Het ironisch aan de kaak stellen van dat vreselijke, zogenaamd aandoenlijk gezellige ge-"eu" de hele tijd, alsmede dat aanstellerig retorische "dat dus", is best settend.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
VOLGER!!!111!! SETTEN MOET JE!!!111!
Praten in capslock wordt de nieuwe.......ha...ha..ha...
..Zo!!11!...
Wat ik me dan afvraag:quote:Op maandag 16 juni 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele dag door op Roemeense TV: Italië, bij monde van Donadoni, verwijt Roemenië dat het Nederland omgekocht zou hebben.
Zo de waard is......
Heb een stel Roemeense kennissen op MSN die mij dagelijks bijpraten. Ik kijk zelf niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag:
Waarom kijk jij Roemeense TV?
Aggosquote:Op maandag 16 juni 2008 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, ik ben weer terug, met boter, met mario galaxy maar zonder mario kart.
Waarmee zijn de Nederlanders dan omgekocht?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De hele dag door op Roemeense TV: Italië, bij monde van Donadoni, verwijt Roemenië dat het Nederland omgekocht zou hebben.
Zo de waard is......
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Waarmee zijn de Nederlanders dan omgekocht?
Die bedorven haring die jij gestuurd hebt?
Cool is dat ja, heerlijk om op te wedden die wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Feit is natuurlijk dat de gehele Roemeense samenleving bol staat van "Spaga" en omkoopschandalen in de voetballerij zijn daar onlangs nog aan de orde geweest (Steaua Bucarest)
Eindelijk mn beloning, ik ben nog nooit zo druk met natuur geweestquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef APK het volgende:
WOOOOOEIIII!
Morgen gaat 'ie open en dan gaat 'ie lekker ruiken.
Hahaha, ja! Best wel invloeden van de Westerburen te zien daar.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
En voor Gert een plaatje van mn straatje
[ afbeelding ]
Vette auto'squote:Op maandag 16 juni 2008 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Kijk nou es!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En voor Gert een plaatje van mn straatje
[ afbeelding ]
Hey WJ, alles de eerste dag van de week goed doorgekomen?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
und dass wird hoffentlich auch weinen
hooi dude.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ, alles de eerste dag van de week goed doorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |