Ah met Philip Seymour Hoffman, dan moet het haast wel goed zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
trustequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andywel mee!
Dus ze gaan niet naar Pittsburgh?
Oh leuk, heb er nu alweer zin in![]()
Ik ga snel slapen, dan is het sneller morgen
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
jezus, zeven weken, da's best lekker!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijken![]()
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, zeven weken, da's best lekker!
toch wel een weelde..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....
Maar.........er lopen wat projecten door en ik moet dus wel bereikbaar zijn.
Mafze......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch wel een weelde..
ik ga ook zo snurken, lekker in de foetushouding me veilig voelen en zo![]()
slaap lekker brothaaa en spreek je.
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef CarOnline het volgende:
En hoe was de Mario Galaxy?
[KSC #886] Quick and hot!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
Oh ja, dat heeft Rayman ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaan. Nu moet ik vanavond weer knijnen gaan vangen
. Te vroeg uitgezet blijkbaar
.
We gaan toch naar [SHO]?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
nou, dat gaat best moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor 10en tennissen is zo lame. Sla dan geen bal
.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook gewoon!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We gaan toch naar [SHO]?Gaan we daar weer een DGK SC beginnen.
![]()
Goeiemorgen trouwens!FF zetten, kom vers van de tennisbaan
Ah neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben afgehaakt. Heb maar 5 episodes gekeken, het kan me niet echt boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |