iddquote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
houden we ons rustig en laten we je gewoon relaxed meeposten ga je weeeeer lopen kankeren en doorgaan en doorgaan, Ik snap je beweegredenen echt niet.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:06 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Inderdaad dat er eens een einde gemaakt kan worden aan dat gezeur van swarmahoer.
Het is hem, hij heeft het al vaak zat openlijk toegegeven en ik heb zelfs pms om het weer te bewijzen..quote:Op maandag 16 juni 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
Negeer hem maar, dan is de lol er zo vanaf.
als het hem is
Idemquote:
Ohnee hequote:
nu nog de melding voor flitsendelichtenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Paaskonijn, mail maar wanneer je doorhebt hoe je volwassen mee hoort te posten. Minimaal over 48 uur, langer mag ook.
Het is ook een mafkeesquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paaskonijn alweer, die gast heeft tegenwoordig elke maand wel een ban
.
Daar komt wss geen melding voor, maar je zult geen last meer hebben van em.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
nu nog de melding voor flitsendelichten
dan melden we m weer opnieuw aanquote:
Doe dat idd. Via de bekende wegen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:22 schreef swarmahoer het volgende:
dan melden we m weer opnieuw aan
Hij's tof hè?quote:
Maar wel buitengeslotenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
dat is yasha zonder handschoentjes
Hier het hele filmpje:quote:Op maandag 16 juni 2008 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is die van Jan Jans en de kinderen of haal ik nu een paar dingen door elkaar?
Geen idee, maar hustle is supervetquote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Greetings het volgende:
Ha, stadgenoten....
Ik ben bezig respondenten te verzamelen voor mijn scriptie onderzoek, en deze moeten liefst in Nijmegen zelf wonen.
Nu wou ik graag via internet respondenten werven en een oproep op een forum doen, maar ik heb lang gezocht maar geen enkel Nijmeegs forum kunnen vinden....
Bestaat er een forum over en voor Nijmegen? Zou ik erg graag horen....
Alvast dank!
Ik las laatst iets over buurtlink in de krant, misschien kan je daar selecteren op heel Nijmegen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Greetings het volgende:
verhaal
dit is toch een verkapte oproepquote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Greetings het volgende:
Ha, stadgenoten....
Ik ben bezig respondenten te verzamelen voor mijn scriptie onderzoek, en deze moeten liefst in Nijmegen zelf wonen.
Nu wou ik graag via internet respondenten werven en een oproep op een forum doen, maar ik heb lang gezocht maar geen enkel Nijmeegs forum kunnen vinden....
Alvast dank!
Mocht je hier iets willen neerzetten, dan moet je eerst toestemming vragen via forum@fok.nl.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Greetings het volgende:
Ha, stadgenoten....
Alvast dank!
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe principieel niet mee aan HvN gerelateerde zaken. Ik wil een film namelijk in 1 stuk kijken
.
Bij de Scapino gaan staan met Hollande Toppersquote:Op maandag 16 juni 2008 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je beter bij de aldi gaan staan ofzo..
moet je ook niet van die gekke programmas gebruikenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kutfok doet het hier niet normaal meer
je zoekt ze wel uit hequote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze leren er ook niet van he![]()
![]()
[ afbeelding ]
(= zoon gijzelaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |