Ik heb laatst een sachertorte gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef -marz- het volgende:
Gefeli nog met je verjaardag CF!
Als ik jarig was zou ik een hele grote chocoladetaart voor mezelf bakken en opeten, fuck dieten! Dus je hebt het nog zéér netjes gehouden.
MoBlo ook gefeliciteerd met een 8supergoei man.
Razz ik was ook 73,9 vorige week
Ik vermoed (het is alleen maar een vermoeden) dat het haar nog niet opgevallen isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik kom haar steeds tegenbij de AH, bij 't Turkse winkeltje, bij 't gemeentehuis, op de fiets, op het station. En ze is ook altijd ietsje later dan ik. Sta ik zeg maar bij 't brood bij de AH, dan komt zij door het draaideurdingetje binnen. Ik denk dat ik er maar iets van ga zeggen
.
Wow! Nice.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sachertorte gemaakt. Gek dat die dingen gewoon beter smaken als ze een dag of 2 in de koelkast staan
.
Ik zie jou steeds voor me, liggend op de grond, schaterlachend met een fles spa op de voorgrondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vermoed (het is alleen maar een vermoeden) dat het haar nog niet opgevallen is
En dan is dat een hele maffe vraag natuurlijk, whaha! Ik zie het dus helemaal voor me
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Sachertorte is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product. In vier verschillende formaten, verpakt in houten kistjes, gaan ze de hele wereld over. De houdbaarheid is, dankzij de dikke laag glazuur, bijzonder lang.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik zie jou steeds voor me, liggend op de grond, schaterlachend met een fles spa op de voorgrond![]()
Aaargh, ik heb nu zin in chocola. En dat terwijl ik nog Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie in de kast heb staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Sachertorte is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur. De taart is een veel geëxporteerd product. In vier verschillende formaten, verpakt in houten kistjes, gaan ze de hele wereld over. De houdbaarheid is, dankzij de dikke laag glazuur, bijzonder lang.
haha ja dat is inderdaad best bijzonderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Trouwens wel bijzonder. Post ik dat ik bijna 3kg ben afgevallen, geen reactie. Plak ik een plaatje van een taart, krijg ik ineens wel reactie.
Oh, maar ik ben dan ook een choco-addictquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Trouwens wel bijzonder. Post ik dat ik bijna 3kg ben afgevallen, geen reactie. Plak ik een plaatje van een taart, krijg ik ineens wel reactie.
hmmm lekkere snack a jacks? time out koekjes? 20+ kaas? toastje met filet americain of 20+ smeerkaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de appie. Worst en chips halen voor mijn wederhelft. En voor mijzelf een doosje Smint. Heb ik ook wat.
Nee helaas. Ik zit op een zeer strikt dieet (vandaar dat het ook zo hard gaat) waarbij "normaal eten" voorlopig uit den boze is. Repen shakes en soepen zijn het mottoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm lekkere snack a jacks? time out koekjes? 20+ kaas? toastje met filet americain of 20+ smeerkaas?
hmmm ik dieet ook best goed (ben ook al 15 kg kwijt in 5 maanden)... maar... ik neem wel tussendoortjes hoor, want ik wil ook gezond blijven eten...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik zit op een zeer strikt dieet (vandaar dat het ook zo hard gaat) waarbij "normaal eten" voorlopig uit den boze is. Repen shakes en soepen zijn het motto. Ja, en Smintjes. Niet eens een pepermuntje
.
Ik moet straks als mijn einddoel in zicht is langzaam weer eten gaan toevoegen, net zolang totdat mijn gewicht constant blijft. Maar tot die tijd dus niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm ik dieet ook best goed (ben ook al 15 kg kwijt in 5 maanden)... maar... ik neem wel tussendoortjes hoor, want ik wil ook gezond blijven eten...
Ben zo bang dat ik het anders niet vol houd en ik ga jo-jo-en....
(overall al 38 kg kwijt)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat valt reuze mee. Ik doe alleen maar bananenshakes bijvoorbeeld, en die smaken ook echt naar banaan. En het leuke is, 3 uur later smaakt het nog steeds naar banaan als je een boer laat. Maar de andere smaken zijn ook prima te doen, ik hou alleen niet zo van variatie
.
haha ach wij worden ook regelmatig door Miss_S afgebrandquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik koop dus geen slimfast bij de Etos, ik doe een "officieel" dieet. Volgens mij was er ook een topic over, waarin de mensen die dit dieet deden door Miss_S werden afgebrand. Ik zal eens even zoeken.
Het Pavlov-effect dat je plaatje teweegbrengt heeft me afgeleidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
nee hoor, dat is mijn chocolade truffel taartquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Die sachertorte ziet er trouwens wel heerlijk uit. Alleen jammer dat het waarschijnlijk één van de ongezondste onder de taarten is...
tsja, ik kan niet zeggen dat ik vóór dit soort manieren avn afvallen ben, en ik ga t ook geen mensen aanraden, maar t is jouw lijf, jouw leven, en t lijkt me dat je er weloverwogen mee bezig bent. dusseh, bravo voor je drie kilo!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:40 schreef k_i_m het volgende:
Oja, ik koop dus geen slimfast bij de Etos, ik doe een "officieel" dieet. Volgens mij was er ook een topic over, waarin de mensen die dit dieet deden door Miss_S werden afgebrand. Ik zal eens even zoeken.
nee, zo bedoelde ik het écht niet. ik ben heel aardig hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef k_i_m het volgende:
Jezus, dat klinkt net alsof ik mijn eten uitkots ofzo. Maar zo bedoelde je het vast niet.
ja maar... dat was precies wat ik probeerde te zeggen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Goed verwoord Mini_Rulez! Ben het helemaal met je eens. Ik vind gewoon dat iedereen die gewicht kwijt moet (of wil) raken dat moet doen op een manier die bij hem/haar past. Als je kan crashdieëten zonder daarna een enorme drang naar veel en ongezond eten te ontwikkelen, nou, prima toch.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, zo bedoelde ik het écht niet. ik ben heel aardig hoor
Ja, ik ben in dat topic ook hard van leer getrokken zag ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
k_i_m: in dit topic is er een beetje aversie ontstaan tegen té streng lijnen, geloof ik. Misschien is dat ook omdat er van tijd tot tijd mensen langskomen die vinden dat sommigen van ons al te streng zijn, omdat ze vaak best weinig eten vergeleken met mensen met écht overgewicht. Wij moeten dan steeds verdedigen dat we toch echt wel gezond bezig zijn omdat we 'tenminste niet crashdiëten'. Als er dan opeens iemand langskomt die wel een crashdieet volgt, is dat even slikken.
Maar zoals je zelf ook al zei in dat andere topic, er is een verschil tussen mensen die structureel verkeerd eten of bij wie er diepere problemen aan hun overgewicht ten grondslag liggen, of iemand die verder wel gezond is maar gewoon even snel wat kilo's kwijt moet. Jij krijgt hopelijk hierna ook geen enorme terugval, wat wel zou gebeuren als er een fundamenteel probleem zat in je relatie met eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |