Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Viel mij op dat je buurman nogal dure dakpannen heeft.........
Kijk, dat zijn de goede berichten...quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Morgenochtend nieuwe aflevering van Weeds downloaden.
Waarom morgenochtend pasquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
Waat! Nee! Ja! Echt?! Oh yes!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef APK het volgende:
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Welke? Die rechts op de foto? Gewoon standaard pannen zijn dat.
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade etenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een vrouw, dus binnenkant is bekend. Eén week per maand puinhoop, de andere drie herstellende. Op de goede momenten veel en vaak shoppen en wat chocolade eten.....![]()
What else is new.....
Ja hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
An muh hoela.....dat zijn volgens mij geen standaard pannen (die met dat zwart er doorheen)
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh daar herken ik helemaal niets in. Behalve het chocolade eten
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen, die wonen veelal in Duitsland.....
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gekquote:Op maandag 16 juni 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hoor.
We hadden de keuze uit een stuk of wat basissoorten en die dus ook.
Je hebt ze ook duurder maar dat zijn die glanzende. Wel heel mooi, maar oh zo duur!
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kan je nagaan, ik woon er nog niet eens!
Dat je lichaam zich dan zo aanpast aan de omgeving he. Wonderlijk
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Standaard pannen zijn hier tegenwoordig betonnen pannen, van die gore grijze/antraciet sneldekkers. Dit zijn echte dakpannen, en die zijn een stuk duurder. Of ben ik nu gek
Dit glanzende zijn geglazuurde (in allerlei kleuren), die zijn helemaal niet te betalen.
Ooh ja! wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Iets met een bosbrand die op het huis af kwam geloof ik.
Geen idee of ze daar nog een paar lijken hadden verstopt oid.
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport hadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gek bent, maar dit zijn dan schijnbaar de standaard pannen in Duitsland.
Zou het anders ook niet weten. Wij hebben trouwens wel zwart / antraciet.
Ouwe fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begin nu ook zelf te twijfelen...., maar ik dacht dat je ook een carport had
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!quote:
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ooh ja! wat was dat ook alweer?
Dat ze moesten verhuizen? Oh en die agent was toen vermoord!
Hopelijk hebben ze een terugblik van een uur
Little boxes
Nog niet, sorry.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze gaan verhuizen naar de Mexicaanse grens:
Weeds (USA)
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nog niet, sorry.![]()
Ik zit helemaal in Oz nu, ruige zooi!
Sideways? Die wijndrinkers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. heb je die film die ik tipte (sideways) nu al is gekeken? als je californication waardeerde (na de 4e aflevering overigens niet zo leuk meer, vond ik), is dit helemaal lachuh!
Ah met Philip Seymour Hoffman, dan moet het haast wel goed zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
trustequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh, maar als ze uit Agrestic weggaan dan dan dan missen we Celia! En Doug! Hopelijk gaat Andywel mee!
Dus ze gaan niet naar Pittsburgh?
Oh leuk, heb er nu alweer zin in![]()
Ik ga snel slapen, dan is het sneller morgen
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet deze dan ook op je lijst (nmns, caro, pp en de heeele cos ook btw haha):
http://www.imdb.com/title/tt0282698/
jezus, zeven weken, da's best lekker!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Done......vanaf half juli zeven weken vrij....dan gaan we weer wat flims kijken![]()
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, zeven weken, da's best lekker!
toch wel een weelde..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is echt weelde en ik geniet er ook met volle teugen van....
Maar.........er lopen wat projecten door en ik moet dus wel bereikbaar zijn.
Mafze......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch wel een weelde..
ik ga ook zo snurken, lekker in de foetushouding me veilig voelen en zo![]()
slaap lekker brothaaa en spreek je.
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:37 schreef CarOnline het volgende:
En hoe was de Mario Galaxy?
[KSC #886] Quick and hot!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
Oh ja, dat heeft Rayman ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen ik dacht dat 't wel automatisch zou opslaan. Nu moet ik vanavond weer knijnen gaan vangen
. Te vroeg uitgezet blijkbaar
.
We gaan toch naar [SHO]?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:34 schreef CarOnline het volgende:
Koffieslowchat?
nou, dat gaat best moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor 10en tennissen is zo lame. Sla dan geen bal
.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook gewoon!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
We gaan toch naar [SHO]?Gaan we daar weer een DGK SC beginnen.
![]()
Goeiemorgen trouwens!FF zetten, kom vers van de tennisbaan
Ah neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben afgehaakt. Heb maar 5 episodes gekeken, het kan me niet echt boeien.
Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:17 schreef CarOnline het volgende:
Ah gelukkig, ik was nog niet te laat, over 6 minuten heb ik hem binnen
Haha, ja en dan het liefst ook nogeens nádat Nederland met 2-0 van Roemenië gewonnen heeft (maar Fr en It tóch uitgeschakeld zijn door hun gelijkspel).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehePenalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbqquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.![]()
BBQ-en doe je met briketten, met rook, en met vuur als het vet van de speklappen naar beneden druipt.
Dan zou ik 'm kopen. Kun je er later altijd nog draaitafels op zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbq
Echte komt wel als ik een tuin heb
Hij lijkt mij nogal lastig om schoon te maken. Z'n werking zal wel ok zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
Daar had ik ook nooit ingepast hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zelf deze, maar die is wat lastig mee te nemen![]()
[ afbeelding ]
Ian zou tzt wat data aanleveren, we wachten rustig af, het jaar is nog niet voorbij!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar had ik ook nooit ingepast hoor![]()
ziet er goed uit NMNS. Wanneer is de meet nou? Geinig. BBQ meat.
quote:
Oh das ook een goeiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.![]()
Waarschijnlijk bewaar ik 'em tot volgende week zodat ik 2 afleveringen kan bekijken.
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn Rroma, en sommigen wonen door die daklozenkrantenhandel en dat accordeon spelen in dit soort huizen
[ afbeelding ]
ies goet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef CarOnline het volgende:
Oh das ook een goeie
En help me volgende week even herinneren alstublieft
Cool, dan neem ik de daklozenkrant, ik heb toch niets te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.
[..]
ies goet.
Ramptoeristquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de stekker zit er nog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |