tegen regenquote:Op maandag 16 juni 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal pijnlijk.....
Wie immerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Duitsers......"uitgekookt"?
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.quote:
ahh..het niveau is gewijzigd.quote:
Een echte (k)anjerquote:Op maandag 16 juni 2008 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer dat Prins Bernard niet meer leeft.![]()
Had een goeie Fokker geweest.
Ik heb nog een oud t-shirt van een of ander dakdekkerbedrijf ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je wel even je oranje outfit aan
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn niveau gaat ook aangepast worden......![]()
![]()
![]()
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranjequote:Op maandag 16 juni 2008 01:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
uiteraard.
en niet eensomdat zij verlieren maar omdat wij winnen
Ja, mijn bouwvakkers ook maar echt niet van harte maa ze kunnen niet anders hequote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
WAT HEB JE MET KUTVOCHT GEDAAN!11!!quote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs Bild is anders vol lof over Oranje
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'quote:Op maandag 16 juni 2008 08:55 schreef CarOnline het volgende:
Wat een eh, bijzondere tekst![]()
Mogge
Zometeen lekker behangen in mn huissie
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je het hem hoort zingen dan ben je helft van de tijd aan het vragen,' Wat zegt die nu??'
Heel bijzonder, die Boeijen.
Lekker behangen!quote:Op maandag 16 juni 2008 09:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel braille wat ie zingt.
Später
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |