als een roosje, afgezien van de momenten dat een van onze katten besloten herrie te maken, mauwen in je oor, krabbelen aan de deur dat soort dingenquote:
Ben ik blij dat ik geen katten heb...quote:Op maandag 16 juni 2008 06:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
als een roosje, afgezien van de momenten dat een van onze katten besloten herrie te maken, mauwen in je oor, krabbelen aan de deur dat soort dingen
ik ben wel blij dat ik katten heb, in vergelijking met kinderen zijn ze namelijk heerlijk rustigquote:Op maandag 16 juni 2008 07:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen katten heb...
quote:Op maandag 16 juni 200807:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik katten heb, in vergelijking met kinderen zijn ze namelijk heerlijk rustig [afbeelding]
Voor het eerst dat ik zoiets tegen komquote:At the request of your countries government, we have blocked access to this site.
DMquote:
Hier is het ook lekker, maar dat zal wel toeval zijnquote:Op maandag 16 juni 200808:13 schreef Kuukske het volgende:
Mooie dag vandaag. Je zal maar vrij zijn.
je weet niet meer wat je toilet isquote:Op maandag 16 juni 2008 08:49 schreef OA het volgende:
Zo. De eerste problemen van deze week zijn een feit...
Zaterdag 14 juniquote:02. 268 Pheno
07. 146 JortK
17. 125 Sebasser
26. 104 MPG
45. 083 Papierversnipperaar
50. 079 Houniet
60. 069 indahnesia.com
62. 066 DaMart
68. 060 marcb1974
72. 058 Kuukske
87. 052 Dark_Angelus
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Zondag 15 juniquote:55. 043 marcb1974
55. 043 Houniet
69. 040 OA
98. 034 Papierversnipperaar
quote:005. 155 Pheno
026. 085 JortK
044. 063 Houniet
065. 052 marcb1974
076. 046 indahnesia.com
078. 045 Surveillance-Fiets
078. 045 Papierversnipperaar
Wat is je punt? Niet gedacht dat BX een echt mens is, met sexleven enzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:29 schreef JortK het volgende:
BX
Hoe in mond klaarkomen aangenamer te maken?
Ik niet meer. Maarja, ik heb niets gebruikt tijdens Defqon.1; 's ochtends een aantal biertjes, 's middags aan de cola/water/GoFast (met reclame van Blackquote:Op maandag 16 juni 200810:24 schreef JortK het volgende:
Ik ben echt zo brak als de tering [afbeelding]
Ik heb neusspray gebruikt, 25 biertjes, gister ook een biertje of 20 en 00:00 me bed inquote:Op maandag 16 juni 2008 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Maarja, ik heb niets gebruikt tijdens Defqon.1; 's ochtends een aantal biertjes, 's middags aan de cola/water/GoFast (met reclame van Black). En gisteravond om 9uur het bed in
Nee, ik dacht aan een celibate boxerquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is je punt? Niet gedacht dat BX een echt mens is, met sexleven enzo?
neusspray, heb ik iets gemist in het kader van pretdrugs ?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb neusspray gebruikt, 25 biertjes, gister ook een biertje of 20 en 00:00 me bed in
De ultime manier om spullen mee naar binnen te nemen, o en vrijdag natuurlijk ook het nodige aan biertjes opquote:Op maandag 16 juni 2008 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
neusspray, heb ik iets gemist in het kader van pretdrugs ?
noem me gerust een ouwe lul, maar wat bedoel je met spullenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
De ultime manier om spullen mee naar binnen te nemen, o en vrijdag natuurlijk ook het nodige aan biertjes op
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
noem me gerust een ouwe lul, maar wat bedoel je met spullen
psies, want in Venlo kennen we heul geen drugsprobleemquote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schijnt in Holland vrij normaal te zijn![]()
tering, sterktequote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef BrandX het volgende:
geevdgeevdgeeevdgeee!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gistermiddag ging een spijker niet uit de muur, en toen hij eindelijk meegaf, knalde de hamer tegen mijn oog. Eerst geen last , behalve dat ik wel voelde dat het een goed blauw oog zou worden. Naja, geen probs, dat ken ik goed genoeg.
Word ik vanacht om 3 uur wakker met gruwelijke pijn in mijn oog, alsof er iemand met allemaal glasscherven doorheen aan het jagen was. Duurde een eeuwigheid voordat me mans genoeg voelde de auto in te stappen naar het ziekenhuis.
Afijn, daar was ik dus om half vijf vanacht, blijk ik een fikse schram op mijn hoornvlies te hebben en "ja mevrouw, dat doet heel veel pijn!" Ja dat weet ik oetlul, doe er wat aan!![]()
goed, verdovende druppels in mijn oog gekregen en antibiotica mee. Maar nu het rotste, ik MOET een dagje rust houden, omdat anders het hoornvlies niet goed genoeg heelt. Het zou heel snel moeten helen, dat dan weer wel. En morgen moet ik terug voor controle. FUCKADUCK dus, want door dit geintje kan ik nu pas een dag later weg
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
psies, want in Venlo kennen we heul geen drugsprobleem
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schijnt in Holland vrij normaal te zijn![]()
Das zwaar klotequote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gistermiddag ging een spijker niet uit de muur, en toen hij eindelijk meegaf, knalde de hamer tegen mijn oog. Eerst geen last , behalve dat ik wel voelde dat het een goed blauw oog zou worden. Naja, geen probs, dat ken ik goed genoeg.
Word ik vanacht om 3 uur wakker met gruwelijke pijn in mijn oog, alsof er iemand met allemaal glasscherven doorheen aan het jagen was. Duurde een eeuwigheid voordat me mans genoeg voelde de auto in te stappen naar het ziekenhuis.
Afijn, daar was ik dus om half vijf vanacht, blijk ik een fikse schram op mijn hoornvlies te hebben en "ja mevrouw, dat doet heel veel pijn!" Ja dat weet ik oetlul, doe er wat aan!![]()
goed, verdovende druppels in mijn oog gekregen en antibiotica mee. Maar nu het rotste, ik MOET een dagje rust houden, omdat anders het hoornvlies niet goed genoeg heelt. Het zou heel snel moeten helen, dat dan weer wel. En morgen moet ik terug voor controle. FUCKADUCK dus, want door dit geintje kan ik nu pas een dag later weg
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
psies, want in Venlo kennen we heul geen drugsprobleem
Vooral Zuid-Hollandquote:
Idd.quote:
quote:
quote:
Hoiquote:Op maandag 16 juni 2008 11:05 schreef Intrepidity het volgende:
De drap die hier uit de bejaarde DE-machine komt is geen koffie te noemen, maar toch: Hoi
Mijn fipo @ deze reeksch
Ze bijten goed hierquote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef Klonk het volgende:
geen verstand van vissen, maar het is wel prima fietsweer, en mooie wolkenluchten
als je fiets er dan nog staat natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze bijten goed hier
Fietsen heb ik vanochtend al gedaan. Naar het station. Vanmiddag nog een keer terug naar huis
Bewaakte stalling, werkt best goedquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je fiets er dan nog staat natuurlijk
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:31 schreef Klonk het volgende:
dan is de kans toch wel vrij groot dat je je fiets weer terug krijgt aan het einde van de dag, geen garantie, maar wel vrij groot
Klopt, en #fok, en #dig, en #nogveelmeerquote:Op maandag 16 juni 2008 11:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja best, was jij niet vroeger in #fokwhatpulse te vinden?
Allemaal?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
Zo. Problemen de wereld uit en alweer bijna 12 uur!
Pop pop chuppa bob bob he wopwopwopquote:
Mijn problemen iig wel.quote:
Dat is al een behoorlijke nuanceringquote:
Chuba chuppsquote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Pop pop chuppa bob bob he wopwopwop [ afbeelding ].
Ik ben niet zo van de nuance.quote:
Whehequote:
En dat is het belangrijkst.quote:
Heeft ze tietenfoto's geplaatst?quote:
Neen. Wel een verhandeling over orale vaardigheden en sliktechnieken.quote:
Die met yoghurt enzulksquote:
orale vaardigheden en sliktechnieken? Waarom heb ik dat gemist?quote:Op maandag 16 juni 200811:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Wel een verhandeling over orale vaardigheden en sliktechnieken.
Verder heeft ze gisteren een klusongeluk gehad en nu een verwonding aan het oog, waardoor haar vertrek naar Italië uitgesteld moet worden [afbeelding]
Omdat je niet terugleest?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
orale vaardigheden en sliktechnieken? Waarom heb ik dat gemist?
Link?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Wel een verhandeling over orale vaardigheden en sliktechnieken.
Verder heeft ze gisteren een klusongeluk gehad en nu een verwonding aan het oog, waardoor haar vertrek naar Italië uitgesteld moet worden
quote:
Ongelukquote:Op maandag 16 juni 2008 10:29 schreef JortK het volgende:
BX
Hoe in mond klaarkomen aangenamer te maken?
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:48 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom nooit in SEX, dat die kutn00bs niets zelf willen proberen is hun probleemquote:
Ik kwam er toevallig langs omdat die bovenaan de AT stondquote:Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom nooit in SEX, dat die kutn00bs niets zelf willen proberen is hun probleem
Ik ook niet, maar vooral omdat ik er niet echt iets te melden hebquote:Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom nooit in SEX, dat die kutn00bs niets zelf willen proberen is hun probleem
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vooral omdat ik er niet echt iets te melden heb.
Hoe dat zoquote:Op maandag 16 juni 2008 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vooral omdat ik er niet echt iets te melden heb.
Hatjooquote:
De tijd die je besteedt aan lullen over seks, kun je beter besteden. Aan seks zelf bijvoorbeeld... in theorie dan hequote:
Doe eens F5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |