Wie immerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Duitsers......"uitgekookt"?
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.quote:
ahh..het niveau is gewijzigd.quote:
Een echte (k)anjerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.![]()
Had een goeie Fokker geweest.
Ik heb nog een oud t-shirt van een of ander dakdekkerbedrijf ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je wel even je oranje outfit aan
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn niveau gaat ook aangepast worden......![]()
![]()
![]()
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
uiteraard.
en niet eensomdat zij verlieren maar omdat wij winnen
Ja, mijn bouwvakkers ook maar echt niet van harte maa ze kunnen niet anders hequote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
WAT HEB JE MET KUTVOCHT GEDAAN!11!!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'quote:Op maandag 16 juni 2008 08:55 schreef CarOnline het volgende:
Wat een eh, bijzondere tekst![]()
Mogge
Zometeen lekker behangen in mn huissie
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'
Heel bijzonder, die Boeijen.
Lekker behangen!quote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.
Später
Als ik het uitgeschreven zie staan, denk ik nog steeds: wat zégt-ie nu? En dan dat met de haren erbij gesleepte douchegordijn.. ráádselachtig.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'
Heel bijzonder, die Boeijen.
Neen en ik zit hier ook noodgedwongen thuis dus ik heb geen enkele reden om haast te maken. Vooralsnog zit ik hier in een boxershort met een muil vol poffertjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het uitgeschreven zie staan, denk ik nog steeds: wat zégt-ie nu? En dan dat met de haren erbij gesleepte douchegordijn.. ráádselachtig.![]()
Ben je d'r al uit wat je aan gaat trekken vandaag, Noek? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen en ik zit hier ook noodgedwongen thuis dus ik heb geen enkele reden om haast te maken. Vooralsnog zit ik hier in een boxershort met een muil vol poffertjes.
Gelukkig heb ik een mental image van jou en APK. Dat helpt me de dag wel door.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit veroorzaakt niet de meest erotische mental image ever, maar: toch wel lief.
![]()
En 'noodgedwongen thuis' klinkt sowieso al niet zo gezellig, dus geen wonder dat je het dan als vrouw op een vreten zet en troost zoekt in de culinaire tips van Huub.
quote:
Ja dat waren nog eens tijden. Vooral die trendbreuk, om nu eens een keer lángzaam het schuim over het lichaam te bewegen in plaats van altijd maar dat vlug-vlug. Zó mooi.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een mental image van jou en APK. Dat helpt me de dag wel door.
En langzaam
Beweeg jij schuim over je lichaam
Geef het geef het aan mij
*stil*
Mooi!
*high five*quote:Op maandag 16 juni 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
Ik zit trouwens ook noodgedwongen thuis, bedenk ik me ineens!Oppas-oma moest zo nodig op vakantie.
Zo de frituurpan maar eens aanflikkeren.
O, hier omdat ik wat makkelijker een paar uur thuis kan werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef noekje het volgende:
[..]
*high five*
Hier omdat hij zonodig ontzettend de kost moet gaan verdienen!![]()
Agenda's naast elkaar leggen, ho maar!
Als je niet noodgedwongen thuis zou zitten wél ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Maar ik heb niet gescholden, heb niks kapot gesmeten, heb hem niet the silent treatment gegeven. Kortom, ik maak enorme vorderingen. Nu mag ik op zeker winkelen met zijn pas!![]()
O gezellig, kunnen we bij elkaar op de koffie.quote:
Ik ga zo naar de AH een gratis bakkie halen. Dat lijkt mij wel een zinvolle dagbesteding.quote:
Ik voel een Albert Heijn meet opkomenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O gezellig, kunnen we bij elkaar op de koffie.
Tot zo!quote:
ben GVD natgeregend.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dus de boter vergeten, kan ik zo weer terug.
Ja en die aardappelpannekoekjes ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Daar kwam ik laatst ook achter ja.Dat soort dingen ontgaan me helemaal. De Gravad Lax- saus is trouwens ook écht lekker
![]()
Maar het beste toch in Zweden zelf.nog maar 33 nachtjes slapen
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:34 schreef Gert het volgende:
En ze hebben er ook grote zakken van in de diepvries liggen, voor bijna niets!
Nou ja, een paar jaar van je leven, maar wat geeft dat als je toch 124 zou worden.
Het is tevens een aardige serveersuggestie voor tijdens het voetballen, zéker als Oranje in de kwartinfale tegen Zweden speelt.
Best wel leuk eigenlijk, huisvrouw zijn.
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,quote:Op maandag 16 juni 2008 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en die aardappelpannekoekjes ook.![]()
En de hotdogs zijn wel érg basic: een klef wit broodje met een opwarmworstje. Eigenlijk is het niet te vreten. Maarrrr.. ze kosten maar 50 cent en je mag de saus zelf pakken. Dus wij gaan standaard met een leeg fritessaus-emmertje naar de Ikea.![]()
Wat ga je doen dan in Zweden, behalve gehaktballetjes nassen?
quote:
Klinkt helemaal niet vervelend eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,varen, zwemmen, vissen,elandsafari, denk nog even naar Oslo en luieren.
Hè bah, lijkt me niks aan! Zullen we twee weken naar de Ikea gaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zalm eten, BBQ-en, zuipen op de veranda omdat het zolang licht is,varen, zwemmen, vissen,elandsafari, denk nog even naar Oslo en luieren.
Nee man!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet vervelend eigenlijk.![]()
![]()
de Zäktdör bankstellen testen?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè bah, lijkt me niks aan! Zullen we twee weken naar de Ikea gaan?
Toch ook maar eens kijken wat die ballenbak nou precies inhoudt.quote:
Mét vossebessensausquote:Op maandag 16 juni 2008 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch ook maar eens kijken wat die ballenbak nou precies inhoudt.
Uhmmm.. OK, én een warme douche daarna dan graag.quote:
Wat een mongool.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me beter ja.
Wat een randdebiel, die kerel in Almelo![]()
En toch hè, en toch dringt de grap zich op.
Gelukkig doet ie dit allemaal vóór 1 juli, anders nog een boete voor roken in een horeca-gelegenheid
Niet te snel oordelen, we weten zijn beweegredenen nog nietquote:
Helemaal geen zin in! Ben narrig!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te snel oordelen, we weten zijn beweegredenen nog niet
Eén of andere retard heeft z'n papieren niet op orde en nu heeft die zijn auto (Zafira, logisch) in de fik gestoken en gijzelt een wethouder op het gemeentehuis. Oh ja, hij heeft ook zijn eigen pand in de fik gestoken.quote:
Ik moet straks ook nog en neem dan meteen even met terugwerkende kracht een dikke stift mee voor de koekjes.quote:
true, had ik zo een auto fikte ik m ook op.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén of andere retard heeft z'n papieren niet op orde en nu heeft die zijn auto (Zafira, logisch) in de fik gestoken en gijzelt een wethouder op het gemeentehuis. Oh ja, hij heeft ook zijn eigen pand in de fik gestoken.
En da's vet zielig.
Morgen kunnen we er allemaal weer om lachen!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op RTV oost kan je live kijken, begint in 't publiek iemand ineens "oranje boven" te zingen.
Dan ga je zo over een drempel en dan voelt het alsof je wervelkolom afbreekt. Dát had die 10 jaar eerder moeten doen.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
true, had ik zo een auto fikte ik m ook op.
whehequote:Op maandag 16 juni 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen kunnen we er allemaal weer om lachen!
Zag ik jou nou dezelfde matige grap maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |