres haal ik zo weer weg)...
pi_59445632
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

zooo das veel joh! mijn top was 45 gulden ofzo en daar was ik al heeeeeeel blij mee toendertijd :p

trouwens nog mensen hier met maat 39-40? kheb ook nog schoenen in de aanbieding
na mijn eerste jaar (paar honderd euro) kreeg ik steeds meer van bekenden/vrienden/familie om te verkopen. Hele zolders en kledingkasten werden leeggehaald geweldig
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:25:00 #106
14746 k_i_m
pi_59445679
Haal maar weg!
In my life
Why do I smile
pi_59445704
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Sylvana: denk je echt dat hij bij je weggaat als jij hem ergens op aanspreekt waar je echt mee zit? Als je het op een normale, niet al te verwijtende manier doet?
Zo ja, wil je echt de rest van je leven doorbrengen met iemand die niet tegen een beetje opbouwende kritiek kan?
Nou, ik ben nogal heel erg onzeker, en ik heb ontzettend weinig zelfvertrouwen en nogal last van verlatingsangst ( niet zo heel gek na mn vorige relaties en ouders die keer op keer gaan scheiden) Dus ik ben heel erg goed in doemscenario's bedenken, terwijl ik verstandelijk ook wel weet dat ze nergens op slaan en dat het vast niet zo zal lopen. Maar mn gevoel is daarmee heel erg in tegenstrijd zeg maar

( Bijvoorbeeld ook als Peter later thuis is dan normaal, of de hele dag niks van zich laat horen, denk ik gelijk het ergste, terwijl hij dan gewoon ff langs zn ouders is of zn telefoon is vergeten op te laden ofzo.)
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus daarom cijfer je jezelf weg en maak je jezelf zo klein, dat hij geen last van je heeft?
*vriendelijke schop onder je kont*
Mens, durf te leven!
Uhm, in mezelf wegcijferen voor anderen ben ik idd de wereldkampioene ja
pi_59445745
Dit bevestigt alleen maar weer mijn standpunt dat af en toe ruzie best goed kan zijn. Altijd maar jezelf wegcijferen doe je niemand een plezier mee, zelfs hem niet, ook al voelt het wel zo. Uiteindelijk is hij best bereid om iets voor jou te doen, daarvoor houdt hij toch van je. Zo niet, dan is hij je niet waard. Bovendien, het is ook beter voor hem als hij daarmee voorkomt dat het ooit écht tot een uitbarsting komt en er jaren van verwijten in één keer uitkomt, of dat jij totaal gefrustreerd eindigt.
pi_59445801
nog even een sub-tekst voor Syl:

naast Dom is hij ook je partner/vriend en misschien toekomstig man. Zelfs in een 24/7 D/s moeten dit soort dingen ge-uit kunnen worden... weet niet of dit één van onderliggende redenen is, maar kan het me wel voorstellen... een goed D kan ook tegen kritiek
Ja doei.
pi_59445842
Ik herken het wel een beetje hoor Sylvana, ook al is het vast minder erg dan bij jou met die voorgeschiedenis. Maar als je er met Peter over praat dat je je zo voelt en dat je af en toe bang bent om dingen uit te spreken maar dat je je daardoor zelf wel heel erg rot gaat voelen, zal hij vast ook zeggen dat hij liever heeft dat je het gewoon zegt. Misschien moet je daar een keer met hem over praten op een moment dat je geen concreet verwijt hebt?
pi_59445957
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik hou eigenlijk ook wel van mannen, ze zijn vaak ook zo lekker recht voor z'n raap, veel simpeler dan vrouwen inderdaad. Maarja, de mijne moet natuurlijk wel precies begrijpen hoe gecompliceerd ik ben en daar op de juiste momenten op in kunnen spelen.

Hoewel zo'n heerlijk vrouwengesprek op z'n tijd ook wel lekker is, over figuren (van jezelf en van anderen), de hel die bikini's kopen heet en de kledingkeuze van mensen die je collectief niet mag.
Of dit hier natuurlijk...
Ik ook, kan veel beter met mannen opschieten. Maar de mijne, die kan ik af en toe wel achter het behang plakken. Maar dat weet ie dan ook wel, op msn zijn we pissig, en als we elkaar weer in het echt zien kan je 2 dingen krijgen: het is meteen weer goed, of een van ons 'breekt', gooit het hele verhaal inclusief tranen eruit, mag even uithuilen en we maken het weer helemaal goed .

Praten is belangrijk. Ik hou het ook niet vol om wekenlang ergens mee te zitten (vaak mijn eigen twijfels/doemscenario's), en hij merkt dat ook vrijwel meteen. Dan wil ie perse dat ik het gewoon vertel, want hij zal niet minder van me houden als ik me bij hem zo vrij en vertrouwd voel, dat ik hem alles durf te zeggen .
pi_59445982
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
nog even een sub-tekst voor Syl:

naast Dom is hij ook je partner/vriend en misschien toekomstig man. Zelfs in een 24/7 D/s moeten dit soort dingen ge-uit kunnen worden... weet niet of dit één van onderliggende redenen is, maar kan het me wel voorstellen... een goed D kan ook tegen kritiek
Je hebt pm

Begint hier wel erg R&P te lijken, maar ook wel fijn om het ff kwijt te kunnen
  maandag 16 juni 2008 @ 22:33:11 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59445997
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb 1 keer op de rommelmarkt gestaan met een vriendin. Ik had 15 gulden, en zij 250 . Aan het eind van de dag heb ik alle rommel die nog op het kleedje lag weggegeven .
Same here. Ik denk ook niet dat je me gelooft als ik zeg dat ik ruim 10 jaar hardcore sales ervaring heb.
Zodra ik iets van mezelf moet verkopen, doe ik mezelf altijd tekort. Ik geef het OF gratis, OF ik vraag er een ontzettend stom bedrag voor.
Het zal wel met een verstoord zelfbeeld te maken hebben. Dat kan haast niet anders.
pi_59446002
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, in mezelf wegcijferen voor anderen ben ik idd de wereldkampioene ja
Niet doen. Je mag er echt zijn.
pi_59446067
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Thnx

Pff, nou zit ik zowat met tranen in mn ogen hier. Jullie zijn lief
pi_59446103
Chicolate: da's wel fijn, als hij aanvoelt wanneer je iets kwijt wilt. Lief dat hij dan ook wil weten wat er is.
De mijne begint dat ook steeds beter aan te voelen. Hij leert het ooit nog wel.

Uiteindelijk houden ze toch van je en willen ze ook best iets veranderen waar jij moeite mee hebt, als je het maar niet eerst tijdenlang opkropt en dan eruit gooit in de vorm van een reeks verwijten en onredelijke verwachtingen waar hij niet aan heeft voldaan zonder te weten dat ze bestonden. Of is dat alleen mijn ervaring?
  maandag 16 juni 2008 @ 22:43:02 #117
14746 k_i_m
pi_59446396
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Same here. Ik denk ook niet dat je me gelooft als ik zeg dat ik ruim 10 jaar hardcore sales ervaring heb.
Zodra ik iets van mezelf moet verkopen, doe ik mezelf altijd tekort. Ik geef het OF gratis, OF ik vraag er een ontzettend stom bedrag voor.
Het zal wel met een verstoord zelfbeeld te maken hebben. Dat kan haast niet anders.
Whehe, 10 jaar geleden, toen we nog jong en dun waren . Ik geef ook altijd alles weg, volgens mij is dat ook een stuk luiheid. Dan hoef je er niet overna te denken en heb je toch iemand blij gemaakt. Zo heb ik laatst opgeruimd hier en mijn moeder 5 tassen in d'r maag gesplitst. Als ze ze niet wil geeft ze ze weer aan iemand anders. Nou prima, ben ik ervanaf .
In my life
Why do I smile
pi_59446400
Teruglees TVP
(wat gaan jullie hard! )
pi_59446655
Tja, mannen... Misschien moeten we het nog eens over eten hebben ofzo.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:58:33 #120
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59446989
Mannen zijn ook laks, zojuist heb ik dus met vrienden besloten dat we maar met z'n allen in een zaalvoetbal/chillteam moeten. Ik kan jullie nu wel vertellen dat dat niks wordt
En een DSLR hoeft niet zoveel te kosten hoor... je moet je niet doodstaren op MP enzo belangrijker is een goede lens.... ik heb eergister een nieuwe gekocht... dat is ganz geil

She..... mag je bij de japanse rijst ook sambal toevoegen? Of gewoon een gesneden peper?
Bernie en ik zijn tof.
pi_59448165
Niet alle mannen over een kam scheren hè.
Dat sommige in de rooie zijn kunnen wij ook niets aan doen.
#35.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:47:35 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59448738
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef mordradead het volgende:
Mannen zijn ook laks, zojuist heb ik dus met vrienden besloten dat we maar met z'n allen in een zaalvoetbal/chillteam moeten. Ik kan jullie nu wel vertellen dat dat niks wordt
En een DSLR hoeft niet zoveel te kosten hoor... je moet je niet doodstaren op MP enzo belangrijker is een goede lens.... ik heb eergister een nieuwe gekocht... dat is ganz geil

She..... mag je bij de japanse rijst ook sambal toevoegen? Of gewoon een gesneden peper?
Allebei mag. Goed initiatief ook, sambal verhoogt je lichaams temperatuur, is goed voor je.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:49:21 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59448806
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whehe, 10 jaar geleden, toen we nog jong en dun waren . Ik geef ook altijd alles weg, volgens mij is dat ook een stuk luiheid. Dan hoef je er niet overna te denken en heb je toch iemand blij gemaakt. Zo heb ik laatst opgeruimd hier en mijn moeder 5 tassen in d'r maag gesplitst. Als ze ze niet wil geeft ze ze weer aan iemand anders. Nou prima, ben ik ervanaf .
We waren inderdaad belachelijk mager.
pi_59451122
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
PF
Bee Jee
pi_59451128
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kreeg ook traantjes Wat ontzettend lief!!!
pi_59452140
het slechte nieuws is: keelpijn, moe, presentatie afzeggen, werken

het goede nieuws is: ..... ehm...

ik wil weer naar bed
Ja doei.
pi_59452165
3,75 km gelopen vanochtend. Het begint ergens op te lijken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:41:00 #128
14746 k_i_m
pi_59452862
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:49 schreef SHE het volgende:

[..]

We waren inderdaad belachelijk mager.
Ik wilde zeggen gelukkig hebben we de foto's nog, maar ik heb die foto's van dat feest al een paar jaar niet meer kunnen vinden .

Ik ga trouwens als een malloot. Van de 84,6 naar vanochtend 81,9 .
Geen wonder dat ik me zo slap voel. Maar vandaag of morgen zal het gewicht wel weer even stabiliseren. Met een beetje geluk heb ik dan het ergste gehad.

Ik weet wel dat ik dit NOOIT meer doe. Dit is echt de laatste keer, dus ik ga zo lang mogelijk door en zet mijn streefgewicht dus ook maar op tussen de 65kg-70kg.
In my life
Why do I smile
pi_59453477
Goeiemorgen

61.3 hier vanochtend. Dus 200 gram onder mn gewicht van vorige week, maar ook nog steeds 200 gram boven mn gewicht van 2 weken geleden. Maar goed, met die paar extra keer zwemmen neem ik aan dat ik vrijdag als ik naar de diëtist moet wel weer onder die 61.1 zit. Alleen het was steeds zo dat ik als ik bij haar kwam een kg was afgevallen, maar dat gaat zo niet lukken denk ik. Ach ja, we gaan gewoon op deze manier verder en dan kom ik vast wel een keer onder die 60 kg ( mn eerste doel)

Vanmiddag van 12-13 uur baantjes zwemmen, dan hier in huis nog wat dingen doen en dan naar Peter, weer lekker voetbal kijken
pi_59454618
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
het slechte nieuws is: keelpijn, moe, presentatie afzeggen, werken

het goede nieuws is: ..... ehm...

ik wil weer naar bed
Beterschap!!!
pi_59455256
Ik krijg net eindelijk bericht van het Radboud binnen.

Kan pas 16 september terecht

Damn, dat duurt echt nog lang

Help
pi_59455678
De universiteit, het kasteel, het ziekenhuis? Bel ze op. Geef de situatie aan, zeg dat je het geheel begrijpt van hun kant maar dat je echt heel erg graag eerder wil worden geholpen etc. Gebruik je charmes, praat je zelf vooraan op de wachtlijst!
pi_59455777
Doet je zorgverzekering niet aan wachttijdbemiddeling?
pi_59455942
TVP. SHE, ik heb vreselijk gezondigd gisteren. Tot het avondeten ging het goed; voor de luch bestelde ik braaf een salade met kip en een perrier Verder yoghurt, appels, dat soort gezonds.
Maar ja. Toen gingen we uit eten gisteravond. En heb ik verrukkelijke crostini gegeten met peterseliepesto en aubergine en feta (en amandelschaafsel, toen moest ik nog even aan je denken ), gevolgd door verrukkelijke verse pasta met verse pesto , dit alles begeleid door ont-zet-tend lekkere wijn. voor het toetje heb ik me ingehouden (vin santo met cantuccini) maar stiekem heb ik lekker meegegeten van manliefs speculoostiramisu

En nu heb ik een plofbuik

Afijn, ik ga vol goede moed verder. ik heb een tas vol gezonds bij me, en gezond avondeten gekocht voor vandaag en morgen.
SHE, mag ik wel een lepel bio-jam in mijn kwark doen?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:52:49 #135
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59456072
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
zeg maar gewoon MoBlo hoor of Faithy, maakt niet uit!

ik heb daarnet een nieuwe afkorting bedacht..

Zo, ik ga zo naar de mediamarkt een nieuwe discman/mp3 speler kopen. Hij is nu een week kapot en ik kan echt niet zónder.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:55:29 #136
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59456155
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat dacht je van suikers?
Jam en ananas-sinaasappelsap, De rest van je maaltijd bestond ook uitsluitend uit suikers.
Misschien kun je eens een dagboekje bijhouden, wat je eet en wanneer je buik zeer gaat doen.
Zou kunnen, morgen schrap ik de jam.

Ik zou het alleen wel ontzettend kut vinden als ik daardoor geen fruit meer kan eten. (sap was versgeperst en zonder toevoegingen ed)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:06:57 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59456413
Kan wel, maar dan niet met jam erbij.
Probeer je voeding zoveel mogelijk bij elkaar te eten; dus fruit apart, groenten+ rijst of een aardappel en vlees+vis ook alleen met groenten, brood apart.
Je beperkt hiermee het risico dat je darmen ineens een shitload aan suikers te verwerken krijgen.

Wil je genieten van een sapje, doe dat lekker s'ochtends voor je echte ontbijt.
Of in de middag, ter vervanging van een maaltijd. ( fruitsalade bv )
Ik meen dat montignac hier ooit eens een interessante theorie over had. Ik zal het eens opzoeken. Het heeft te maken met de scheikundige reactie van diverse voedingsstoffen in je lichaam.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:09:55 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59456486
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. SHE, ik heb vreselijk gezondigd gisteren. Tot het avondeten ging het goed; voor de luch bestelde ik braaf een salade met kip en een perrier Verder yoghurt, appels, dat soort gezonds.
Maar ja. Toen gingen we uit eten gisteravond. En heb ik verrukkelijke crostini gegeten met peterseliepesto en aubergine en feta (en amandelschaafsel, toen moest ik nog even aan je denken ), gevolgd door verrukkelijke verse pasta met verse pesto , dit alles begeleid door ont-zet-tend lekkere wijn. voor het toetje heb ik me ingehouden (vin santo met cantuccini) maar stiekem heb ik lekker meegegeten van manliefs speculoostiramisu

En nu heb ik een plofbuik

Afijn, ik ga vol goede moed verder. ik heb een tas vol gezonds bij me, en gezond avondeten gekocht voor vandaag en morgen.
SHE, mag ik wel een lepel bio-jam in mijn kwark doen?

Als je er maar van genoten hebt. Endorfinen zijn natuurlijk ook heerlijk.

In principe ben ik voor bio-jam, maar het blijven suikers. Probeer dan vandaag verder van fruit en andere suikerhoudende voeding af te blijven.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 12:14:32 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59456628
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
Kan wel, maar dan niet met jam erbij.
Probeer je voeding zoveel mogelijk bij elkaar te eten; dus fruit apart, groenten+ rijst of een aardappel en vlees+vis ook alleen met groenten, brood apart.
Je beperkt hiermee het risico dat je darmen ineens een shitload aan suikers te verwerken krijgen.

Wil je genieten van een sapje, doe dat lekker s'ochtends voor je echte ontbijt.
Of in de middag, ter vervanging van een maaltijd. ( fruitsalade bv )
Ik meen dat montignac hier ooit eens een interessante theorie over had. Ik zal het eens opzoeken. Het heeft te maken met de scheikundige reactie van diverse voedingsstoffen in je lichaam.
Ah, dank je, hier kan ik wat mee

Ik heb net een bestandje aangemaakt, ik ga het gewoon bijhouden en kijken hoe ik overal op reageer
pi_59456769
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Als je er maar van genoten hebt. Endorfinen zijn natuurlijk ook heerlijk.

In principe ben ik voor bio-jam, maar het blijven suikers. Probeer dan vandaag verder van fruit en andere suikerhoudende voeding af te blijven.
Mja, ik vond het ook een beetje flauw om op mijn verjaardag enkel salade te eten en water te drinken
Het was de plofbuik wel waard, gelukkig.
En ik zal mijn verdere suikerinname vandaag beperken tot een sinaasappeltje.

Vanavond een salade met gemarineerde kip en gecarameliseerde uien met balsamico
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:28:26 #141
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59458541
hoi

mijn dag is alweer iets beter dan vanmorgen!

presentatie verplaatst naar donderdag:
hertentamen van gisteren gehaald : een 8!!!!!! (had eerst een 2,5)
nu op 't werk: hier is het rustig, dus kan lekker keutelen, mn mamsie even een mailtje sturen en alvast wat opdrachten voor een vak maken

zo eerst maar eens een boterhammetje eten
Doei.
pi_59458762
Zo, dat heb je wel heel erg goed gedaan dan, van een 2,5 naar een 8

Uurtje zwemmen was erg lekker Waren maar een stuk of 15 mensen, dus had alle ruimte om lekker door te zwemmen

Jammer dat het nog maar 2 weken is van 12-13 uur. Daarna maar hopen op mooi weer, zodat ik in het buitenbad baantjes kan trekken

Nu eten en dan afwassen en strijken en dan naar Peter toe
pi_59458863
MoBlo, gefeliciteerd met je her! Wat een verbetering joh, zat je zo slecht in de stof de 1e keer?

Mijn weegschaal stond zomaar ineens op 73,9 vanmorgen.. dat zou inhouden dat ik in een week 1,6 kilo ben afgevallen, dat lijkt me een beetje veel. Maar goed, we zullen zien. 't Zou wel fijn zijn .

Verder net lekker inkopen gedaan, moet weer de hele week in m'n uppie eten ( ) dus dan maar mezelf een beetje verwennen en allerlei dingen eten die vriendje toch niet lust. Champignons, pompoen, kikkererwten, doperwten, verse spinazie, rucola en lekker fruit gehaald bij 't Turkse winkeltje. Ik kan er weer een weekje tegenaan!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:40:40 #144
14746 k_i_m
pi_59458903
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mja, ik vond het ook een beetje flauw om op mijn verjaardag enkel salade te eten en water te drinken
Het was de plofbuik wel waard, gelukkig.
En ik zal mijn verdere suikerinname vandaag beperken tot een sinaasappeltje.

Vanavond een salade met gemarineerde kip en gecarameliseerde uien met balsamico
Verkapt feliciteer me post? .

Gefeliciteerd met je verjaardag! .
In my life
Why do I smile
pi_59458979
Ohja ColdFeet gefelicitaart! .

Ik wilde ook nog even opmerken dat ik nu voor de achtste keer in één week Marga van Praag ben tegengekomen en ik het gevoel heb dat ze me achtervolgt. Ben ik nu paranoïde ?
pi_59459002
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Verkapt feliciteer me post? .

Gefeliciteerd met je verjaardag! .
Dat was gisteren, hon. Vandaag ben ik gewoon suf 26
pi_59459023
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De universiteit, het kasteel, het ziekenhuis? Bel ze op. Geef de situatie aan, zeg dat je het geheel begrijpt van hun kant maar dat je echt heel erg graag eerder wil worden geholpen etc. Gebruik je charmes, praat je zelf vooraan op de wachtlijst!
Het ziekenhuis natuurlijk
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet je zorgverzekering niet aan wachttijdbemiddeling?
Uhm, das een goeie, dat zal ik eens even opzoeken dan Want september duurt nog wel heel lang, en heb ook geen medicijnen ofzo. Dus om het nog minimaal 3 maanden met die pijn en alle ongemakken uit te moeten houden is ook niet fijn

En nog gefeliciteerd CF
pi_59459210
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik wilde ook nog even opmerken dat ik nu voor de achtste keer in één week Marga van Praag ben tegengekomen en ik het gevoel heb dat ze me achtervolgt. Ben ik nu paranoïde ?
Hoor je haar stem ook steeds om je heen?
Maar wel maf Woont ze vlakbij ofzo?
pi_59459214
Gefeli nog met je verjaardag CF!

Als ik jarig was zou ik een hele grote chocoladetaart voor mezelf bakken en opeten, fuck dieten! Dus je hebt het nog zéér netjes gehouden.

MoBlo ook gefeliciteerd met een 8 supergoei man.

Razz ik was ook 73,9 vorige week
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59459305
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoor je haar stem ook steeds om je heen?
Maar wel maf Woont ze vlakbij ofzo?
Ik kom haar steeds tegen bij de AH, bij 't Turkse winkeltje, bij 't gemeentehuis, op de fiets, op het station. En ze is ook altijd ietsje later dan ik. Sta ik zeg maar bij 't brood bij de AH, dan komt zij door het draaideurdingetje binnen. Ik denk dat ik er maar iets van ga zeggen .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:58:02 #151
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59459443
ben ég wel blij

en heb woensdag 2 juli een gesprek bij een ander bedrijf

wil hier stiekem weg (wil wat DOEN voor mn geld, en niet Fok!ken) en wil ook iets meer opleidinggerelateerd werken. En dat kan wrsch bij het bedrijf waar ik dat gesprek ga hebben. Is bovendien in Nijmegen, dus veel tactischer, en verdient ook écht niet slecht! Bovendien werkt de halve Informtica-faculteit bij dat bedrijf
Doei.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:00:04 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59459494
wow moblo, wat goed! gisteren was je nog zo in de put over dat tentamen... zie je, je kunt het

hmm gestalkt worden door marga van praag... doe mij dan maar Twan Huys ofzo om t in de actualiteitensfeer te houden...
pi_59459829
Zo, lekker een salade met 200 gram bonte sla, een halve komkommer, 250 gram cherrytomaatjes en 2 eieren en dan nog een halve meloen

Had geen zin in brood, misschien dat ik later vanmiddag nog een tosti maak ofzo.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:12:30 #154
14746 k_i_m
pi_59459845
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef -marz- het volgende:
Gefeli nog met je verjaardag CF!

Als ik jarig was zou ik een hele grote chocoladetaart voor mezelf bakken en opeten, fuck dieten! Dus je hebt het nog zéér netjes gehouden.

MoBlo ook gefeliciteerd met een 8 supergoei man.

Razz ik was ook 73,9 vorige week
Ik heb laatst een sachertorte gemaakt . Gek dat die dingen gewoon beter smaken als ze een dag of 2 in de koelkast staan .
In my life
Why do I smile
pi_59459884
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik kom haar steeds tegen bij de AH, bij 't Turkse winkeltje, bij 't gemeentehuis, op de fiets, op het station. En ze is ook altijd ietsje later dan ik. Sta ik zeg maar bij 't brood bij de AH, dan komt zij door het draaideurdingetje binnen. Ik denk dat ik er maar iets van ga zeggen .
Ik vermoed (het is alleen maar een vermoeden) dat het haar nog niet opgevallen is
En dan is dat een hele maffe vraag natuurlijk, whaha! Ik zie het dus helemaal voor me

Ik zou het nog even aanzien. De derde keer vanaf nu moet je haar maar aanspreken denk ik
pi_59460686
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb laatst een sachertorte gemaakt . Gek dat die dingen gewoon beter smaken als ze een dag of 2 in de koelkast staan .
Wow! Nice.
Ik rijd speciaal naar Duitsland voor Sachertorte nu niet natuurlijk, want ben op dieet
pi_59460737
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vermoed (het is alleen maar een vermoeden) dat het haar nog niet opgevallen is
En dan is dat een hele maffe vraag natuurlijk, whaha! Ik zie het dus helemaal voor me
Ik zie jou steeds voor me, liggend op de grond, schaterlachend met een fles spa op de voorgrond
pi_59461257
wat voor taart Sachertorte??
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:13:10 #159
14746 k_i_m
pi_59461573

Sachertorte is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product. In vier verschillende formaten, verpakt in houten kistjes, gaan ze de hele wereld over. De houdbaarheid is, dankzij de dikke laag glazuur, bijzonder lang.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:13:34 #160
14746 k_i_m
pi_59461588
Alleen hou ik niet van abrikozen, dus ik heb het vervangen door aardbeienjam .
In my life
Why do I smile
pi_59461650
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

Sachertorte is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product. In vier verschillende formaten, verpakt in houten kistjes, gaan ze de hele wereld over. De houdbaarheid is, dankzij de dikke laag glazuur, bijzonder lang.
.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:21:29 #162
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59461812
taart uberhaupt
Doei.
pi_59462191
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik zie jou steeds voor me, liggend op de grond, schaterlachend met een fles spa op de voorgrond
Ik moest echt even nadenken waar je het nu weer over had, maar ik ben er achter

Zo lig ik niet standaard meer hoor
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:21:13 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59463419
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

Aaargh, ik heb nu zin in chocola. En dat terwijl ik nog Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie in de kast heb staan.

Hou me tegennn

Net nieuwe mp3 speler gekocht omdat ik de oude gesloopt had: een Samsung T10
pi_59463948
Nog gefeliciteerd CF. En jij ook Moblo met het halen van je tentamen. Ik heb allebei de tentamens die ik afgelopen dagen maakte ws. ook wel gehaald. Bij ons duurt het alleen minimaal 2 weken voordat je meer weet. Het gaat nog steeds goed hier, als er voor donderdag nog een pond af is ben ik dus een kilo per week aan het afvallen. Voor mij is dat heel veel!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:16:09 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59464995
@KIM die taart ziet er heerlijk uit... maaaaar ik zou die abrikozenprut ook schrappen... lekker slagroom ertussen ofzo of idd aarbeien of framboos of kers zoiets...

@MoBlo/ Faithy... jippie!!! wat goed zeg! en wat een onwijs goede verbetering en wat zal het een opluchting voor je zijn! zo'n vet cijfer!
en een nieuwe baan is idd misschien niet zo verkeerd, je moet jezelf wel een beetje kunnen ontwikkelen en een beetje geprikkeld blijven...
(ik ben ook zo'n typ die nooit gaat stoppen met leren, cursusje hier, bijscholing daar, symposium en uiteindelijk nog wel een keer een extra extra vervolgopleiding )

@CF een dag te laat, maar GEFELICITEERD! welkom bij de club van 26 haha (uhhh ben toch niet de enige hoop ik )

@Cinnamongirl: succes met afwachten, Maar dat is niet zo heel erg als je het gevoel hebt dat je het goed hebt gedaan.

@ Ewelina, kijk maar even hoeveel calorieen erin zitten dan heb je volgens mij acuut geen trek meer. Of moet ik je toch van de koelkast weg komen trekken

@Sylvana; lekker he? zo'n salade? ik heb gisteravond ook salade gegeten maar heb er nog wel een kipfiletje bij gebakken, want had zin in iets warms...

nog iets vergeten???
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:17:33 #167
14746 k_i_m
pi_59465035
Nee, je moet wel jam doen, want dat trekt dan goed in de cake . Slagroom moet erbovenop, maar dat vind ik eigenlijk teveel van het goede, dan proef je alleen nog maar de slagroom.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:20:34 #168
14746 k_i_m
pi_59465107
Trouwens wel bijzonder. Post ik dat ik bijna 3kg ben afgevallen, geen reactie. Plak ik een plaatje van een taart, krijg ik ineens wel reactie .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:23:37 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59465198
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Trouwens wel bijzonder. Post ik dat ik bijna 3kg ben afgevallen, geen reactie. Plak ik een plaatje van een taart, krijg ik ineens wel reactie .
haha ja dat is inderdaad best bijzonder maar gefeliciteerd met je 3 kg ik lees wel eens over dingen heen

en die taart rond etenstijd posten is best evil eigenlijk

LOL
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:23:41 #170
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59465202
quote:
Oh, maar ik ben dan ook een choco-addict

Maar lekker dan je al bijna 3 kg kwijt bent
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:26:50 #171
14746 k_i_m
pi_59465305
Danku, danku .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:28:36 #172
14746 k_i_m
pi_59465356
Ik ga zo maar eens naar de appie. Worst en chips halen voor mijn wederhelft. En voor mijzelf een doosje Smint. Heb ik ook wat .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:31:04 #173
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59465411
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de appie. Worst en chips halen voor mijn wederhelft. En voor mijzelf een doosje Smint. Heb ik ook wat .
hmmm lekkere snack a jacks? time out koekjes? 20+ kaas? toastje met filet americain of 20+ smeerkaas?
pi_59465414
3 KG Supergoed k_i_m!

Enneh, kan je niet expres allemaal enorm gezonde snacks voor hem meenemen ?
Ja schat, cherrytomaatjes kun je ook prima mee snacken hoor.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:32:43 #175
14746 k_i_m
pi_59465447
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmmm lekkere snack a jacks? time out koekjes? 20+ kaas? toastje met filet americain of 20+ smeerkaas?
Nee helaas. Ik zit op een zeer strikt dieet (vandaar dat het ook zo hard gaat) waarbij "normaal eten" voorlopig uit den boze is. Repen shakes en soepen zijn het motto . Ja, en Smintjes. Niet eens een pepermuntje .
In my life
Why do I smile
pi_59465489
Ohjee, van die vieze chemische shakes? Krijg je die serieus weg?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:36:01 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59465518
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik zit op een zeer strikt dieet (vandaar dat het ook zo hard gaat) waarbij "normaal eten" voorlopig uit den boze is. Repen shakes en soepen zijn het motto . Ja, en Smintjes. Niet eens een pepermuntje .
hmmm ik dieet ook best goed (ben ook al 15 kg kwijt in 5 maanden)... maar... ik neem wel tussendoortjes hoor, want ik wil ook gezond blijven eten...
Ben zo bang dat ik het anders niet vol houd en ik ga jo-jo-en....
(overall al 38 kg kwijt )
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:36:41 #178
14746 k_i_m
pi_59465532
Nee, dat valt reuze mee. Ik doe alleen maar bananenshakes bijvoorbeeld, en die smaken ook echt naar banaan. En het leuke is, 3 uur later smaakt het nog steeds naar banaan als je een boer laat . Maar de andere smaken zijn ook prima te doen, ik hou alleen niet zo van variatie .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:36:50 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59465534
en ik heb 1 keer zo'n shake gehad, en dat krijg ik ook niet weg...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:38:32 #180
14746 k_i_m
pi_59465554
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hmmm ik dieet ook best goed (ben ook al 15 kg kwijt in 5 maanden)... maar... ik neem wel tussendoortjes hoor, want ik wil ook gezond blijven eten...
Ben zo bang dat ik het anders niet vol houd en ik ga jo-jo-en....
(overall al 38 kg kwijt )
Ik moet straks als mijn einddoel in zicht is langzaam weer eten gaan toevoegen, net zolang totdat mijn gewicht constant blijft. Maar tot die tijd dus niks.
In my life
Why do I smile
pi_59465563
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat valt reuze mee. Ik doe alleen maar bananenshakes bijvoorbeeld, en die smaken ook echt naar banaan. En het leuke is, 3 uur later smaakt het nog steeds naar banaan als je een boer laat . Maar de andere smaken zijn ook prima te doen, ik hou alleen niet zo van variatie .
pi_59465571
ColdFeet: gefeliciteerd nog! Ik geef je groot gelijk hoor.
Ik ben morgen jarig en ik ga uit eten met m'n vriendje, mooi niet dat ik dan met een bak sla ga zitten terwijl meneer frietjes zit weg te werken.
Dan maar een paar daagjes later op m'n streefgewicht...

Die sachertorte ziet er trouwens wel heerlijk uit. Alleen jammer dat het waarschijnlijk één van de ongezondste onder de taarten is...
Donderdag komen hier vriendinnen eten en ik wilde toch iets lekkers halen voor m'n verjaardag. Weet iemand nog een relatief gezonde taart?

Oja, k_i_m, super natuurlijk van die 3 kilo! Ik wil niet weten wat je er allemaal voor moet laten, maar ben stiekem wel jaloers.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:40:19 #183
14746 k_i_m
pi_59465594
Oja, ik koop dus geen slimfast bij de Etos, ik doe een "officieel" dieet. Volgens mij was er ook een topic over, waarin de mensen die dit dieet deden door Miss_S werden afgebrand . Ik zal eens even zoeken.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:42:00 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59465626
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik koop dus geen slimfast bij de Etos, ik doe een "officieel" dieet. Volgens mij was er ook een topic over, waarin de mensen die dit dieet deden door Miss_S werden afgebrand . Ik zal eens even zoeken.
haha ach wij worden ook regelmatig door Miss_S afgebrand en andersom
pi_59465647
quote:
Het Pavlov-effect dat je plaatje teweegbrengt heeft me afgeleid
Heel knap van je dat je zo hard afvalt!
Kan me voorstellen dat je ff een kickstart wilt. Maar goor wordt het wel, die maaltijdvervangers.
pi_59465651
Als onze verbranding van calorieën eens net zo hard ging...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:44:57 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59465707
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

Die sachertorte ziet er trouwens wel heerlijk uit. Alleen jammer dat het waarschijnlijk één van de ongezondste onder de taarten is...

nee hoor, dat is mijn chocolade truffel taart daar gaat een pond chocolade en een halve liter slagroom in, naast een goed aantal eieren, suiker en flink veel boter

maar lekker dat ie is... ik krijg zelfs al mijn mannelijke vrienden er mee op de knieën op zeer platonische wijze uiteraard.

gelukkig maak ik heb alleen voor bijzondere gelegenheden want t kost wel een paar uur werk.

luchtige vrij droge ckes zijn volgens mij wel te doen. of je zou iets kunnen baken avn zandtaartdeeg-bodem en dan vullen met verse vruchten eventueel wat gele room en wat van die zoetstof suiker eroverheen.
kwarktaart is in elk geval niet "slank" dat weet ik wel. bij de bakker althans, want daar zit er gewoon veel slagrom door de kwark namelijk...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:46:07 #188
14746 k_i_m
pi_59465729
Cambridge diet, ervaring of mening hierover

Ik zit het net even door te lezen, en ik moet er stiekem wel om lachen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:47:22 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59465750
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
tsja, ik kan niet zeggen dat ik vóór dit soort manieren avn afvallen ben, en ik ga t ook geen mensen aanraden, maar t is jouw lijf, jouw leven, en t lijkt me dat je er weloverwogen mee bezig bent. dusseh, bravo voor je drie kilo!

*kwak heeft net uit dr werk lekker 13 km gefietst, en heeft nu de snakctijd tussen thuiskomen en eten koken ook overbrugd*
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:52:15 #190
14746 k_i_m
pi_59465852
Jezus, dat klinkt net alsof ik mijn eten uitkots ofzo. Maar zo bedoelde je het vast niet .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:04:27 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59466099
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef k_i_m het volgende:
Jezus, dat klinkt net alsof ik mijn eten uitkots ofzo. Maar zo bedoelde je het vast niet .
nee, zo bedoelde ik het écht niet. ik ben heel aardig hoor
pi_59466129
k_i_m: in dit topic is er een beetje aversie ontstaan tegen té streng lijnen, geloof ik. Misschien is dat ook omdat er van tijd tot tijd mensen langskomen die vinden dat sommigen van ons al te streng zijn, omdat ze vaak best weinig eten vergeleken met mensen met écht overgewicht. Wij moeten dan steeds verdedigen dat we toch echt wel gezond bezig zijn omdat we 'tenminste niet crashdiëten'. Als er dan opeens iemand langskomt die wel een crashdieet volgt, is dat even slikken.
Maar zoals je zelf ook al zei in dat andere topic, er is een verschil tussen mensen die structureel verkeerd eten of bij wie er diepere problemen aan hun overgewicht ten grondslag liggen, of iemand die verder wel gezond is maar gewoon even snel wat kilo's kwijt moet. Jij krijgt hopelijk hierna ook geen enorme terugval, wat wel zou gebeuren als er een fundamenteel probleem zat in je relatie met eten.
pi_59466190
Goed verwoord Mini_Rulez! Ben het helemaal met je eens. Ik vind gewoon dat iedereen die gewicht kwijt moet (of wil) raken dat moet doen op een manier die bij hem/haar past. Als je kan crashdieëten zonder daarna een enorme drang naar veel en ongezond eten te ontwikkelen, nou, prima toch.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:10:05 #194
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59466250
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed verwoord Mini_Rulez! Ben het helemaal met je eens. Ik vind gewoon dat iedereen die gewicht kwijt moet (of wil) raken dat moet doen op een manier die bij hem/haar past. Als je kan crashdieëten zonder daarna een enorme drang naar veel en ongezond eten te ontwikkelen, nou, prima toch.
ja maar... dat was precies wat ik probeerde te zeggen...

lekker zelf weten wat je doet enzo, als ik t maar niet zo hoef te doen, en als ik maar gewoon mag vinden wat ik vind van jou manier zonder jou daar mee lastig te vallen.

maar ik verwoordde het blijkbaar niet zo goed...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:10:26 #195
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59466258
Met slimfast is niets mis, mits je het gebruikt om tussendoor even snel iets te lozen.
Daarvoor is het bedoeld en ook perfect.
Het is natuurlijk astronauten voer en allesbehalve lekker, maar het werkt en je mist geen enkele vitamine.

Af en toe een dag slimfasten is ook heel gezond.
Ik weet dat Kim dit met een reden doet en daarom sta ik daar 100% achter; de stap naar een gezond en uitgebalanceerd voedingspatroon is een stuk makkelijker als je je ergste ballast kwijt bent.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:12:04 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59466305
Oh en ik ga er wel vanuit dat hier geen mensen zitten met structurele eetproblemen...daarvoor zijn andere topics.
Wie op een ongezonde manier met voeding omgaat, moet naar de GGZ, niet naar Fok!
pi_59466907
Ik heb alles gelezen, wil op iedereen reageren, maar ik moet nu weg .

Ik geloof dat er weinig van mijn training overblijft, zou vanaf 8 uur gaan, maar ze stoppen (naar verwachting) eerder ... en dat kwam vorige keer neer op kwart over 8 . Maar ik kan niet ook van 7 tot 8, want dan moet ik oppassen op een paar kleine kindjes (die wel heel lief zijn)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:43:00 #198
14746 k_i_m
pi_59467027
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, zo bedoelde ik het écht niet. ik ben heel aardig hoor
.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:51:23 #199
14746 k_i_m
pi_59467215
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
k_i_m: in dit topic is er een beetje aversie ontstaan tegen té streng lijnen, geloof ik. Misschien is dat ook omdat er van tijd tot tijd mensen langskomen die vinden dat sommigen van ons al te streng zijn, omdat ze vaak best weinig eten vergeleken met mensen met écht overgewicht. Wij moeten dan steeds verdedigen dat we toch echt wel gezond bezig zijn omdat we 'tenminste niet crashdiëten'. Als er dan opeens iemand langskomt die wel een crashdieet volgt, is dat even slikken.
Maar zoals je zelf ook al zei in dat andere topic, er is een verschil tussen mensen die structureel verkeerd eten of bij wie er diepere problemen aan hun overgewicht ten grondslag liggen, of iemand die verder wel gezond is maar gewoon even snel wat kilo's kwijt moet. Jij krijgt hopelijk hierna ook geen enorme terugval, wat wel zou gebeuren als er een fundamenteel probleem zat in je relatie met eten.
Ja, ik ben in dat topic ook hard van leer getrokken zag ik . (was ik trouwens helemaal vergeten) Ik kan vrij veel eten, alhoewel het de laatste jaren natuurlijk wel minder is geworden . maar over het algemeen eet ik gewoon wanneer ik honger heb. En dat is meestal niet vaker dan het ontbijt, lunch en avondeten. Tussendoortjes heb ik al helemaal niet nodig, en snoepen is ook met vlagen. Als je dat nog moet halveren krijg je wel een heel droevig gebeuren.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik te jong ben om tevreden te zijn met een kont maat 44, en hoe langer ik ermee rond blijf lopen, hoe minder het me kan schelen, lijkt wel. Ik heb nu ook echt last van hormoonvet, bovenbenen en billen. Mijn buik is al zo goed als plat en mijn bovenlichaam is ook maat 38/40. Ik ben het schoolvoorbeeld van een gedeukte peer .

Dus ik ga gewoon door .
In my life
Why do I smile
pi_59468307

3kg voor kim! wat goed!
boeit niet hoe, je bent oud en wijs genoeg om te bedenken wat goed voor JOU is, en de rest is hierboven allemaal al gezegd
Ja doei.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:38:59 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59468473
kheb nog wat nieuwe dingen te koop gezet voor de liefhebber
ook nog een paar slippers en ballerina's voor de slanke dennen hier

zo lekker bij vrienden voetbal kijken. Verder redelijk gezond gegeten vandaag.
@ KIM, voor een tijdelijke oplossing is het prima hoor die shakes.
en wel een lief peertje volgens mij

ik ben ondanks dat ik redelijk breed ben een zandloper....
100
84
104
en lang.... 185 cm...
pi_59468789
Ik ga zo alleen voetbal kijken.. just me, een kan thee, en 20 portfolio-opdrachten die nog nagekeken moeten worden. Joy .

Verder was m'n couscous/paprika/rozijnen/rode ui/champignons/munt/chili/kaneel/olijfolie-prutje erg lekker! Heb een halve pan over en dus morgen dat maar als lunch nemen.

Dus vandaag gehad:

O: Boterham met ei, boterham met rookvlees en komkommer.
T: Stukje ananas en een nectarine.
L: Boterham met filet americain en komkommer, bakje Vitalinea.
D: Bovenstaande couscousgebeuren.

En nu lekker muntthee , en *hop*, aan 't nakijken.
pi_59468809
Dat is inderdaad wel in verhouding BJ.

Misschien een stomme vraag, maar op welk punt meet je je schouders? Ik neem aan op de hoogte van waar je arm ophoud en je schouders beginnen?
pi_59470117
Mooie verhoudingen Jen.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat is inderdaad wel in verhouding BJ.

Misschien een stomme vraag, maar op welk punt meet je je schouders? Ik neem aan op de hoogte van waar je arm ophoud en je schouders beginnen?
Ja ik denk het wel (waar anders?)

Net weer snoeihard lood gepompt en 250 sit-ups! Mijn buik is van staal.
pi_59471188
250??? na 10 ga ik al dood!!

voetbal kijken gaat vandaag gepaard met negerzoenen
ook niet bevorderlijk voor de sit ups en hun effect
Ja doei.
pi_59471798
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]

Geen idee. Kan ook iets hoger...ik ben een n00b wat betreft het lichaam
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:15:55 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59474936
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]

jeetje 250 situps...
en uhhhh ik dacht altijd dat het borst, taille, heup was???

dus dat heb ik gemeten
pi_59475171
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jeetje 250 situps...
en uhhhh ik dacht altijd dat het borst, taille, heup was???

dus dat heb ik gemeten
oja...
jezus
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:27:31 #209
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475295
hihi, dan ben ik de ingedeukte versie van BJ:

lengte 1.60
borst 116
taille 85
heupen 112
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:29:30 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59475372
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef kwakveense het volgende:
hihi, dan ben ik de ingedeukte versie van BJ:

lengte 1.60
borst 116
Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.

Heb de boel er toen vanaf laten halen
pi_59475557
Ik heb m'n leven weer een beetje opgeruimd,
gezond eten zal nu ook gemakkelijker gaan..
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:39:31 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475696
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.

Heb de boel er toen vanaf laten halen
hmmm, nee, oh wacht...*meet na*... dude! ik heb me een tiental vergist hahaha ik vond t er al zo gek uitzien zo op papier...meende meer een peer dan een zandloper te zijn...bovenwijdte is 106, niet 116... en dat scheelt nogal...

heb er geen last van want heb "maar" cup 80E
pi_59475768
Je leven opgeruimd? Hoe dan?

Schouderomtrek zal trouwens weinig veranderen door lijnen, of niet?

Jeetje Kwakveense, je bent even lang als ik en je borstomtrek is nog bijna 10cm meer! Niet onaardig bedoeld hoor. Ik vind de mijne al op het randje van te groot. Heb je daar geen last van?
-edit- dat valt dan weer mee.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:44:02 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475837
ja... nee die tien cm zijn redelijk essentieel!

ik was ook heel boos dat ik toen ik 12 kilo wkijt was niet een cupmaatje had verloren..

ging van 85D naar 80E... ik hoop niet door te stomen naar 75F en 70G, danku....
pi_59476046
70G is wel wat veel van het goede inderdaad... Maarja, uiteindelijk moet er daar toch ook wat vanaf gaan? Het is per slot van rekening ook gewoon vet.
Op zich kun je beter te veel overhouden dan te weinig, maar goed. We zijn nou eenmaal nooit tevreden.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:51:27 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59476083
nee, daar zijn we meisjes voor

en nu moet kwak echt gaan slapen....morgen roept het werk weer... *schopt zichzelf naar bed, compu uit*
pi_59476766
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb m'n leven weer een beetje opgeruimd,
gezond eten zal nu ook gemakkelijker gaan..
Das fijn
Nu is het even kut maar je bent nog jong (als mensen dit tegen mij zeggen heb ik altijd zoiets van )
Maar eigenlijk is het wel zo.

Maargoed ik ben moe en lul en beetje uit mijn nek, dus ga ook maar eens slapen
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:49:31 #218
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59478299
Ik ga vanaf nu ook echt serieus afvallen Ik weeg 63 kilo en mijn streefgewicht is 51 kilo.
Gangstarr
pi_59480214
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:52 schreef SHE het volgende:

[..]
Het is de bedoeling dat je wel degelijk KH's eet, want integenstelling tot wat jij beweert, heb je wel degelijk KH's nodig. Een eetpatroon zonder KH's , of zelfs een langdurig low carb dieet is ontzettend dom.
Mocht je benieuwd zijn naar het hoe en waarom, dan moet ik je verwijzen naar google voor een uitleg van de functie van koolhydraten.
Leg eens uit? Het staat nergens. Ik weet zelf wat de fucntie van koolhydraten zijn, maar voor zover ik weet kan je die energie overal uit halen. Ik heb wel sites gevonden die wel degelijk beweren dat koolhydraten over het algemeen gemeden moeten worden (niet per sé geheel weggelaten) en niet alleen snelle suikers.

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
pi_59480344
Pfff, gisteren pas om 11 uur gegeten, uiteindelijk (wel low-carb, gelukkig ).
Vandaag proberen op tijd klaar te zijn, en op tijd te eten.

Dat Vlaamse werkritme...

Iemand nog goede sporttips? Ik heb nog steeds gezeik met die knie, dus hardlopen e.d. zit er momenteel niet in. Ga wel weer beginnen met zwemmen, als ik niet meer verkouden ben.
pi_59480349
Brons Juweel, welkom. wat is je lengte? Als je niet zo groot bent is 51 misschien niet zo raar, maar anders...
Ja doei.
pi_59480581
Goedemorgen

Alweer present op het werk.

Gisteravond zo lekker gegeten met kip/groentespiesjes op de BBQ met broccoli en home made tzatziki
pi_59480966
goedemorgen!

Voelde me vanochtend echt hondsberoerd, maar het is weer wat aan het opknappen... neem voor de zekerheid gewoon mijn spin-spullen mee, zodat ik nog kan gaan als ik me zo goed blijf voelen.

De weegschaal gaf vanochtend gewoon 70,7 aan! Ging daarna héél langzaam naar 71,0, maar hij gaf iets onder de 71 aan! Hij twijfelde!

Whoehoei!!! Mooi begin van de dag...

Heb voor mezelf al een 'plan' opgesteld, voor wanneer ik op de 70 zit, mijn droom-streef
Dan zal ik wrsch nog wel afvallen, maar zal me voornamelijk richten op buik en bovenbenen en de flubberbovenarmen. Hopelijk dus met kickboxen (bellen ga ik pas doen als ik weer echt TIJD heb, want daar ontbreekt het even aan op het moment, tijd om met iets nieuws te beginnen, dus blijf ik liever nog even in ieder geval tot aan mijn vakantie (Italie!) spinnen, hardlopen en fitnessen.

Binnenkort eens informeren hoe ik bovengenoemde zones het beste strakker krijg in de sportschool
Ja doei.
pi_59481106
daarbij trouwens ook slecht nieuws..

gisteren is die dame van de motorclub overleden, 's ochtends om 9 uur nogwat heeft ze de strijd opgegeven

maandag is de crematie,en ik wil er dolgraag bijzijn, maar heb twee tentamens. Ga nu straks proberen of ik iig het hertentamen mag verplaatsen naar 's ochtends vroeg. En dan hopen dat ik het red om erbij te zijn.. gelukkig is het dichtbij: Didam..

47 is ze geworden
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:44:05 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59481135
he moblo, wat naar! (dat van die vrouw van de motorclub)

*knuffel*

wel heul fijn dat t zo lekker gaat met je gewicht, geeliciteerd!
pi_59481199
Knuf moblo

Ik wil ook 70 !!
pi_59481222
70 klinkt zo zwaar, ik wil 69. Of 65. Ja 65kg bij 1m80 lijkt me wel heel ok.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:53:31 #228
14746 k_i_m
pi_59481340
Jeetje Moblo, wat oneerlijk is het toch . Sterkte ermee!

-marz- ik ben ook 1.80 en ik voel me ook het prettigst tussen de 65 en de 70 .
In my life
Why do I smile
pi_59481406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
pi_59481834
MoBlo, sterkte! Echt verdrietig, zeg

Ik heb geen streefgewicht; wel weet ik dat ik echt nog heel wat kilo's kwijtwil.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:23:11 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59481996
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
70G is wel wat veel van het goede inderdaad... Maarja, uiteindelijk moet er daar toch ook wat vanaf gaan? Het is per slot van rekening ook gewoon vet.
Op zich kun je beter te veel overhouden dan te weinig, maar goed. We zijn nou eenmaal nooit tevreden.
Nou, als ik afval gaat er zelden wat van mijn cup af. Dat is ook bevestigd door de plastisch chirurg en de huisarts. Ja, pas als ik graatmager ben, en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:28:35 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59482123
Hmmm ik ben wel dit tevreden met mijn 75 F, is goed in proportie met mijn lichaam...

@ MoBlo, gefeliciteerd en gecondoleerd....

ik heb ook even gewogen vanmorgen en ik heb ook weer een mijlpaal bereikt, in BMI wel te verstaan:
gewicht 81,9, BMI: 23,9!
gaat goehoed
en ik ben dus 185 cm, en ik heb geen idee hoe het voelt, maar mijnn streef is 75 kg...
denk dat het anders wel erg dun wordt....
pi_59483639
Moblo , veel succes, hopelijk lukt het met verzetten. Die 71 is wel erg mooi.

Ik val niet af op mn borsten . Helaas ook niet op mn bovenbenen, en daar zou het nu juist wel weg mogen. Eigenlijk sta ik al een tijdje stil, maar de vakantie komt eraan .

@CF: zou skaten lukken? Ik weet niet of je de beweging kan maken, maar hardlopen mag ik ook niet meer vanwege een knie, en skaten gaat heerlijk. Krijg je ook nog lekkere sterke bovenbenen van, wat de belasting van je knie weer verlaagd.
pi_59484250
dank jullie

moet 't nog vragen, maar had een andere docent van dat vak kort gesproken, en die zei dat er vast wel een mouw aan te passen viel... dus dat zou ik echt heel fijn vinden

zit nu op de uni om wat te klooien aan werkstuk voor Beweren en Bewijzen, het vak waar ik eergisteren een 8 voor het op een na laatste deeltentamen had, en waar ik maandag dus eigenlijk de herkansing van het laatste deeltentamen heb... dus als ik hier even laat zien wat ik kan, dan moet het helemaal geen probleem zijn
Ja doei.
pi_59484422
Had je nu propositielogica, motorbloempje?
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:56:50 #236
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59485895
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Brons Juweel, welkom. wat is je lengte? Als je niet zo groot bent is 51 misschien niet zo raar, maar anders...
1.70
Gangstarr
pi_59485967
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Brons_Juweel het volgende:

[..]

1.70
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...

Oh ja, wel welkom
pi_59488762
1.70m en 51 kg is veel te weinig he. Zelfs voor een jongen Ga duursporten en krachttrainen en je wordt veel strakker Tussendoor niet veel vadsige dingen eten en je voelt je vast al veel beter in je vel.

TVP op pagina 5 deze x
Het mooi kotsende meisje.
pi_59489249
Dikke knuffel voor MoBlo

Brons_Juweel, 51 kg bij 1.70 is wel erg weinig hoor Dan heb je gewoon ondergewicht Dus ik zou je streefgewicht toch wat hoger leggen hoor.

Gisteravond hebben we risotto gegeten met paprika, courgette en champignons. Vanochtend om half 8 begonnen ze bij Peter bovenop het appartementencomplex te klussen, en stond dus met knallende koppijn op daardoor. Wilde eerst tussen de middag gaan zwemmen, maar dat maar overgeslagen. Ben nu net thuis, maar ff een ibu nemen, boodschappen doen en dan hopen dat het vanavond wat afgezakt is en ik dan wel gewoon kan zwemmen
pi_59491652
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ze worden niet per se sneller omgezet in vet. Wat Freecell zegt is waar: uiteindelijk moet je gewoon minder energie binnenkrijgen dan je verbruikt, in welke vorm dan ook. Het probleem met snelle suikers is dat ze voor een snelle verhoging van je insulinespiegel zorgen, waardoor er direct veel suiker uit je bloed gehaald wordt voor opslag en verbranding. Je lichaam kan zo'n insulineshot niet meteen balanceren, dus als de suikers opraken, kun je juist een tekort aan suikers in je bloed krijgen, waardoor je je slap of prikkelbaar gaat voelen en weer de neiging krijgt om te gaan eten. Over het algemeen is het zo dat je grote schommelingen in je insulineniveaus en bloedsuikerspiegel wilt vermijden. Daarom kun je beter 'langzame' suikers eten, die geleidelijker afgebroken worden en zorgen voor een geleidelijkere afgifte van suikers aan je bloed, en dus ook een beter gereguleerde aanmaak van insuline en een langzamere opname van glucose uit je bloed. Daarmee hou je het beter vol tot de volgende maaltijd en voorkom je suikerkicks/-dips.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 18-06-2008 16:22:24 ]
pi_59491782
Zo, ik ben weer terug van het boodschappen doen

Voor vanavond pasta met mager gehakt, een macaronipakket en extra champignons en morgen noedels met kipfilet, champignons, paprika, prei en ui

En verder nog komkommer, cherrytomaatjes en sla meegenomen
pi_59491788
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef freecell het volgende:

[..]

NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
Op zich wordt er na elke maaltijd insuline aangemaakt, en dat zorgt direct voor opslag. Op dat moment zal er misschien wel íets omgezet worden in vet (maar vooral in glycogeen, de snelle opslagvorm van suikers). Maar goed, als je daarna weer een tijdje niet eet zal dat vet ook weer vrijgemaakt worden want bij een dieet moet er per saldo meer vrijgemaakt dan opgeslagen worden.
Als je langere tijd minder eet dan je verbruikt, krijg je een hogere glucagon-concentratie (in verhouding met insuline), waardoor je lichaam vanzelf al meer in de 'vrijmaak'-stand dan in de opslagstand terechtkomt, als ik het goed onthouden heb. Dan sla je waarschijnlijk meteen al minder op.
pi_59492007
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij trouwens ook slecht nieuws..

gisteren is die dame van de motorclub overleden, 's ochtends om 9 uur nogwat heeft ze de strijd opgegeven
*knuffel*
Wat ontzettend naar, 47 is echt geen leeftijd...
* Mini_rulez hoopt ook mee dat je je tentamen kunt verzetten.

Wel fijn van je gewicht, vind dat je het goed volhoudt ondanks alle tentamenstress en nu ook nog dit... Gelukkig word je er ook voor beloond.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:29 #244
14746 k_i_m
pi_59492554
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
In my life
Why do I smile
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:56 #245
14746 k_i_m
pi_59492568
Op mijn eigen weegschaal dan he?
In my life
Why do I smile
pi_59492867
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
"pil kilo's", "stoppen met roken kilo's"......
ik heb altijd alleen maar "te veel eten kilo's "
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:15 #247
14746 k_i_m
pi_59492910
De rest is dan ook gewoon vet hoor .
In my life
Why do I smile
pi_59493017
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:22:14 #249
14746 k_i_m
pi_59493551
Ik kan het nog gooien op zwangerschapskilo's, maar toen ik zwanger werd was ik eigenlijk nog iets te zwaar, dus ik vind het allemaal "gewoon" vet .
In my life
Why do I smile
pi_59493674
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
Same here

Ik heb het eten op, voel me al wel wat beter, dus ga vanavond gewoon zwemmen.

Peter is niet bereikbaar, telefoon heeft weer eens kuren en hij heeft nog steeds geen internet, erg irritant. Daarom hoopte ik ook dat hij zn internet snel maakte, zodat ik hem iig op 1 manier kon bereiken, maar dat kan dus niet.

We hebben gisteren trouwens wel over dat ene onderwerp gepraat waar ik al zo lang mee zat, en het viel idd erg mee
pi_59494241
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Had je nu propositielogica, motorbloempje?
dat waren de eerste twee blokken

de laatste twee zijn natuurlijke deductie.

Eerste zonder kwantoren, de laatste met.

Bewijsbomen en zulks..
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:53:10 #252
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59494319
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bewijsbomen en zulks..
Dit is echt abracadabra voor mij Maar goed, ik ben dan ook alfa.

Sterkte gewenst: dit soort nare dingen schijn je de laatste tijd aan te trekken

Ik ben ongesteld en heb buikpijn. Dat verklaart ook m'n enorme behoefte aan chocola.
pi_59494377
Verder:

Goedemiddag

ik heb héérlijk gespinned daarnet. Ging echt heel snel voorbij de les! Ging iets moeizamer dan normaal (ongesteld), maar heb verder wel flink mee kunnen bikkelen.

Docent gevraagd of ik naar de crematie kon, en wat hem betreft is dat helemaal in orde. Het andere tentamen mag ik dan ervoor of erna maken. Komt helemaal goed! opluchting

Zodadelijk lekker koken, misschien maar eerst 's douchen en een cracker nemen, want val zowat om van de honger bami wordt het vanavond, met lekkere boemboe van de toko en wat vlees en groente.
Oh, en pindasaus want dat wil René altijd zo graag!
Ja doei.
pi_59494430
Wat weet jij veel smilies te proppen in een bericht waar het woord 'crematie' in voorkomt zeg!

Vanavond eet ik rosti met paprikatomaatdingensalade met feta. Vooral dat eerste is niet heel gezond (want: bijna friet), maar wel lekker!
Het mooi kotsende meisje.
pi_59494505
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat weet jij veel smilies te proppen in een bericht waar het woord 'crematie' in voorkomt zeg!

Ik eet gekruide tilapia (alweer, heb een hele zak vol in de vriezer) met wortel/ui/knoflookprut.
pi_59494579
Het leven, en dus mijn smilies , gaat door, sorry als je daar aanstoot aan neemt.
Ben blij voor de dame in kwestie dat haar lijden nu eindelijk is beëindigd, en dat ook haar familie (nabestaanden) langzaamaan de draad weer op kan pakken. Iemand zo weg zien kwijnen hakt er in... en hoe moeilijk het ook is.. liever doorgaan, dan stil blijven staan bij het afgrijselijke feit dat ze er niet meer is.

Natuurlijk had iedereen liever gehad dat ze heel die rotziekte niet had gehad, ze was zelfs genezen verklaard vorig jaar... maar het kwam terug.. en wel zó hard, dat gun je geen mens... en omdat ze terminaal was, dan liever niet nodeloos lang lijden.. Ik ben blij voor haar, in deze situatie, dat ze rustig is ingeslapen, geen pijn meer heeft, zowel lichamelijk als geestelijk, en dat haar ontzettend dappere en sterke dochters (de oudste hield een blog bij met al haar belevenissen, hersenspinsels en het ziekbed van haar moeder) nu ook kunnen beginnen met het een plekje geven en verder gaan met een leven, helaas zonder hun moeder.

Dus ja, ik vind het dat ik bij de crematie kan zijn , een hele opluchting, want voor zoiets krijg je maar één keer de kans per persoon...
Ja doei.
pi_59494591
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

Bewijsbomen en zulks..
Ha, dat vond altijd ik erg leuk! Ik heb er eens een topic over geopend op Fok!. Eens zien of ik dat nog kan vinden...
pi_59494609
Pfffrrrt. *Uitgekakt neerzakt*.

Wat een dag. Leerlingen met net gemiste deadlines en de als-ik-ze-een-voldoende-geef-gaan-ze-net-over-mensen zijn echt hyena's. Ik ben de hele dag in touw geweest, heb een paar heftige discussies gehad over waarom het toch ècht een 2 werd voor een mondeling, mensen moeten weigeren voor herkansingen (als je nooit in de les bent mag je van mij niet herkansen.. en van de afdelingsleider ook niet, en van de rector ook niet..). Dreigen met vaders en moeders, heel indrukwekkend allemaal . Maar je moet wel sterk in je schoenen staan op zo'n moment. Gelukkig is dat gelukt .

En dan gaat de school op zo'n slopende dag trakteren op gebakjes omdat Oranje zo goed gaat sjongejonge. Ik heb het weerstaan, maar dat was echt moeilijk! Ik at een appel. Was ook lekker. Heus.

Dus nu maar eens lekker gaan koken. Wraps met spinazie, champignons en paprika zin in!
pi_59494629
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ha, dat vond altijd ik erg leuk! Ik heb er eens een topic over geopend op Fok!. Eens zien of ik dat nog kan vinden...
ik begin het ook steeds meer te waarderen.. het wordt pas leuk als je het doorhebt
Ja doei.
pi_59494922
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik begin het ook steeds meer te waarderen.. het wordt pas leuk als je het doorhebt
Gevonden! Vrouwen en logica

Heb je hier nu een herkansing voor?

Ik heb altijd een alpha-vakkenpakket gehad en ik heb een alpha-studie gedaan (taalkunde), maar dat heeft me er niet van weerhouden om logica te gaan doen. Logica.
pi_59494929
Ik heb vanavond zelf gekookt

Pangafilet (een hele, moest alleen voor mezelf koken), komkommer-yoghurt sausje (zelfgemaakt) en broodjes geroosterd. Hmmm . Bak sla met dressing (oeps teveel peper) erbij. En dan daarnet nog een Festini peer. Hmmmm .
pi_59495113
Laat ik even ontopic gaan. Ik heb de laatste paar dagen een beetje een vervelend gevoel. Ik denk dat het komt doordat ik m'n koolhydraten bij het avondeten mis. Het fijne is dat mijn hongergevoel is verdwenen. Hier is voor in de plaats gekomen dat ik me in de loop van de dag vol begin te voelen tegen het misselijke aan. Als ik aan het diner begin, dan eet ik een beetje met tegenzin m’n vlees/vis en laat ik m’n groenten staan. Met name de groenten smaken me niet.

Waar zou dit door kunnen komen? Eet ik ongebalanceerd? Ik heb geen enkel suikerafkickgevoel gehad en ik voel me verder prima.
pi_59495213
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gevonden! Vrouwen en logica

Heb je hier nu een herkansing voor?

Ik heb altijd een alpha-vakkenpakket gehad en ik heb een alpha-studie gedaan (taalkunde), maar dat heeft me er niet van weerhouden om logica te gaan doen. Logica.
Bij Rechten heb ik ook een logica-vak gedaan: argumentatieleer, niet onbelangrijk bij deze studie! Ik ben een echte Alpha maar ben hier goed in.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:29 schreef Claudia_x het volgende:
Laat ik even ontopic gaan. Ik heb de laatste paar dagen een beetje een vervelend gevoel. Ik denk dat het komt doordat ik m'n koolhydraten bij het avondeten mis. Het fijne is dat mijn hongergevoel is verdwenen. Hier is voor in de plaats gekomen dat ik me in de loop van de dag vol begin te voelen tegen het misselijke aan. Als ik aan het diner begin, dan eet ik een beetje met tegenzin m’n vlees/vis en laat ik m’n groenten staan. Met name de groenten smaken me niet.

Waar zou dit door kunnen komen? Eet ik ongebalanceerd? Ik heb geen enkel suikerafkickgevoel gehad en ik voel me verder prima.
Ik weet niet wat het is maar ik heb het ook! Tot misselijkheid aan toe soms. Honger komt totaal niet meer voor, en dat terwijl ik normaal net Holle Bolle Gijs ben.
Vandaag zalm met sausje van demi-fraiche, kruiden en mosterd gehad met haricots verts.
pi_59495238
Klinkt goed chico ! Jammer van teveel peper, dat soort dingen overkomt mij ook zeer regelmatig.

Claudia ik heb er op zich geen verstand van... Maar ik vraag me af of je misschien te weinig eet overdag? Als ik echt stevige honger heb kan ik me ook misselijk voelen en weinig eten binnenkrijgen.
pi_59495300
Ik vind het best wel makkelijk om vol te houden nog. Heb maar 1 uitglijder gehad en dat was een stuk appeltaart
pi_59495309
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:36 schreef -marz- het volgende:
Klinkt goed chico ! Jammer van teveel peper, dat soort dingen overkomt mij ook zeer regelmatig.

Claudia ik heb er op zich geen verstand van... Maar ik vraag me af of je misschien te weinig eet overdag? Als ik echt stevige honger heb kan ik me ook misselijk voelen en weinig eten binnenkrijgen.
Mijn moeder had de dressing gemaakt, en toen ik hem zag was het eerste dat ik zei: "je hebt er teveel peper in gedaan"

Als ik overdag druk bezig ben eet ik ongemerkt te weinig. Het hongergevoel blijft dan weg, maar ik word na een uur of 4 wel heel erg misselijk. Kan daarna net als jij Claudia ook bijna niets meer eten omdat mijn eetlust weg is. Ik ga dan heel veel drinken, soms komt de honger dan nog terug. Dus eet je overdag wel voldoende en ben je niet te druk/gestresst?
pi_59495398
Ik vind het ook niet moeilijk vol te houden, maar dit is mijns inziens wel een slecht teken. Ik denk dat ik te veel vet naar binnen krijg of te veel eiwitten. Ik weet het niet. Misschien is het wel gewoon het missen van suikers en moet ik hier doorheen bijten. Ik hoop dat SHE er iets zinnigs over te zeggen heeft.

Wat ik zoal eet op een dag is eigenlijk niet veranderd:

6.00 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes
8.00 1 boterham met pindakaas of suikervrije jam
10.00 magere yoghurt
12.00 2 boterhammen met pindakaas
14.00 amandelen
16.00 1 appel en wat ananas, soms geen appel en wat meer ananas
18.00 vis/kip en groenten
20.00 magere yoghurt
pi_59495470
Dat is best veel brood en best veel ei in de ochtend. Honger zal het niet zijn iig? Niet gewend om overdag zo veel te eten misschien ?

Waarom denk je zelf dat het aan te weinig koolhydraten in de avond ligt?

Ik heb ff een kontschop nodig om iets nuttigs te gaan doen. lief is net vertrokken weer voor 4 dagen en dan is het zo stil plots
pi_59495571
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:48 schreef -marz- het volgende:
Dat is best veel brood en best veel ei in de ochtend. Honger zal het niet zijn iig? Niet gewend om overdag zo veel te eten misschien ?

Waarom denk je zelf dat het aan te weinig koolhydraten in de avond ligt?
Ik heb die twee boterhammen met twee eieren echt nodig 's ochtends. Daar word ik overigens niet misselijk van. Dat komt pas veel later op de dag (tegen een uur of 3), eigenlijk als ik gestopt ben met brood eten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:53:06 #270
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495579
Dit zijn teveel eiwitten, zeker als je elke dag vlees/vis eet. Dat overvolle gevoel komt van de eiwitten. Welke jullie wrs niet gewend zijn in die mate te eten.
Tel daarbij de noten EN de yoghurt en je komt op een subtantiele hoeveelheid.

Overigens wel weer typisch...eerst willen ze geen honger lijden, nu willen ze weer trek. Vrouwen

Maar laten we iets proberen; gooi 2 x per week vlees en vis uit je voeding. Nul, niks, noppes, nada.
In plaats daarvan mag je alle groenten. Ja, ook de aardappel. MITS je belooft dat je er echt geen vlees/vis bij eet.
En als je natuurlijk geen darm aandoening hebt.
Probeer het eens een week en kijk hoe je je voelt. Of het beter aanvoelt.
Maak een aardappelschotel; een ratatouille, een preischotel met puree..maak er wat van.

Overigens mag wat mij betreft die yoghurt s'avonds ook wel door iets anders worden vervangen. Neem een stuk roggebrood bijvoorbeeld. Ook lekker.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:55:08 #271
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495637
Overigens zou dit een meest ideaal schema zijn:

- 3 x vegetarisch eten
- 2 x vis
- 2 x wit vlees

Eens per maand , ipv witvlees graag een biefstukje en dan niet doorgebakken, maar zo rood mogelijk.
pi_59495671
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:53 schreef SHE het volgende:
Dit zijn teveel eiwitten, zeker als je elke dag vlees/vis eet. Dat overvolle gevoel komt van de eiwitten. Welke jullie wrs niet gewend zijn in die mate te eten.
Tel daarbij de noten EN de yoghurt en je komt op een subtantiele hoeveelheid.

Overigens wel weer typisch...eerst willen ze geen honger lijden, nu willen ze weer trek. Vrouwen

Maar laten we iets proberen; gooi 2 x per week vlees en vis uit je voeding. Nul, niks, noppes, nada.
In plaats daarvan mag je alle groenten. Ja, ook de aardappel. MITS je belooft dat je er echt geen vlees/vis bij eet.
En als je natuurlijk geen darm aandoening hebt.
Probeer het eens een week en kijk hoe je je voelt. Of het beter aanvoelt.
Maak een aardappelschotel; een ratatouille, een preischotel met puree..maak er wat van.

Overigens mag wat mij betreft die yoghurt s'avonds ook wel door iets anders worden vervangen. Neem een stuk roggebrood bijvoorbeeld. Ook lekker.
OK, dat ga ik proberen. Ik wil sowieso vaker soep gaan maken, want dat smaakt me altijd prima. Is het belangrijk om om 8 uur uberhaupt nog iets te eten? Ik kan die maaltijd best missen (zo laat ga ik niet naar bed).
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:57:02 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495689
En wellicht ten overvloede; maar bij de vega-maaltijd ook geen kaas gebruiken.
Absoluut geen enkele vorm van dierlijke vetten bij je groenten eten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:58:42 #274
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495745
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

OK, dat ga ik proberen. Ik wil sowieso vaker soep gaan maken, want dat smaakt me altijd prima. Is het belangrijk om om 8 uur uberhaupt nog iets te eten? Ik kan die maaltijd best missen (zo laat ga ik niet naar bed).
Absoluut niet zelfs. Die is meer bedoeld als vangnet. Voor de nachtbrakers onder ons.
pi_59495775
Hoi SHE. Wat suggesteer je als veggie maaltijd? Mag ik daar ook een aardappel ofzo bij? Alleen groente ga ik echt helemaal niet trekken
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:02:21 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495863
Ook wil ik graag van iedereen weten hoe het plassen gaat ( plas je vaker/minder? ) en hoe de ontlasting is ( is er verandering, is het een constante ontlasting, gaat het 'makkelijk'?

Excuus voor de intieme vragen, maar ze zijn belangrijk.
pi_59495866
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef -marz- het volgende:
Alleen groente ga ik echt helemaal niet trekken
Dat is ook mijn probleem.
pi_59495950
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
Ook wil ik graag van iedereen weten hoe het plassen gaat ( plas je vaker/minder? )
Even vaak als voorheen.
quote:
en hoe de ontlasting is ( is er verandering, is het een constante ontlasting, gaat het 'makkelijk'?
Hetzelfde, alleen vaker (zoals iemand anders al zei: minstens 1 keer per dag nu).
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:07:08 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59495985
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef -marz- het volgende:
Hoi SHE. Wat suggesteer je als veggie maaltijd? Mag ik daar ook een aardappel ofzo bij? Alleen groente ga ik echt helemaal niet trekken
De door mij gehate aardappel mag je dan inderdaad hebben.
Experimenteer ook eens met zoete aardappel ( de bataat ) , welke overigens echt op de blacklist staat voor de darmpatientjes.

Je mag het pureren, bakken ( olie! ) koken en poffen. Met zoete aardappel kun je overigens alles wat je met een gewone aardappel ook kan. Lekkerst is om er frietjes van te snijden en deze in zonnebloemolie te bakken. Ze hebben een lichtzoete smaak en zijn heerlijk met een sausje van mayo en chutney.
( Die dag geen suikers meer eten )
pi_59496031
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:06 schreef Claudia_x het volgende:

Hetzelfde, alleen vaker (zoals iemand anders al zei: minstens 1 keer per dag nu).
Dat zei ik, en het is nog steeds zo

Ik drink alleen wel veel te weinig, dat heb ik altijd al gehad en dat is ook nu zo.
En weinig papier nodig
pi_59496063
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Experimenteer ook eens met zoete aardappel ( de bataat ) , welke overigens echt op de blacklist staat voor de darmpatientjes.

Je mag het pureren, bakken ( olie! ) koken en poffen. Met zoete aardappel kun je overigens alles wat je met een gewone aardappel ook kan. Lekkerst is om er frietjes van te snijden en deze in zonnebloemolie te bakken. Ze hebben een lichtzoete smaak en zijn heerlijk met een sausje van mayo en chutney.
( Die dag geen suikers meer eten )
Mjom mjom!

Ik poep/plas nog exact hetzelfde volgens mij. Geen significante veranderingen waargenomen

Ik ga die aardappel helemaal doodknuffelen, heb hem zo gemist

Ohja maar de poep was hier altijd al ok trouwens. Alleen op vakantie raak ik geobstipeerd maar wat wil je op campings met hurkwc's
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:13:33 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59496141
Overigens een geslaagd experimenteel gerecht wat ik gisteren voor mezelf heb gemaakt en wat echt onzettend bevredigend was:

Spinazie ( de bladeren dus ) in een grote slakom doen
Paprika in repen snijden
Bosuitjes klein snijden
Portobello's in grote repen snijden
Romaatjes
Beetje truffelolie

Bak de paprika, bosui , portobello en romaatjes in een goede pan met een scheutje truffelolie. Op smaak brengen met zeezout en flink wat 4-seizoenen peper.
Niet doodbakken, maar een beetje intact houden de bende.
Pan van vuur halen en iets laten afkoelen.

Ondertussen in een klein kommetje een lepeltje olie met klein scheutje azijn ( of balsamico ) mengen.
Over spinazie gooien; met je handen in de kom en goed omscheppen.
Dan de pan legen over je spinazie en nog een keer met de handen erin zodat alles goed verdeeld is.

Daarbij een groot stuk kloosterbrood met een (tomaten )tapenade die je lekker vind.
  Vis een optie? woensdag 18 juni 2008 @ 19:15:33 #283
70532 loveli
N
pi_59496185
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:02 schreef SHE het volgende:
Ook wil ik graag van iedereen weten hoe het plassen gaat ( plas je vaker/minder? ) en hoe de ontlasting is ( is er verandering, is het een constante ontlasting, gaat het 'makkelijk'?

Excuus voor de intieme vragen, maar ze zijn belangrijk.
Daar krijg je straks een PM over
crap in = crap out
pi_59496194
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:

Je mag het pureren, bakken ( olie! ) koken en poffen.
Hoe maak je er dan een verantwoorde puree van die ook nog te eten is? Normaliter gooi ik er melk en boter doorheen. Je hebt eerder gezegd dat magere melk en roomboter OK zijn, maar wordt het geheel dan niet te slecht?

Ik vind gekookte aardappelen droog ook behoorlijk smerig. Hoe kun je die smakelijk maken?

Eigenlijk komen al deze vragen voort uit het feit dat ik gewend ben met kaas, room en/of creme fraiche te koken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:26:52 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59496458
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe maak je er dan een verantwoorde puree van die ook nog te eten is? Normaliter gooi ik er melk en boter doorheen. Je hebt eerder gezegd dat magere melk en roomboter OK zijn, maar wordt het geheel dan niet te slecht?

Ik vind gekookte aardappelen droog ook behoorlijk smerig. Hoe kun je die smakelijk maken?
Ja, dan wordt het inderdaad slecht. Maar jullie moeten die verdomde aardappel. Ik heb dat ding niet voor niets geschrapt natuurlijk.
Ik vind alleen wel dat we niet te anal moeten doen en wat is aardappelpuree nu zonder boter en melk?
Doe het, maar wees gewoon een beetje behouden met de boter en melk ok?
Je kunt er venkel bij koken die door je puree doen; is echt fantastisch als smaakmaker.

Verder mag je de aardappels bakken; je kan een veggie-moussaka maken, een aardappelschotel met (vega-gehakt ) en groenten. Je kunt aardappelsoep maken, je kunt ze poffen met een lekker groentenprutje of gewoon in de oven kwakken met een scheut olie en lekker veel takken rozemarijn, stukken ui en flink wat knoflook.
Je kunt gekookte aardappels bestrooien met flink wat chilipoeder en afbakken ( in olie ) .
Als er iets is wat niet droog en saai is, dan is dat de aardappel wel.

Oh en als je toch de boter en melk door je puree doet...eet er dan ingodsnaam niet teveel van. Het is een gedoogbeleid; eigenlijk ben ik het er ontzettend mee oneens
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:30:40 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59496536
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Eigenlijk komen al deze vragen voort uit het feit dat ik gewend ben met kaas, room en/of creme fraiche te koken.
Als we in oorlog zouden zijn en er schaarste zou heersen, dan zou ik geen enkel probleem hebben met de kaas/room en creme fraiche. Het zijn goddelijke producten.
Maar meer dan het vrijgeven van endorfinen doet het niet voor je. Het gaat linea recta naar die plekken waar je ze het meest hekelt.

Dit zijn zaken die je weer met enig beleid kan gaan eten als je op streefgewicht zit. Eerder niet.
Dus als je mijn eerlijke mening wilt over aardappelpuree, dan zeg ik : WHAT'S WRONG WITH YOU????

pi_59496670
Ik heb niet zoveel behoefte aan aardappelen, en ook niet aan room en creme fraiche. Het is meer dat ik nu door m'n misselijkheid heen nog honger heb, me slap begin te voelen, en ik geen flauw idee heb wat ik nog kan eten.

Ik haat m'n zwakheid.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:45:29 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59496884
Ik voel ook met je mee natuurlijk, maar je moet niet zeuren, maar eten.
Van die spinazie salade die ik gepost heb, zul je in elk geval flink opknappen. Een flinke vitaminenbom is dat.

Draai het eens om; het enige wat ik weglaat is pasta , kaas en aardappel. Denk je nu echt dat je je slap, misselijk en zeurderig voelt omdat je die 3 producten niet mag eten?
Je voelt je alleen maar zo omdat je niet gewend bent zuiver te eten.
Bovendien mag je meer varieren. Eet s'ochtends eens geen ei, maar roggebrood met beleg. Of bak s'ochtends een tartaartje voor jezelf en eet dat op brood, mag je zelfs wat gebakken uitjes en ketchup bij.

S'ochtends geen ei, betekent dat je die s'avonds weer kan eten..een flinke uitsmijter is fantastisch om te eten.
Smeer wat brood met mayo, leg er tomaat, gebakken ui, komkommer en sla op. Eitjes erover en smullen maar. Heb je meteen je vega-maaltijd te pakken.
Je weet wat je beter niet kunt eten, en dat is eigenlijk heel weinig. Blijft er nog een keur aan mogelijkheden over,
En heb je ergens zin in, maar zoek je een manier om het klaar te maken..gewoon zeggen. Ik heb duizenden recepten in mijn hoofd zitten dus er zit vast wel iets tussen wat precies datgene is wat je zoekt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:49:10 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59496976
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:36 schreef Claudia_x het volgende:

Ik haat m'n zwakheid.
En dit is natuurlijk onzin. Dit heeft niets met zwakte te maken, maar met een lichaam wat gewend is te functioneren op een bepaalde manier en met een typische brandstof.
Je denkt toch niet dat je lichaam je ineens gaat belonen voor het feit dat je er uitsluitend gezond voedsel in stopt?
Je moet je hoofd niet los zien van je lijf..die zijn één. En als de ene gaat zeuren, zal de ander dat direct overnemen.
Je moet het dus niet zien als een zwakte, maar als een biochemische reactie in je lichaam. Kunst is alleen nog daarboven te staan.
Baas over eigen buik enzo.

* SHE gooit haar BH op het vuur
pi_59497163
De reden dat ik niet zo goed weet wat ik nu moet eten, is dat eiwitten niet kunnen (eet ik al te veel van), suiker 's avonds uit den boze is (daar gaat m'n fruit), en koolhydraten ook niet kunnen (ik zou best een boterham lusten). Over het geheel genomen is er dus veel variatie mogelijk, maar dat helpt me nu niet.

Ik wil overigens niet klagen en ik heb ook geen schop nodig, maar ik zoek gewoon een goede oplossing. Ik ben ook niet gewend dat m'n lichaam protesteert tegen spinazie en noten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:02:19 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59497365
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ik niet zo goed weet wat ik nu moet eten, is dat eiwitten niet kunnen (eet ik al te veel van), suiker 's avonds uit den boze is (daar gaat m'n fruit), en koolhydraten ook niet kunnen (ik zou best een boterham lusten). Over het geheel genomen is er dus veel variatie mogelijk, maar dat helpt me nu niet.

Ik wil overigens niet klagen en ik heb ook geen schop nodig, maar ik zoek gewoon een goede oplossing. Ik ben ook niet gewend dat m'n lichaam protesteert tegen spinazie en noten.
Je mag van mij best KH's eten s'avonds hoor; als dat voor je werkt, dan werkt dat.
Alleen als er dan snack gedrag van komt, dan weet je waar het aan ligt.
Fruit s'avonds is ook prima, maar wederom...etc
Je mag het schema helemaal omdraaien, van onder naar boven. Het is immers een richtlijn, geen moetje. Je mag de tijdstippen aanpassen, je mag de ochtend naar de avond gooien en de middag naar ochtend. Maakt geen fluit uit.
Als jij je lekkerder voelt met een boterham s'avonds, dan doe je dat gewoon.
Wees je er bewust van en geef dan ook niet toe aan graasgedrag later op de avond.
De kans is echter klein als je vroeg naar bed gaat. Dan heb je gelukkig niet eens de kans om ergens door verleid te worden.

Overigens protesteert je lichaam niet tegen spinazie en noten, dat doe jij. Je lichaam is niets meer dan een laffe volgeling van je hoofd.
pi_59497703
Hmja, ik moet nog leren om meer variatie aan te brengen en de verhoudingen goed te houden. Lastig. Maar ik doe m'n best.

Dank!
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:32:32 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59498319
Als ik kan helpen door een grote lijst te maken van dingen die je ten alle tijden kunt eten, dan doe ik dat met liefde. Hang je in je keuken en kijk je waar je zin in hebt.
Zelfde gaat op voor recepten; als je vastzit, inspiratie nodig hebt of gewoon ergens zin in hebt maar twijfelt..laat het dan weten. Het is echt geen moeite.
pi_59498521
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:32 schreef SHE het volgende:
Zelfde gaat op voor recepten; als je vastzit, inspiratie nodig hebt of gewoon ergens zin in hebt maar twijfelt..laat het dan weten. Het is echt geen moeite.
Engel

Ondanks fikse tegenzin toch maar een rondje wezen rennen.

Als beloning krijg ik knuffels en kopjes van poes
pi_59498630
ik wil chocolade
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:45:51 #296
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59498738
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Je mag van mij best KH's eten s'avonds hoor; als dat voor je werkt, dan werkt dat.
Alleen als er dan snack gedrag van komt, dan weet je waar het aan ligt.
Fruit s'avonds is ook prima, maar wederom...etc
Je mag het schema helemaal omdraaien, van onder naar boven. Het is immers een richtlijn, geen moetje. Je mag de tijdstippen aanpassen, je mag de ochtend naar de avond gooien en de middag naar ochtend. Maakt geen fluit uit.
Als jij je lekkerder voelt met een boterham s'avonds, dan doe je dat gewoon.
Wees je er bewust van en geef dan ook niet toe aan graasgedrag later op de avond.
De kans is echter klein als je vroeg naar bed gaat. Dan heb je gelukkig niet eens de kans om ergens door verleid te worden.

Ah, fijn om te weten.

Wbt ontlasting: ik heb niet het idee dat ik meer plas dan normaal, poepen gaat iets moeilijker maar de structuur is wel ok (niet keihard en geen diarree) Nu even niet overigens, maar da's mijn eigen schuld
pi_59499720
poepen!

SOG
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:15:08 #298
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59499757
Ja, fijn he, als je er een flinke bolus weet uit te persen?
pi_59499760
Fucking kutzooi, heb nog steeds niks van Peter gehoord, terwijl zn telefoon wel gewoon overgaat. Heb op internet het telnr van zn buurman opgezocht, maar die is in gesprek. Ga hem zo nog wel ff bellen om te vragen of hij ff wil kijken of hij thuis is en wat er aan de hand is.

Zwemmen was wel lekker, 3 kwartier aquarobics en een half uur aquajoggen, verder nite echt wat bijzonders
pi_59499816
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenken en dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')