Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Viel mij op dat je buurman nogal dure dakpannen heeft.........
Kijk, dat zijn de goede berichten...quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Morgenochtend nieuwe aflevering van Weeds downloaden.
Waarom morgenochtend pasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Waat! Nee! Ja! Echt?! Oh yes!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade etenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een vrouw, dus binnenkant is bekend. Eén week per maand puinhoop, de andere drie herstellende. Op de goede momenten veel en vaak shoppen en wat chocolade eten.....![]()
What else is new.....
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade eten
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gekquote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor.
We hadden de keuze uit een stuk of wat basissoorten en die dus ook.
Je hebt ze ook duurder maar dat zijn die glanzende. Wel heel mooi, maar oh zo duur!
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!
Dat je lichaam zich dan zo aanpast aan de omgeving he. Wonderlijk
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gek
Dit glanzende zijn geglazuurde (in allerlei kleuren), die zijn helemaal niet te betalen.
Ooh ja! wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.
Geen idee of ze daar nog een paar lijken hadden verstopt oid.
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport hadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.
Zou het anders ook niet weten. Wij hebben trouwens wel zwart / antraciet.
Ouwe fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport had
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!quote:
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooh ja! wat was dat ook alweer?
Dat ze moesten verhuizen? Oh en die agent was toen vermoord!
Hopelijk hebben ze een terugblik van een uur
Little boxes
Nog niet, sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:
Weeds (USA)
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet, sorry.![]()
Ik zit helemaal in Oz nu, ruige zooi!
Sideways? Die wijndrinkers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |