Vaak kun je dat soort dingen ook beter hebben als je zelf goed in je vel zit. Ik tenminste wel, ik moet niet èn ongesteld zijn, èn heel druk met afstuderen, èn met stage, èn dan ook nog te horen krijgen dat hij de komende drie maanden waarschijnlijk meer avonddiensten draait dan gewone diensten.. kuch, bijvoorbeeld dan hè, ....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, apart is het niet, zo ís hij gewoon, is zich ook van geen kwaad bewusthet is vaak ook wel schattig, maar soms komt het me écht de strot uit, zoals nu
![]()
Daar mag je ook best van balen, zeker als jij je al verheugde op een vakantie samen. Ik denk op dat soort momenten vaak dat hij blijkbaar liever werkt in plaats van dingen met mij te gaan doen. Waarschijnlijk heeft hij er niet eens zo diep over nagedacht, maar het blijft een rotgevoel.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen makenmoet ik mezelf gaan vermaken
![]()
Da's wel waar ja. De rest van de tijd ben je gewoon een zelfstandige vrouw met een eigen leven die ook best zichzelf kan vermaken, maar af en toe wil je gewoon een sterke man die er is om tegenaan te kruipen als het je allemaal teveel wordt.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vaak kun je dat soort dingen ook beter hebben als je zelf goed in je vel zit. Ik tenminste wel, ik moet niet èn ongesteld zijn, èn heel druk met afstuderen, èn met stage, èn dan ook nog te horen krijgen dat hij de komende drie maanden waarschijnlijk meer avonddiensten draait dan gewone diensten.. kuch, bijvoorbeeld dan hè, ....
Arm kindquote:Op maandag 16 juni 2008 21:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Als we het over mannen gaan hebben...ik heb dus best wel een blauwtje gelopen![]()
Die jongen #2 waar ik het steeds over had, nou we hebben elkaar een paar keer gezien... en ik vroeg hem(ineens in een heel directe bui, normaal had ik dit nooit gezegd en heb er wel een week over nagedacht hoe ik dit ging zeggen): wanneer ga je me zoenen? Zei hij: ja je gaf geen signalen af in het begin terwijl ik je wel ontzettend leuk vond maar omdat ik dacht dat jij me gewoon als vriend zag heb ik een beetje afstand van je genomen, bovendien ga je zometeen een halfjaar weg.
Dus nu...is er niks. En ik vond hem zo ontzettend leuk. Heb dit ook nog nooit zo gehad ofzo...dus ik was lekker in tranen gister
Thanks.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Arm kindTrek het je niet teveel aan,
als hij je supersuper leuk had gevonden dan was hij er hoe dan ook voor gegaan! Je hebt er niks aan kunnen doen.
gezellie kwakquote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef kwakveense het volgende:
ik weet nog wel een leuke engelsman (tuba-ist) die op zich wel een vriendin heeft, maar ach, die noemde hij laatst een "moany bitch" dusseh... alles kan stuk
*oh, eh...de-lurk* :$ ik hoor hier helemaal niet met mn BMI van 33, maar ik vind t zo gezellig hier met al die mannenpraat... t duurt nog zo lang voor ik op bmi 27 zit (lees, zeker een jaar of anderhalf)... dusseh, als jullie t niet erg vinden lurk ik nog wat meer en post ik af en toe even mee (kwak is de naam...)
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, echt heel raar. Zo kreeg ik vanmiddag plots een opgezette buik. Wat had ik op: 2 bruine boterhammen met jam, sinaasappel-ananassap (vers geperst) en een salade. Geen idee waar het van komt.
Ik ga eerst eens uitzoeken wáár ik precies op reageer. Kan ik daarna m'n dieet aanpassen.
Zo Miss Congeniality kijken!![]()
Hoeveel wil je hebben voor die lichte spijkerbroek?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou voor alle dames die misschien nog interesse hebben:
[TK] dames merkkleding maat XL/XXL, 44
wat een werk om dat te uploaden zeg......
nou zeg eens wat leuksquote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben voor die lichte spijkerbroek?.
Ja, dat is wel zo. Ik word niet zo heel snel boos, kan veel hebben, maar die teleurstelling zit idd veel dieper.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Sylvana: ik vind teleurstelling eigenlijk veel erger. Boosheid kun je eruit schreeuwen, maar teleurstelling zit vaak dieper.
heeeeeeeeel herkenbaar... vriendlief hier, heeft niet zulke goede voelsprieten zeg maar....quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is nog het ergste, hoe ze dan zelf niks in de gaten hebben. En word dan maar eens boos, als het geen opzet is.
Dank je, je kunt me oprapenquote:
Ik hou eigenlijk ook wel van mannen, ze zijn vaak ook zo lekker recht voor z'n raap, veel simpeler dan vrouwen inderdaad. Maarja, de mijne moet natuurlijk wel precies begrijpen hoe gecompliceerd ik ben en daar op de juiste momenten op in kunnen spelen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Overigens heb ik niks tegen mannen. Tenzij het mannen zijn die mijn badkamer verprutsen.
Mannen zijn zoveel logischer, zoveel taaier en zoveel ongecompliceerder. Ik ben dol op vrouwen en op hun typische vrouwelijkheid, maar over het algemeen word ik stapelgek van ze.
U ziet de vrouwelijke tegenstrijdigheid he?
joh ik heb geen idee, heb nog nooit iets verkochtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen idee wat broeken van Esprit doen. Heb je niet een richtprijs?
.
Idd, erg herkenbaar jaquote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Teleurstelling.. nou ja.. ik weet niet of ik dat goed omschrijf, maar het is meer een
'weten dat hij nu eenmaal zo is' en het 'dan maar niet zeggen, omdat je niet -dat zeikwijf- wilt zijn' maar ondertussen opgevroten worden door irritatie en onbegrip 'waarom zegt hij dat niet gewoon even...?'
en als dat zich herhaalt, ga je je én nog geirriteerder (teleurgestelder) voelen, maar wil je nog steeds 'niet zeuren'
enzo
Ik weet niet wat jij leuk vind, ik ben namelijk een kneus met dingen zonder prijs. Ik ben altijd bang iemand met een bod te beledigen en afdingen durf ik nooitquote:Op maandag 16 juni 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
joh ik heb geen idee, heb nog nooit iets verkocht(ja vroeger toen ik 10 was op de rommelmarkt).
Nieuwprijs van die broek was 69,95 geloof ik...
doe maar een leuk bod
Volgens mij geldt dat voor het mannelijke geslacht als geheel. Tenminste, in mijn omgeving zie ik dat vrouwen van nature veel meer aan anderen denken en rekening met anderen houden, terwijl mannen gewoon lekker hun eigen gang gaan. Dat leidt vanzelf tot teleurstellingen als je van een ander dezelfde mate van inleving verwacht die je zelf geeft. Wat natuurlijk bij voorbaat een verloren zaak is. Maarja, je kunt toch niet zonder ze hè.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heeeeeeeeel herkenbaar... vriendlief hier, heeft niet zulke goede voelsprieten zeg maar....
(en toch houden we het al bijna 5 jaar samen uit)
Duidelijk zijn voordat je jezelf gaat opvreten. Da's beter dan niets zeggen omdat je de niet wilt zeuren en je intussen zwaar kut voelen. Of niets zeggen en hem niets kwalijk nemen, als je dat kunt is dat het beste.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, erg herkenbaar ja
Maarja, wat doe je ertegen?
En dan word jij steeds geïrriteerder, terwijl meneer zich misschien nog steeds van geen kwaad bewust is. Zeker als je het nooit in voor mannen begrijpelijke termen tegen hem hebt gezegd omdat je niet wilt zeuren. Eigenlijk is dat ook niet eerlijk, want je gaat het hem dan toch kwalijk nemen terwijl hij niet de kans krijgt om iets aan z'n fouten te doen, maarja... De bedoeling is goed.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
Teleurstelling.. nou ja.. ik weet niet of ik dat goed omschrijf, maar het is meer een
'weten dat hij nu eenmaal zo is' en het 'dan maar niet zeggen, omdat je niet -dat zeikwijf- wilt zijn' maar ondertussen opgevroten worden door irritatie en onbegrip 'waarom zegt hij dat niet gewoon even...?'
en als dat zich herhaalt, ga je je én nog geirriteerder (teleurgestelder) voelen, maar wil je nog steeds 'niet zeuren'
enzo
15 euro?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leuk vind, ik ben namelijk een kneus met dingen zonder prijs. Ik ben altijd bang iemand met een bod te beledigen en afdingen durf ik nooit. Op de rommelmarkt kocht ik altijd alles met prijsje, omdat ik dan niet hoefde te onderhandelen
. Dus jij moet het zeggen
.
haha net zo'n kneus als ik dus :p want dat is ook de reden dat ik moeite heb om een prijs te noemen.. ben al snel bang dat het teveel is enzo... want denk je van 15 euro (exclusief verzenden?)quote:Op maandag 16 juni 2008 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leuk vind, ik ben namelijk een kneus met dingen zonder prijs. Ik ben altijd bang iemand met een bod te beledigen en afdingen durf ik nooit. Op de rommelmarkt kocht ik altijd alles met prijsje, omdat ik dan niet hoefde te onderhandelen
. Dus jij moet het zeggen
.
nou dan heb ik toch goed gedacht, thanx MoBlo voor de bevestigingquote:Op maandag 16 juni 2008 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15 euro?
zij moet er vanaf, jij wil het hebben, minimum bod van 2,50, het is meer waard, maar toch geen nieuwe zut meer
zoiets?
haha ja echt welquote:
Tja, en dat vind ik dus "eng" om zo duidelijk tegen hem te zijn, bang dat ik hem van me wegduw, dat hij het uitmaakt, dat het van hem dan niet meer hoeft. Ik bedenk dan meteen de meest erge doemscenario's, waardoor ik er steeds meer tegenop zie om het hem te zeggen en het uiteindelijk dus nog steeds niet durf.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Duidelijk zijn voordat je jezelf gaat opvreten. Da's beter dan niets zeggen omdat je de niet wilt zeuren en je intussen zwaar kut voelen. Of niets zeggen en hem niets kwalijk nemen, als je dat kunt is dat het beste.
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
jarenlang op de vlooienmarkt gestaan met koninginnendag enzo...
in mn topjaar 1000 gulden binnengesleept
Deal!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha net zo'n kneus als ik dus :p want dat is ook de reden dat ik moeite heb om een prijs te noemen.. ben al snel bang dat het teveel is enzo... want denk je van 15 euro (exclusief verzenden?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |