Komen allemaal uit 't livetopicquote:
Dat pact was me niet helemaal duidelijk ter ore gekomenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre sinds wanneer is het pact dat we nooit TT's van CP zouden accepteren verbroken?
* Cocktailprikker logt weer in als FLquote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maarre sinds wanneer is het pact dat we nooit TT's van CP zouden accepteren verbroken?
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* Cocktailprikker logt weer in als FL
Python, sciptje, klaarquote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Brammie1 het volgende:
het onderzoek dat ik doe bij mijn stage genereert zo'n 5400 waardes die we moeten invoeren en bewerken in Excelik wil niet meer
/failquote:Op maandag 16 juni 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
You can win if you want and if you want it you will win
Ik heb ze beide al, en brawl ook! minder legaalquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net Mario Galaxy gehaald.
Mario kart uitverkocht.
quote:Op maandag 16 juni 2008 17:44 schreef LastRequest het volgende:
Ooh en ik heb ein-de-lijk mijn foto's van Emporium
Ben aan het scannen
Micro-array?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef Brammie1 het volgende:
het onderzoek dat ik doe bij mijn stage genereert zo'n 5400 waardes die we moeten invoeren en bewerken in Excelik wil niet meer
Ik heb alles nog legaalquote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef Aibmi het volgende:
Ik heb ze beide al, en brawl ook! minder legaal
Ik misschien, weet nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan er morgen voetbal kijken dus bij vb... yasha en ik? wie gaan er nog meer mee ?
unox winkel?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm Gelderse rookworstTante die in de unox winkel werkt
geen idee... hangt van t weer afquote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar gaan we binnen of buiten kijken swarma?
we hebben jouw hyves nog niet eens achterhaaldquote:
heb al genoeg bij vb gegetenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah daarom vroeg ik hetjij had het over tafel hebben enzo maar hoe ik het op de foto's had gezien waren er geen tafels meer.. Maar moet je binnen ook staan dan
![]()
En ik wil best van te voren ergens gaan eten hoorMaar als alle tafels weggaan kan dat niet bij VB of wel?
ja lr kom maar gewoon je week is voorbij dus je hebt geen excuus meer !!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR weet wie het is volgens mij
Btw LR anders kom je morgen ook gewoon![]()
Bleh... zit morgen dus in dat congrescentrum in Wageningen... diner tot 20:30 en daarna informele borrel... ik neem mijn oranje hofnar-muts en boa maar mee voor de zekerheidquote:Op maandag 16 juni 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaan er morgen voetbal kijken dus bij vb... yasha en ik? wie gaan er nog meer mee ?
Het was varkenssatequote:Op maandag 16 juni 2008 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb al genoeg bij vb gegetenkipsate bij dinge dan maar ?
of kook jij
Mja... of met alle studenten in één hotelkamer de wedstrijd volgenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou binnen gaan staan, als jullie wat willen zien.
mac heb ik al te veel gegetenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was varkenssateen nee
dus dan wordt het Camelot inderdaad
Of de Maccie
buiten stond iedereen ervoor ?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou binnen gaan staan, als jullie wat willen zien.
Zoals ik al zei wayocity is nicequote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... of met alle studenten in één hotelkamer de wedstrijd volgen
Wageningen centrum schijnt nog wel leuk te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
mooi moment om af te reageren door morgen met ons voetbal te kijkenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer
Was vanmiddag eindelijk begonnen aan portfolio, sla ik m op (dacht ik), sla ik m blijkbaar op onder internetbestanden (temporary files ofzoiets). Dus nu ben ik m kwijt!
Daar gaat mn 2,5 uur werk
Zelfde nickname maakt het nogal makkelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben jouw hyves nog niet eens achterhaald
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
ah k heb aimbi al op hyves gevondenAls je 2 minuten de tijd had genomen was het ook geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Suggestie voor een leuke kroeg?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei wayocity is nice![]()
En zoals ik ook net tegen swarma heb gezegd maybe kan ik wel mee![]()
Zusje is morgen jarig dus ff kijken of zij nog hierheen komt of niet.. en anders zou ik eigenlijk op de korenmarkt gaan kijken maar weet ook niet of ik daar zin in heb...
en ik weet aibmi's hyves wel, hij zit idd bij mij op school
Pijnlijk... zeer pijnlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer
Was vanmiddag eindelijk begonnen aan portfolio, sla ik m op (dacht ik), sla ik m blijkbaar op onder internetbestanden (temporary files ofzoiets). Dus nu ben ik m kwijt!
Daar gaat mn 2,5 uur werk
Het was erg druk idd en als je dan niet al te lomp bent heb je een probleemquote:
Ik zal er over nadenken, en ook even kijken hoeveel werk ik af heb... Misschien kijk ik ook wel graag thuis met wat huisgenootjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi moment om af te reageren door morgen met ons voetbal te kijken
Verheug me idd meer op zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2008 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was erg druk idd en als je dan niet al te lomp bent heb je een probleem. Aan de andere kant, het zal nu een stuk minder druk zijn aangezien het nergens over gaat
.
dat zekerquote:
Zekerquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kijk zaterdag met mijn buren en achterburendat was ook super gezellig.. En vooral goedkoop
Maar kvind wel keer leuk om in een café te kijken dus
Btw swarma mijn moeder vind dat ik voor je moet koken
En thuis kijken houdt je cashflow een beetje binnen de perken... om nou elke wedstrijd je blauw te betalen aan gehaktballetjes met jusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, denk dat ik morgen gewoon thuis kijk vooral om m'n stem te sparen
. Een heel weekend schor na een wedstrijdje van oranje is niet bepaald prettig
.
Daar kun je nu niet meer onderuitquote:Op maandag 16 juni 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Btw swarma mijn moeder vind dat ik voor je moet koken
ik dacht jus de orangequote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En thuis kijken houdt je cashflow een beetje binnen de perken... om nou elke wedstrijd je blauw te betalen aan gehaktballetjes met jusMoet alleen ff kijken waar...
Gelukkig woon ik op mezelf en ben ik eigen baasquote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar kun je nu niet meer onderuit![]()
.
Ah, met z'n allen bij jou eten dus!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik op mezelf en ben ik eigen baas
Ze vroeg wat ik nu morgen ging doen met voetbal dus ik zeggen van kijken en van te voren iets eten..
en toen zei ze: Kan jij toch ook koken voor hem..
Maar kheb geen zin om te koken enzo
Afgelopen vrijdag in Absolute Zero... Ze hadden ook leuke coctails als de "Sylvie Meis"quote:Op maandag 16 juni 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik dacht jus de orangemaar waar haal je dat dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |