abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59499909

Het vorige deel: Slank de zomer in #174: nu ook met marktplaats.slank.nl!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

laatste posts:
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Ja, fijn he, als je er een flinke bolus weet uit te persen?
en
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Sylvana het volgende:
Fucking kutzooi, heb nog steeds niks van Peter gehoord, terwijl zn telefoon wel gewoon overgaat. Heb op internet het telnr van zn buurman opgezocht, maar die is in gesprek. Ga hem zo nog wel ff bellen om te vragen of hij ff wil kijken of hij thuis is en wat er aan de hand is.

Zwemmen was wel lekker, 3 kwartier aquarobics en een half uur aquajoggen, verder nite echt wat bijzonders
Ja doei.
pi_59500044
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenken en dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Idd, en hij heeft dus al zowat een maand geen internet omdat hij te laks is om te kijken wat het probleem is en het op te lossen en zn telefoon gaat gewoon over. Als er wat is met zn telefoon, dan loopt hij toch ff naar zn ouders, die 2 straten verderop wonen om vanaf daar een mailtje te sturen ofzo. Of dattie ff naar de buurman loopt om daar te bellen. Ik snap het echt niet hoor, maak me echt ongerust nu Krijg idd ook gelijk allerlei doemscenario's in mn hoofd. Tussen de middag nog gewoon gesmst toen hij pauze had op het werk, niks bijzonders dat hij ging doen vanavond ofzo. En normaal bellen we dus om 4 uur als hij uit zn werk kom, maar sindsdien dus niks van hem gehoord en zelf al tig keer gebeld en gesmst, maar geen reactie

Ik ben echt zo gek om zo in de trein te stappen en naar zn huis toe te gaan.
pi_59500118
TVP
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenken en dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Dat herken ik. Ook altid leuk: als je vriend z'n telefoon op stil laat staan en dat zijn ouders vervolgens JOU gaan bellen en zeuren dat-ie niet bereikbaar is!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:26:14 #4
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59500180
Is hij nooit z'n telefoon kwijt? Ik ben echt regelmatig m'n telefoon kwijt en dan ben ik lekker niet bereikbaar....... heerlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_59500222
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef mordradead het volgende:
Is hij nooit z'n telefoon kwijt? Ik ben echt regelmatig m'n telefoon kwijt en dan ben ik lekker niet bereikbaar....... heerlijk
Geen idee, misschien dattie hem op zn werk heeft laten liggen. Maar dan toch, dan laat je dat toch op de 1 of andere manier weten?
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:31:38 #6
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59500372
Ik vind wel dat je een beetje overdrijft

Ik moet er echt niet aan denken dat mijn teerbeminde mij dag en nacht, ten alle tijden wil kunnen bereiken.
Soms heb ik namelijk helemaal geen zin om te bellen.
Of ben ik inderdaad mijn telefoon weer eens kwijt, of is mijn batterij leeg, of ligt ie onder mijn kussen.
Then again, als jullie altijd stipt na werk bellen, dan is het inderdaad raar dat hij ineens niet meer opneemt.

Die ligt vast te wippen met de buuf joh, maak je niet druk
pi_59500430
En bij ons is dat dus wel de gewoonte, het komt echt nooit voor dat de ander geen zin heeft om te bellen ofzo. Dus ja, misschien dat jij je geen zorgen zou maken, maar ik wel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:34:53 #8
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59500472
Maarja hij heeft ook geen internet en weet hij jou nummer uit zijn hoofd? Ik weet nooit nummres uit m'n hoofd... behalve van de alarmcentrale, dat is 911 dan krijg je alarmcentrale 112, rare shit
Bernie en ik zijn tof.
pi_59500501
Ik moet de mijne altijd bellen (en andersom) als een van beiden 's avonds alleen over straat gaat . Hij heeft alleen geen mobiel. Wel een computer, waar ie bijna altijd is. De keren dat ik hem niet kon bereiken (niet op msn enzo) hadden we toevallig ook wat irritaties en dacht ik dat ie boos op me was. Was ie ziek . Toen voelde ik me de waardeloze vriendin, dat ik em niet eens had gebeld tijdens het ziek zijn .

Edit: alleen bellen als ie van mijn huis naar het zijne gaat en andersom he. Voor de rest is ie soms opeens een dag weg, kan gebeuren . Maak me niet zo snel druk meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59500506
Ik las:

"Hij ligt vast te wippen met de buuf joh.."
"En bij ons is dat dus wel de gewoonte.."

Het duurde even voordat het kwartje viel .

En nu ga ik thee drinken en niets doen. Ik ben lethargisch vanavond, echt erg, maar ook wel lekker eigenlijk. Die kinderen kunnen ook heus wel een paar dagen langer wachten op hun cijfers .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2008 21:36:05 ]
pi_59500636
wij bellen nagenoeg nooit...

wel een sms af en toe, maar dat gaat dan over practische zaken, zoals de boodschappen, dingen die uit de vriezer moeten en dat soort zaken

maar als hij belooft vroeg thuis te zijn, en om half 12 heb ik nog niets gezien of gehoord, en hij antwoordt niet op telefoon of sms, dan krijg ik wel argwaan

maargoed, meestal is het niet nodig
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:43:07 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59500759
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef SHE het volgende:

Die ligt vast te wippen met de buuf joh, maak je niet druk
Hè, wat kun jij mensen toch goed opbeuren .
Ik heb een paar topics gemist, zie ik? Beetje druk hier en weinig te melden .
Niet meer actief op Fok!
pi_59500965
Ik ga ook altijd doemscenario's in mijn hoofd halen hoor :d
Nuja, niet als ik hem niet direct kan bereiken, maar wél als ik hem niet kan bereiken, terwijl dat onlogisch is (zoals in deze situatie)
pi_59501127
Ik heb 2 soorten fudge gemaakt. Gewone en chocolade fudge.
En nu ga ik ook nog eens chocoladetaart bakken.
Het leuke van al die zoetigheid maken is dat je geen zin hebt om het op te eten.
pi_59501246
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 2 soorten fudge gemaakt. Gewone en chocolade fudge.
En nu ga ik ook nog eens chocoladetaart bakken.
Het leuke van al die zoetigheid maken is dat je geen zin hebt om het op te eten.
Lekker

Hey dat wil ik ook. Als ik zoetigheid maak wil ik het liefst de beslagkom leeglikken en alles opeten . Een deel van de appeltaartvulling (appels) verdwijnt ook altijd in mn mond. Tegenwoordig kan ik het beter, ik zorg dat ik wat fruit ernaast heb staan, of denk aan de buikpijn van de vorige beslagkom . Ohja, of maak deeg met een zakje gist, dat ziet er zo smerig uit dat ik het meteen niet meer lust ...
pi_59501316
Ik heb een heel klein hapje chocoladefudge op. En een heel klein hapje is genoeg.
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:56:57 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59501356
niet? ik krijg tijdens het bakken altijd al zo'n honger dat ik t de oven uit kijk
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59501424
Recept gewone fudge: 500 gram suiker, 1 dl gecondenseerde melk, 50 gram boter.
Recept chocoladefudge: 350 gram extra pure chocolade, 30 gram boter en 1 blikje gecondenseerde melk.

Echt, dat is suiker overkill!
  Vis een optie? woensdag 18 juni 2008 @ 21:59:26 #19
70532 loveli
N
pi_59501456
Liejannuh, ik haat je!
crap in = crap out
pi_59501526
Ze kan het nog erger maken door foto's te gaan posten van haar overheerlijke fudge

Ik heb nog nooit fudge gegeten
pi_59501566
ik ga toch maar een blokje 78% cacao chocolade snoepen
Ja doei.
pi_59501602
Ik ga het morgenochtend in blokjes snijden en dan post ik wel foto's.
pi_59501664
quote:
En alle keren dat ik wakker lag
ik besloot
wat een mooie dag
voor de dood
de rouwtekst op de kaart van Janneke...

blergh...
Ja doei.
pi_59501816
Fudge
Ik wist helemaal niet dat je dat zelf kon maken Receptje?
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:11:46 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59501954
zo ik ben weer thuis van het beachvolleyballen... en het was ZWAAAAAAAAAR! heb kramp in mijn kuiten joh!
maaruh ga maandag weer elke week 2 keer helemaal dood gaan daar in die zandbak is vast heel erg goed voor de lijn

nou ik ga lekker douchen, alle zand van me afspoelen... (heb volgens mij een hele zandbak in mijn decolette)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')