Iets met Greet of zo........quote:
Kebab voor iedereen!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ OLÉ en dan in ut turks[ afbeelding ]
quote:
Niet in die van mij das éénspersoons dingquote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef CarOnline het volgende:
kan dat in de frituurpan?
Heb je die in Madurodam gekocht?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik breek de frikandellen anders past ut niet
Ja Duh ???quote:
Jij bent me er eentje!quote:Op maandag 16 juni 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die frikandellenDacht ut niet hé, anders zouden ze op zeker passen.....
Daar komt PcAnnie weer met z'n moeilijke raadseltjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef PC eend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou begrijp ik dat liedje ook meteen beter
Waar slaat dat op ???quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef PC eend het volgende:
[ afbeelding ]
Nou begrijp ik dat liedje ook meteen beter
Dacht een paard in de badkamerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
een bloemetjesgordijn!
U gaat door voor het paard in de gangquote:Op maandag 16 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
een bloemetjesgordijn!
he kutzoooi, die schijnten alles onderquote:Op maandag 16 juni 2008 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
U gaat door voor het paard in de gang
En ze kan een kleurenkoelkast winnen?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
U gaat door voor het paard in de gang
TT had moeten zijn "Toeterende Turken", dat was gelijk een mooi thema geweest....quote:Op maandag 16 juni 2008 00:30 schreef Coos het volgende:
Is er nog een thema vanavond?![]()
Hier in de SC bedoel ik.
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coosquote:
Slaap lekker Muisje......quote:Op maandag 16 juni 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coos
Over allochtonen gesprokenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TT had moeten zijn "Toeterende Turken", dat was gelijk een mooi thema geweest....
Ja triest hè?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahha en nu ga ik slapen. Hoogtepunt qua LOL Dag Coos
Ik heb alleen maar blanke leveranciers, het percentage medelanders is hier nogal geringquote:Op maandag 16 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Over allochtonen gesproken
Ben ik de enige SC-er wiens leven voor een heel groot deel via de allochtone winkeliers voorzien wordt?
Slager/ supermarkt/visboer/ kapper en sommige restaurants.![]()
Ik ben benieuwd.
Turkse Groentenboerquote:Op maandag 16 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Over allochtonen gesproken
Ben ik de enige SC-er wiens leven voor een heel groot deel via de allochtone winkeliers voorzien wordt?
Slager/ supermarkt/visboer/ kapper en sommige restaurants.![]()
Ik ben benieuwd.
Rottummerplaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar blanke leveranciers, het percentage medelanders is hier nogal gering
Ik woonde een half jaar geleden in Kampen, daar waren Turken genoeg. Hier, omgeving Harderwijk, Veluwe dus, kom ik ze weinig tegen eigenlijk.....quote:
Ben je wel ingeënt?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier, omgeving Harderwijk, Veluwe dus
Ja...die hadden mooie douches.quote:
Edit: Ik vertrouw onze lieve Heer niet zo....quote:
Over wie heb jij het nu weer?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef Soury het volgende:
En smijt met liefde de douche cabine deur in zijn smoel
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:56 schreef Soury het volgende:
En smijt met liefde de douche cabine deur in zijn smoel
Vul de plaatjes zelf maar in.. Zie het maar als therapie ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Over wie heb jij het nu weer?
Je ben al net zo vaag als die eend.
dit is een tekst van Martin Waardenberg uit de tv-serie Camping Pernis.quote:
Au en over ???quote:Op maandag 16 juni 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liefde is: een glazen deur tegen je plaat.....
Het wordt steeds geheimzinniger!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |