Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:17 schreef CarOnline het volgende:
Ah gelukkig, ik was nog niet te laat, over 6 minuten heb ik hem binnen
Haha, ja en dan het liefst ook nogeens nádat Nederland met 2-0 van Roemenië gewonnen heeft (maar Fr en It tóch uitgeschakeld zijn door hun gelijkspel).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehePenalties bij Frankrijk - Italie ondanks uitschakeling.
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbqquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen BBQ, dat is een veredelde gaspit.![]()
BBQ-en doe je met briketten, met rook, en met vuur als het vet van de speklappen naar beneden druipt.
Dan zou ik 'm kopen. Kun je er later altijd nog draaitafels op zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n balkon is 2,5 bij 2,5 dus echte bbq is tevel werk en ga hier ook niet in het park zitten met m'n bbq
Echte komt wel als ik een tuin heb
Hij lijkt mij nogal lastig om schoon te maken. Z'n werking zal wel ok zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee of dit een beetje redelijke bbq is?
[ afbeelding ]
Daar had ik ook nooit ingepast hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb zelf deze, maar die is wat lastig mee te nemen![]()
[ afbeelding ]
Ian zou tzt wat data aanleveren, we wachten rustig af, het jaar is nog niet voorbij!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar had ik ook nooit ingepast hoor![]()
ziet er goed uit NMNS. Wanneer is de meet nou? Geinig. BBQ meat.
quote:
Oh das ook een goeiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur, ga voor de 720 versie.![]()
Waarschijnlijk bewaar ik 'em tot volgende week zodat ik 2 afleveringen kan bekijken.
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn Rroma, en sommigen wonen door die daklozenkrantenhandel en dat accordeon spelen in dit soort huizen
[ afbeelding ]
ies goet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef CarOnline het volgende:
Oh das ook een goeie
En help me volgende week even herinneren alstublieft
Cool, dan neem ik de daklozenkrant, ik heb toch niets te doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook accordeon leren spelen.
[..]
ies goet.
Ramptoeristquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, de stekker zit er nog in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |