Iets met Greet of zo........quote:
Kebab voor iedereen!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ en dan in ut turks[ afbeelding ]
quote:
Niet in die van mij das éénspersoons dingquote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
kan dat in de frituurpan?
Heb je die in Madurodam gekocht?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik breek de frikandellen anders past ut niet
Ja Duh ???quote:
Jij bent me er eentje!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die frikandellenDacht ut niet hé, anders zouden ze op zeker passen.....
Daar komt PcAnnie weer met z'n moeilijke raadseltjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef PC eend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou begrijp ik dat liedje ook meteen beter
Waar slaat dat op ???quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef PC eend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou begrijp ik dat liedje ook meteen beter
Dacht een paard in de badkamerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
een bloemetjesgordijn!
U gaat door voor het paard in de gangquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
een bloemetjesgordijn!
he kutzoooi, die schijnten alles onderquote:Op maandag 16 juni 2008 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
U gaat door voor het paard in de gang
En ze kan een kleurenkoelkast winnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
U gaat door voor het paard in de gang
TT had moeten zijn "Toeterende Turken", dat was gelijk een mooi thema geweest....quote:Op maandag 16 juni 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
Is er nog een thema vanavond?![]()
Hier in de SC bedoel ik.
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coosquote:
Slaap lekker Muisje......quote:Op maandag 16 juni 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coos
Over allochtonen gesprokenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TT had moeten zijn "Toeterende Turken", dat was gelijk een mooi thema geweest....
Ja triest hè?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coos
Ik heb alleen maar blanke leveranciers, het percentage medelanders is hier nogal geringquote:Op maandag 16 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Over allochtonen gesproken
Ben ik de enige SC-er wiens leven voor een heel groot deel via de allochtone winkeliers voorzien wordt?
Slager/ supermarkt/visboer/ kapper en sommige restaurants.![]()
Ik ben benieuwd.
Turkse Groentenboerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben ik de enige SC-er wiens leven voor een heel groot deel via de allochtone winkeliers voorzien wordt?
Ik ben benieuwd.
Rottummerplaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar blanke leveranciers, het percentage medelanders is hier nogal gering
Ik woonde een half jaar geleden in Kampen, daar waren Turken genoeg. Hier, omgeving Harderwijk, Veluwe dus, kom ik ze weinig tegen eigenlijk.....quote:
Ben je wel ingeënt?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier, omgeving Harderwijk, Veluwe dus
Ja...die hadden mooie douches.quote:
Edit: Ik vertrouw onze lieve Heer niet zo....quote:
Over wie heb jij het nu weer?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef Soury het volgende:
En smijt met liefde de douche cabine deur in zijn smoel
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef Soury het volgende:
En smijt met liefde de douche cabine deur in zijn smoel
Vul de plaatjes zelf maar in.. Zie het maar als therapie ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nu weer?
Je ben al net zo vaag als die eend.
dit is een tekst van Martin Waardenberg uit de tv-serie Camping Pernis.quote:
Au en over ???quote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liefde is: een glazen deur tegen je plaat.....
Het wordt steeds geheimzinniger!!quote:
ALLESquote:Op maandag 16 juni 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
[quote]Op maandag 16 juni 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Het wordt steeds geheimzinniger!Wat wil je weten???
Trustevquote:
Alle kassameisjes bij de Albert Heijn zijn allochtoon.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Die kassameisjes dus altijd te laat.....quote:Op maandag 16 juni 2008 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Alle kassameisjes bij de Albert Heijn zijn allochtoon.![]()
De krantenbezorger weet ik niet zeker, de krant is altijd op tijd.
kassa meissjes zijn vet liefquote:Op maandag 16 juni 2008 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Alle kassameisjes bij de Albert Heijn zijn allochtoon.![]()
De krantenbezorger weet ik niet zeker, de krant is altijd op tijd.
Viese vuile stinkracist!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die kassameisjes dus altijd te laat.....
Maar jij hebt nu over die gereformeerde trutjes?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar niet achter de kassa......
Refo is erg in Coos, voetbaltempels zitten er vol mee met EO jongerendag. En reken maar dat ze ook gewoon nat kunnen wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu over die gereformeerde trutjes?
Echt wel Super zijn ze ..... Vet toffe meiden.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar niet achter de kassa......
Ja ik hoorde dat het regende in Biddinghuizen.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Refo is erg in Coos, voetbaltempels zitten er vol mee met EO jongerendag. En reken maar dat ze ook gewoon nat kunnen worden![]()
tegen regen helpt alleen een pluquote:Op maandag 16 juni 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Refo is erg in Coos, voetbaltempels zitten er vol mee met EO jongerendag. En reken maar dat ze ook gewoon nat kunnen worden![]()
Daar helpt geen Jezus tegen
Geen zin in ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 01:19 schreef Coos het volgende:
Het Thema van vanavond.![]()
<<<<<Badmode voor bejaarden
, de gelukkig al sinds mensenheugenis rustende Puy-de-DômeMet de conclusie ben ik het zeker eensch
waarbij ik mij afvraag; smeer je je nu in vóór of tégen de muggen?quote:
Het regent niet maar het gietquote:
Hangt van je doel af......quote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
waarbij ik mij afvraag; smeer je je nu in vóór of tégen de muggen?
niet, eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
[..]
waarbij ik mij afvraag; smeer je je nu in vóór of tégen de muggen?
Hey Duitsers......"uitgekookt"?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
*boer laat
Had ik jou al niet welterusten gewenst??quote:
tegen regenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal pijnlijk.....
Wie immerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Duitsers......"uitgekookt"?
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.quote:
ahh..het niveau is gewijzigd.quote:
Een echte (k)anjerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.![]()
Had een goeie Fokker geweest.
Ik heb nog een oud t-shirt van een of ander dakdekkerbedrijf ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je wel even je oranje outfit aan
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn niveau gaat ook aangepast worden......![]()
![]()
![]()
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
uiteraard.
en niet eensomdat zij verlieren maar omdat wij winnen
Ja, mijn bouwvakkers ook maar echt niet van harte maa ze kunnen niet anders hequote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
WAT HEB JE MET KUTVOCHT GEDAAN!11!!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'quote:Op maandag 16 juni 2008 08:55 schreef CarOnline het volgende:
Wat een eh, bijzondere tekst![]()
Mogge
Zometeen lekker behangen in mn huissie
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'
Heel bijzonder, die Boeijen.
Lekker behangen!quote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.
Später
Als ik het uitgeschreven zie staan, denk ik nog steeds: wat zégt-ie nu? En dan dat met de haren erbij gesleepte douchegordijn.. ráádselachtig.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'
Neen en ik zit hier ook noodgedwongen thuis dus ik heb geen enkele reden om haast te maken. Vooralsnog zit ik hier in een boxershort met een muil vol poffertjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het uitgeschreven zie staan, denk ik nog steeds: wat zégt-ie nu? En dan dat met de haren erbij gesleepte douchegordijn.. ráádselachtig.![]()
Ben je d'r al uit wat je aan gaat trekken vandaag, Noek? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen en ik zit hier ook noodgedwongen thuis dus ik heb geen enkele reden om haast te maken. Vooralsnog zit ik hier in een boxershort met een muil vol poffertjes.
Gelukkig heb ik een mental image van jou en APK. Dat helpt me de dag wel door.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit veroorzaakt niet de meest erotische mental image ever, maar: toch wel lief.
![]()
En 'noodgedwongen thuis' klinkt sowieso al niet zo gezellig, dus geen wonder dat je het dan als vrouw op een vreten zet en troost zoekt in de culinaire tips van Huub.
quote:
Ja dat waren nog eens tijden. Vooral die trendbreuk, om nu eens een keer lángzaam het schuim over het lichaam te bewegen in plaats van altijd maar dat vlug-vlug. Zó mooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een mental image van jou en APK. Dat helpt me de dag wel door.
En langzaam
Beweeg jij schuim over je lichaam
Geef het geef het aan mij
*stil*
Mooi!
*high five*quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
Ik zit trouwens ook noodgedwongen thuis, bedenk ik me ineens!Oppas-oma moest zo nodig op vakantie.
Zo de frituurpan maar eens aanflikkeren.
O, hier omdat ik wat makkelijker een paar uur thuis kan werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef noekje het volgende:
[..]
*high five*
Hier omdat hij zonodig ontzettend de kost moet gaan verdienen!![]()
Agenda's naast elkaar leggen, ho maar!
Als je niet noodgedwongen thuis zou zitten wél ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb niet gescholden, heb niks kapot gesmeten, heb hem niet the silent treatment gegeven. Kortom, ik maak enorme vorderingen. Nu mag ik op zeker winkelen met zijn pas!![]()
O gezellig, kunnen we bij elkaar op de koffie.quote:
Ik ga zo naar de AH een gratis bakkie halen. Dat lijkt mij wel een zinvolle dagbesteding.quote:
Ik voel een Albert Heijn meet opkomenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O gezellig, kunnen we bij elkaar op de koffie.
Tot zo!quote:
ben GVD natgeregend.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dus de boter vergeten, kan ik zo weer terug.
Ja en die aardappelpannekoekjes ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Daar kwam ik laatst ook achter ja.Dat soort dingen ontgaan me helemaal. De Gravad Lax- saus is trouwens ook écht lekker
![]()
Maar het beste toch in Zweden zelf.nog maar 33 nachtjes slapen
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef Gert het volgende:
En ze hebben er ook grote zakken van in de diepvries liggen, voor bijna niets!
Nou ja, een paar jaar van je leven, maar wat geeft dat als je toch 124 zou worden.
Het is tevens een aardige serveersuggestie voor tijdens het voetballen, zéker als Oranje in de kwartinfale tegen Zweden speelt.
Best wel leuk eigenlijk, huisvrouw zijn.
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,quote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en die aardappelpannekoekjes ook.![]()
En de hotdogs zijn wel érg basic: een klef wit broodje met een opwarmworstje. Eigenlijk is het niet te vreten. Maarrrr.. ze kosten maar 50 cent en je mag de saus zelf pakken. Dus wij gaan standaard met een leeg fritessaus-emmertje naar de Ikea.![]()
Wat ga je doen dan in Zweden, behalve gehaktballetjes nassen?
quote:
Klinkt helemaal niet vervelend eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,varen, zwemmen, vissen,elandsafari, denk nog even naar Oslo en luieren.
Hè bah, lijkt me niks aan! Zullen we twee weken naar de Ikea gaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,varen, zwemmen, vissen,elandsafari, denk nog even naar Oslo en luieren.
Nee man!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet vervelend eigenlijk.![]()
![]()
de Zäktdör bankstellen testen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè bah, lijkt me niks aan! Zullen we twee weken naar de Ikea gaan?
Toch ook maar eens kijken wat die ballenbak nou precies inhoudt.quote:
Mét vossebessensausquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ook maar eens kijken wat die ballenbak nou precies inhoudt.
Uhmmm.. OK, én een warme douche daarna dan graag.quote:
Wat een mongool.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me beter ja.
Wat een randdebiel, die kerel in Almelo![]()
En toch hè, en toch dringt de grap zich op.
Gelukkig doet ie dit allemaal vóór 1 juli, anders nog een boete voor roken in een horeca-gelegenheid
Niet te snel oordelen, we weten zijn beweegredenen nog nietquote:
Helemaal geen zin in! Ben narrig!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen, we weten zijn beweegredenen nog niet
Eén of andere retard heeft z'n papieren niet op orde en nu heeft die zijn auto (Zafira, logisch) in de fik gestoken en gijzelt een wethouder op het gemeentehuis. Oh ja, hij heeft ook zijn eigen pand in de fik gestoken.quote:
Ik moet straks ook nog en neem dan meteen even met terugwerkende kracht een dikke stift mee voor de koekjes.quote:
true, had ik zo een auto fikte ik m ook op.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén of andere retard heeft z'n papieren niet op orde en nu heeft die zijn auto (Zafira, logisch) in de fik gestoken en gijzelt een wethouder op het gemeentehuis. Oh ja, hij heeft ook zijn eigen pand in de fik gestoken.
En da's vet zielig.
Morgen kunnen we er allemaal weer om lachen!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op RTV oost kan je live kijken, begint in 't publiek iemand ineens "oranje boven" te zingen.
Dan ga je zo over een drempel en dan voelt het alsof je wervelkolom afbreekt. Dát had die 10 jaar eerder moeten doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
true, had ik zo een auto fikte ik m ook op.
whehequote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen kunnen we er allemaal weer om lachen!
Zag ik jou nou dezelfde matige grap maken?quote:
Zou ik toch nooit doenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zag ik jou nou dezelfde matige grap maken?
Het is wel Almelooooooooooooquote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op RTV oost kan je live kijken, begint in 't publiek iemand ineens "oranje boven" te zingen.
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Kut! zit ik de live-stream te F5-en. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
Helemaal niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beter dan de hele dag "aaaaaaalle welpies helpen", aaaaaaaaaah
Wat zegt die??quote:
Oh welke?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wilde naar de stad spellen kopen voor m'n wii, maar de sensatie is te groot![]()
.
Mario Galaxy hebben we ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mario Kart ja, en Mario Galaxy. Kart is overal uitverkocht
.
Kijk, zelfs dat weet ik helemaal nietquote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tennis, ik ben in 2 dagen al pro geworden, heb nu 1100 punten, heb al wel nog wat hoger gestaan.
VOLGER!!!111!! SETTEN MOET JE!!!111!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:53 schreef Gert het volgende:
Caro..... jij kúnt helemaal geen spelletjes doen de komende tijd.... jij moet heul veul behangen.
Dus dat.
Het ironisch aan de kaak stellen van dat vreselijke, zogenaamd aandoenlijk gezellige ge-"eu" de hele tijd, alsmede dat aanstellerig retorische "dat dus", is best settend.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
VOLGER!!!111!! SETTEN MOET JE!!!111!
Praten in capslock wordt de nieuwe.......ha...ha..ha...
..Zo!!11!...
Wat ik me dan afvraag:quote:Op maandag 16 juni 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele dag door op Roemeense TV: Italië, bij monde van Donadoni, verwijt Roemenië dat het Nederland omgekocht zou hebben.
Zo de waard is......
Heb een stel Roemeense kennissen op MSN die mij dagelijks bijpraten. Ik kijk zelf niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag:
Waarom kijk jij Roemeense TV?
Aggosquote:Op maandag 16 juni 2008 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, ik ben weer terug, met boter, met mario galaxy maar zonder mario kart.
Waarmee zijn de Nederlanders dan omgekocht?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele dag door op Roemeense TV: Italië, bij monde van Donadoni, verwijt Roemenië dat het Nederland omgekocht zou hebben.
Zo de waard is......
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarmee zijn de Nederlanders dan omgekocht?
Die bedorven haring die jij gestuurd hebt?
Cool is dat ja, heerlijk om op te wedden die wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Feit is natuurlijk dat de gehele Roemeense samenleving bol staat van "Spaga" en omkoopschandalen in de voetballerij zijn daar onlangs nog aan de orde geweest (Steaua Bucarest)
Eindelijk mn beloning, ik ben nog nooit zo druk met natuur geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef APK het volgende:
WOOOOOEIIII!
Morgen gaat 'ie open en dan gaat 'ie lekker ruiken.
Hahaha, ja! Best wel invloeden van de Westerburen te zien daar.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
En voor Gert een plaatje van mn straatje
[ afbeelding ]
Vette auto'squote:Op maandag 16 juni 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Kijk nou es!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En voor Gert een plaatje van mn straatje
[ afbeelding ]
Hey WJ, alles de eerste dag van de week goed doorgekomen?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
und dass wird hoffentlich auch weinen
hooi dude.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ, alles de eerste dag van de week goed doorgekomen?
Ik sta te popelen....quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste broeder
oja, er is binnenkort een dgk-meet, kom je ook? pm volgt![]()
[ afbeelding ]
In een congrescentrum rondgehangen vandaag.......de neuzen moesten weer eens allemaal in dezelfde richting.........quote:Op maandag 16 juni 2008 22:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi dude.
mja, beetje moeite met aufwachen 1e dag na het weekeinde, verderts alles goed.
met you too?
jezus. wat een voetbalaanbod, day in day out; who needs pussy?
yo, back.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In een congrescentrum rondgehangen vandaag.......de neuzen moesten weer eens allemaal in dezelfde richting.........
Schijnbaar wel...., maar niets is wat het lijktquote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yo, back.
jouw neus ook in het gareel?
zeg ga je mond spoelen ander krijg je probleempjes met mij en met Manuquote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
even tv kijken, het gemiddeld iq bij jack van g. aan tafel momenteel ligt rond de 60
Ja, de Duitse buurman stond al oranje vlaggen aan z'n gevel te knopenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ja! Best wel invloeden van de Westerburen te zien daar.![]()
O, en ze hebben net gezoénd! Eindelijk! (Scofield en Sara)
ik bedoelde ook alleen brandsteder die het zo omlaag trokquote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zeg ga je mond spoelen ander krijg je probleempjes met mij en met Manu![]()
Been & Neeskens hebben wel NEC op de kaart gezet ja
Vind jij Sara niet leukquote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, ze hebben gezoend?
Ja dat vond ik het minst leuke stuk van dat seizoen
Vooral Neeskensquote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zeg ga je mond spoelen ander krijg je probleempjes met mij en met Manu![]()
Been & Neeskens hebben wel NEC op de kaart gezet ja
Mooiquote:Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jawel maar Scofield leuker![]()
![]()
Ik wil hem zelluf
haai!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jawel maar Scofield leuker![]()
![]()
Ik wil hem zelluf
zal wel op neeskens lijken..quote:Op maandag 16 juni 2008 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi
Ik wil Sara![]()
![]()
Maar dat gaat nogal moeilijk inmiddels
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooi
Ik wil Sara![]()
![]()
Maar dat gaat nogal moeilijk inmiddels
inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
behoorlijk verschil lijkt me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haai!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai!
ik dacht al dat je niet van zoenen en voorspel hield, hebbert
leuk straatje waar je huis gaat wonen. jij nog vorige keer heel bescheiden "kast valt wel mee", yeah right!quote:
Haha, dat valt ook echt wel mee hoor, het lijkt meer dan het is. Maar tis wel mooiquote:Op maandag 16 juni 2008 23:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk straatje waar je huis gaat wonen. jij nog vorige keer heel bescheiden "kast valt wel mee", yeah right!
't Viel mij op dat je buurman nogal dure dakpannen heeft.........quote:Op maandag 16 juni 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, dat valt ook echt wel mee hoor, het lijkt meer dan het is. Maar tis wel mooi
En tis een leuk straatje inderdaad.
Mwah, er klopt iets niet, d'r voorhoofd is veel te hoog........d'r ogen zitten bijna midden in haar gezicht....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
behoorlijk verschil lijkt me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat niet alleen om het uiterlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, er klopt iets niet, d'r voorhoofd is veel te hoog........d'r ogen zitten bijna midden in haar gezicht....
't Is een vrouw, dus binnenkant is bekend. Eén week per maand puinhoop, de andere drie herstellende. Op de goede momenten veel en vaak shoppen en wat chocolade eten.....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het uiterlijk
En het blijft gewoon een lekker ding![]()
Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Viel mij op dat je buurman nogal dure dakpannen heeft.........
Kijk, dat zijn de goede berichten...quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Morgenochtend nieuwe aflevering van Weeds downloaden.
Waarom morgenochtend pasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Waat! Nee! Ja! Echt?! Oh yes!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade etenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een vrouw, dus binnenkant is bekend. Eén week per maand puinhoop, de andere drie herstellende. Op de goede momenten veel en vaak shoppen en wat chocolade eten.....![]()
What else is new.....
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade eten
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gekquote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor.
We hadden de keuze uit een stuk of wat basissoorten en die dus ook.
Je hebt ze ook duurder maar dat zijn die glanzende. Wel heel mooi, maar oh zo duur!
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!
Dat je lichaam zich dan zo aanpast aan de omgeving he. Wonderlijk
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gek
Dit glanzende zijn geglazuurde (in allerlei kleuren), die zijn helemaal niet te betalen.
Ooh ja! wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.
Geen idee of ze daar nog een paar lijken hadden verstopt oid.
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport hadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.
Zou het anders ook niet weten. Wij hebben trouwens wel zwart / antraciet.
Ouwe fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport had
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!quote:
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooh ja! wat was dat ook alweer?
Dat ze moesten verhuizen? Oh en die agent was toen vermoord!
Hopelijk hebben ze een terugblik van een uur
Little boxes
Nog niet, sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:
Weeds (USA)
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet, sorry.![]()
Ik zit helemaal in Oz nu, ruige zooi!
Sideways? Die wijndrinkers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Ah met Philip Seymour Hoffman, dan moet het haast wel goed zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
trustequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andywel mee!
Dus ze gaan niet naar Pittsburgh?
Oh leuk, heb er nu alweer zin in![]()
Ik ga snel slapen, dan is het sneller morgen
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
jezus, zeven weken, da's best lekker!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijken![]()
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, zeven weken, da's best lekker!
toch wel een weelde..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....
Maar.........er lopen wat projecten door en ik moet dus wel bereikbaar zijn.
Mafze......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch wel een weelde..
ik ga ook zo snurken, lekker in de foetushouding me veilig voelen en zo![]()
slaap lekker brothaaa en spreek je.
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef CarOnline het volgende:
En hoe was de Mario Galaxy?
[KSC #886] Quick and hot!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
Oh ja, dat heeft Rayman ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaan. Nu moet ik vanavond weer knijnen gaan vangen
. Te vroeg uitgezet blijkbaar
.
We gaan toch naar [SHO]?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
nou, dat gaat best moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor 10en tennissen is zo lame. Sla dan geen bal
.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook gewoon!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We gaan toch naar [SHO]?Gaan we daar weer een DGK SC beginnen.
![]()
Goeiemorgen trouwens!FF zetten, kom vers van de tennisbaan
Ah neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben afgehaakt. Heb maar 5 episodes gekeken, het kan me niet echt boeien.
Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:17 schreef CarOnline het volgende:
Ah gelukkig, ik was nog niet te laat, over 6 minuten heb ik hem binnen
Haha, ja en dan het liefst ook nogeens nádat Nederland met 2-0 van Roemenië gewonnen heeft (maar Fr en It tóch uitgeschakeld zijn door hun gelijkspel).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehePenalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbqquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.![]()
BBQ-en doe je met briketten, met rook, en met vuur als het vet van de speklappen naar beneden druipt.
Dan zou ik 'm kopen. Kun je er later altijd nog draaitafels op zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbq
Echte komt wel als ik een tuin heb
Hij lijkt mij nogal lastig om schoon te maken. Z'n werking zal wel ok zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
Daar had ik ook nooit ingepast hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zelf deze, maar die is wat lastig mee te nemen![]()
[ afbeelding ]
Ian zou tzt wat data aanleveren, we wachten rustig af, het jaar is nog niet voorbij!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar had ik ook nooit ingepast hoor![]()
ziet er goed uit NMNS. Wanneer is de meet nou? Geinig. BBQ meat.
quote:
Oh das ook een goeiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.![]()
Waarschijnlijk bewaar ik 'em tot volgende week zodat ik 2 afleveringen kan bekijken.
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn Rroma, en sommigen wonen door die daklozenkrantenhandel en dat accordeon spelen in dit soort huizen
[ afbeelding ]
ies goet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef CarOnline het volgende:
Oh das ook een goeie
En help me volgende week even herinneren alstublieft
Cool, dan neem ik de daklozenkrant, ik heb toch niets te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.
[..]
ies goet.
Ramptoeristquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de stekker zit er nog in.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |