Bij mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
Waar kan ik nu een nummer voor dit topic aanvragen?
Ooit was daar toch FB voor ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
Waar kan ik nu een nummer voor dit topic aanvragen?
Zodat jij de bohemian rhapsody er weer in kan knallen zekerquote:
Heel sluw van gert om dat dicht te gooien, voordat ie mij ging edittenquote:
Voor de BLO YT-ers.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodat jij de bohemian rhapsody er weer in kan knallen zeker
Nou....quote:
En dat zwarte gat ga je zeker met wit opvullen?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je al weer terug? En hoe was het?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vond het alleen jammer dat we naar de wedstrijd de stad niet meer in konden
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Hoorde volgens mij de stadionspeaker? zeggen dat de binnenstad bomvol en afgesloten was. Oranje is de kleur die alles overspoelt daar. Mooi om te zien en genieten, ook thuis voor de buis
Je had wel mee kunnen liften met regent Balkenende. Die was zo vrij om het regeringsvliegtuig maar even te pakken voor dit tripje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]klopt, 15 minuten voor tijd moest je aanwijzingen volgen van de politie, 10 minuten later mocht je niet meer naar het centrum
Shhht anders krijg je ruzie en word dit een rel topic..quote:
Maar die wedstrijd was toch gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:03 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zow, eindelijk mijn tv-kaart werkend gekregen.
Karn.
WTFquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar die wedstrijd was toch gisteren
Kun je hem ook 24 in het voren zetten ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Loopt die kaart gewoon een etmaal achter?
Karn.
Sow Peter, zat je klem achter die deur?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Herinneringen aan een deur die open ging.
Ik mot geen kerels over de vloer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je hem ook 24 in het voren zetten ?![]()
Dan kunnen we maandag al kijken....![]()
Moet je mij wel uitnodigen natuurlijk![]()
En weer keihard dichtgesmeten werd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee, het was een deur van een busje, toen we vroeger met de scouting onderweg waren naar een kamp in Luxemburg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow Peter, zat je klem achter die deur?
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou nee, het was een deur van een busje, toen we vroeger met de scouting onderweg waren naar een kamp in Luxemburg.
Volgens mij kijk jij niet objectief omdat Peet een gepeperde mening over een aantal COS-figuren heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aan
Ik heb er vanmiddag, verblind door schoonheid, uren naar zitten kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind er in ieder geval helemaal niks aan
Ah, goed dat je hier bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Las net de SC even na![]()
Theroin, ik heb genoten van je chat gister![]()
Gaat het weer een beetje?![]()
Nee, ik ben over het algemeen nogal negatief over "kunst" waar ik niks in zie en de uitleg van de "kunstenaar" ook helemaal niet terug zie in "het kunstwerk".quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet objectief omdat Peet een gepeperde mening over een aantal COS-figuren heeft.
Ik ook !!!! Geweldigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Las net de SC even na![]()
Theroin, ik heb genoten van je chat gister![]()
Gaat het weer een beetje?![]()
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee, ik ben over het algemeen nogal negatief over "kunst" waar ik niks in zie en de uitleg van de "kunstenaar" ook helemaal niet terug zie in "het kunstwerk".
"Begrijpen" van kunst... zal me nooit lukkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.
Zo is het ook een beetje met kunst.
Je kunt natuurlijk altijd een tenenkrommend slecht nep Pop Art plaatje aan de muur hangen.
Mooi man, die willen we niet in de kwartquote:
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speakingquote:
Eigenlijk moet je iedereen kunnen uitschakelen en daarbij is het belangrijk dat hun laatste poulewedstrijd wel ergens om gaat en ze niet kunnen gaan rusten. Enige voordeel is dat je nu een kans hebt op Zweden die zonder ibrahimovic ook niet zoveel in de melk te brokkelen hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi man, die willen we niet in de kwart.
Had het bijna gekocht... Uhh herstel dacht dat ik het gratis mocht hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.
Zo is het ook een beetje met kunst.
Je kunt natuurlijk altijd een tenenkrommend slecht nep Pop Art plaatje aan de muur hangen.
Ik ben weer helemaal rustigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
Relax manquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
sjesus hee, wat een activiteit in de verschillende topics, week erbij denk!!!!!!!!!![]()
wel een beetje sad dat zo'n wijffert hier op het forum komt melden dat huub z'n mevrouw slaat. als het dan zo was, trap 'm dan in z'n ballen ipv al onanerend op de eerste rij te gaan staan om lekker te glureh
Hey WJ.....ze smelten de kazenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wtf? ik ben vrij relaxt.
period?
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft die rel?
Sry, was even aan het etenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, goed dat je hier bent.
Heb je ook verstand van Hauppauge tv-kaarten?
hoi! alles goed, brothaaw?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ.....ze smelten de kazen
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles goed, brothaaw?
ja, die muis zal wel een beetje verdrietig zijn omdat het vandaag den laatste dag is in duh sc, of is het weer opgeschoven inmiddels? (zit nog in het bijleesproces).
ja, dat was een leuk potje gstrn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Heb alles......doe geen moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff skappies, doen, ienand nog wat nodigggggggggggggg?
hoi wjquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Witte wijn en peukenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Klopt Topweek it is !!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Waar tegenaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal rustigKan er weer tegenaan vanavond
Uh geen idee ? Tis zaterdag en ik werk niet ofzoquote:
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.quote:
Het zou idd wel leuk zijn om tegen hiddink te spelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.
Die onzin boeit me nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schele, de hele dag hier is 1 rel, lees is terug
GOEDEN Avondquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
One lovequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteen
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
One love![]()
Laten we de 2 SC's ook weer samenvoegen, and all be friends
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rusland speelt anders ook geen prachtig voetbal.
Dat is een beetje teveel eerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
1. De slechte naam van de internetfans
Ik vond NL - Frankrijk het aankijken meer dan waardquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje saaie wedstrijd. Vond gisteren Roemenië-Italië mooi om naar te kijken
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij zal het niet liggen. Op voorhand erken ik dat ik schuldig was aan alles, waaronder:
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
8. Te veel drank !!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. De vierde plaats van Huub
3. Het feit dat Fries z'n pik liet hangen i.p.v. z'n hoofd
4. De vele bans
5. Het slechte weer
6. De vertraging van 24 uur van de TV-kaart van APK
7. etc. etc
True, dat was ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Daar heb ik het volledig laten liggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is een beetje teveel eer![]()
Hoeveel vliegtuigen heb jij op je naam staan![]()
LULquote:
Ook de af en toe zeer slechte verhouding tussen ons is geheel te wijten aan mijn attitude, ik besef dat. Jij was al die tijd perfectquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is bekend dat je graag de martelaar uithangt, maar nu eis je echt te veel eer op.
Dat slechte weer kon je niets aan doen.
Mijn fout....sorry.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
NATTE KUTJES!@11!!@11341!!11!!ACHTERSTANDSWIJKBEWONERWASBEER!1!!!111
Dan moet jij sterven.quote:
Dat is wél Gert.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoge dieselprijs.....aan wie ligt dat? PC-Eend
Dat kan vrolijker!quote:
Ook dát is te veel eer, op regenachtige dagen maakte ik weleens een klein foutje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook de af en toe zeer slechte verhouding tussen ons is geheel te wijten aan mijn attitude, ik besef dat. Jij was al die tijd perfect
Hee, ik heb voor jouw soort wél de gasprijs laag gehouden.quote:
Twas tering vet lekker zonnig weerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát is te veel eer, op regenachtige dagen maakte ik weleens een klein foutje.
Heb je ook hongerige Ethiopiërs die huilen in de zon, bij wijze van schril contrast?quote:
Niet noemenswaardig.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dát is te veel eer, op regenachtige dagen maakte ik weleens een klein foutje.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ik heb voor jouw soort wél de gasprijs laag gehouden.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:20 schreef Gert het volgende:
Heb je ook Ethiopiërs die huilen in de zon, bij wijze van schril contrast?
Voor het geval je denkt dat ik cynisch was (zou trouwens heel terecht zijn, gezien mijn geschiedenis, nogmaals sorry voor dat), ik vond deze posting van je echt leuk.....quote:
Ja, in het zwart ben ik denk ik een stuk aardiger tegen je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig.....
Ik vind echt dat je het perfect hebt gedaan en dat je vanwege dat feit rustig de komende vijf jaar vrijaf kunt nemen op Fok. Laat een ander deze prestatie maar eens proberen te evenaren![]()
Heerlijk. Nu is dat liedje Singing In The Rain nóg mooier.quote:
Ik kan niet zo goed plakken, quoten maar is wel mooi om te lezen en at Gertquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor het geval je denkt dat ik cynisch was (zou trouwens heel terecht zijn, gezien mijn geschiedenis, nogmaals sorry voor dat), ik vond deze posting van je echt leuk.....
Ik heb het Gert echt lastig gemaakt zo af en toequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed plakken, quoten maar is wel mooi om te lezen en at Gert
Wie nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb het Gert echt lastig gemaakt zo af en toe![]()
Kan dat vermoedelijk nooit meer recht trekken, de tijd is te kort. Ik zal er mee moeten leren leven...
Kan nog net ffquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
Wat lopen jullie met z'n allen te slijmen?
Ik word vol afgemaakt hier en jij noemt dat slijmen!?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:56 schreef Talitha het volgende:
Wat lopen jullie met z'n allen te slijmen?
Niks daarvan je bent welkom !!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
Laatste SC?
Waag ik me nog één keer hier in het hol van de leeuw met deze YouTube:
Allemaal het beste
Ach je leeft nog ? Toch niet zeiken danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word vol afgemaakt hier en jij noemt dat slijmen!?
Sinds wanneer zou jij hier niet meer mogen komen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
Laatste SC?
Waag ik me nog één keer hier in het hol van de leeuw met deze YouTube:
Allemaal het beste
Koud, ijskoud.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je leeft nog ? Toch niet zeiken dan
En aanstellen is ook een `vries´ vakquote:
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou jij hier niet meer mogen komen?
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word vol afgemaakt hier en jij noemt dat slijmen!?
Er is geen LEUKE relquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!
Cool Blurkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.
En meteen iedereen even groeten.
Talithaatje.....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar dan? Ik mis ook alle leuke rellen!
Dat japanse grietje en die verslaggeverquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
GVD hadden die lui niet wat duidelijker kunnen zeggen dat het de bedoeling was om de bal door dat ene raam moesten schieten
Wachten op Duckie toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebben jullie de gebruiksaanwijzing dan wel goed gelezen?
Heb wel meer van dat soort taferelen gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat japanse grietje en die verslaggever![]()
Neem een borrel, overspanne gevalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goftedomme, heel Besaid zit hier![]()
Is Ian nu ook moderator
Prachtige beelden, hoef er alleen niet meer tussen te staan......quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb wel meer van dat soort taferelen gezien.
Maar op een gegeven moment zat iedereen met een bal of 6 op alle ramen te schieten en de meesten wisten echt niet dat het om gratis bier ging en meestal was het leukste dan als iemand overwachts die bal op z'n kop krijgt
Mij ook een keer gebeurd trouwens
Whehehehehehehequote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ian, blijf eens van m'n memmen af.....
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.quote:
Whahahahahahhahahhhahaaaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goftedomme, heel Besaid zit hier![]()
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zat je toch al die tijd.........wetend dat ik op je zat te wachten.....
Brombeer is er ook weerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.
Hoi B. Dit is niet de laatste SC hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.
En meteen iedereen even groeten.
Al drie maanden lang?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Weeknie, zit Peter volgens mij die daar boos was op iemand ofzo stond vandaag in de COSquote:
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....quote:
Ik ben juist harstikke vriendelijk.quote:
Kut hoor inmiddels twee muis armenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?
Link??quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....![]()
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Bloedlinkquote:
Zou het niet doen...quote:kan ik effe een "bommetje" gooien op een regenachtige dag.
Mijn muis heeft knoppenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben juist harstikke vriendelijk.
Als daar een prijs voor zou zijn zou ik die winnen hier op Fok.
Ze kietelen wel lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Als liefste nog wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaar
Volgend jaar kick ik je de COS inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Gertje doet het prima. Hij mist alleen Greet heel erg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Voelt goed dat je weer in de buurt bent.....hoe is het met je ezel?
Jemig je weet toch dat dat niet kloptquote:
Komt wel goed !! Op één been kan men niet lopenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het spraakmakend en leuk genoeg is.
Rrrrrrrrr, fijne stem heeft die man.quote:
Dat zal ik straks wel even aan je vriendin Prospera vragen.quote:
Dacht dat het een vent wasquote:Op zondag 15 juni 2008 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zal ik straks wel even aan je vriendin Prospera vragen.
Mijn tv kaart is aangesloten op mijn UPC mediabox maar het beeld dat er uit komt is 4:3.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
Sry, was even aan het eten
Wat is het probleem?
Heb je geen vrienden danquote:Op zondag 15 juni 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een vent leuk vind
Vriendenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden danFf serieus ik twijfel eraan .. Maar ik heb er sinds gister mee te maken dus leek me een zuur persoon .. En dan gaat het snel naar het mannelijke.
Kun je toch opgeven bij de configuratie van die kaart?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn tv kaart is aangesloten op mijn UPC mediabox maar het beeld dat er uit komt is 4:3.
Beter Geen gezeik en verjaardagen vieren Kut kinderen enz....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrienden![]()
Trek overal het douchegordijn van het plafond af.....![]()
![]()
Wel een paar vage kennissen waar ik zo nu en dan mee optrek
Ah, het bezoek is de deur uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef CarOnline het volgende:
Mensen die douchegordijnen eraf trekken moeten doot
Ik heb expres glazen douche deuren geplaatstquote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef CarOnline het volgende:
Mensen die douchegordijnen eraf trekken moeten doot
Heb wel vriendinnetjes.......die hebben tegenwoordig ook kinderenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter Geen gezeik en verjaardagen vieren Kut kinderen enz....
Ohhhh ??????quote:Op zondag 15 juni 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb wel vriendinnetjes.......die hebben tegenwoordig ook kinderen
Heel verstandig.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb expres glazen douche deuren geplaatst
BRUUTquote:Op zondag 15 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel verstandig.
ik heb gehord dat er mensen bestaan die douchegordijnen eraf rukken.
met plug enal!!
Hehehehehehhe En voor Coos hahahahahahaquote:
Huh ?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Doen vrouwen dat ook? Douche gordijnen en zo ? Moet ik toch mn badkamer reorganisen....
ja en plalkken aan je billenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie heeft er nu nog douchegordijnen, die zijn goor!
Komen ze bij jou wél uit de keuken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Doen vrouwen dat ook? Douche gordijnen en zo ? Moet ik toch mn badkamer reorganisen....
ik heb douchegordijnen en daar heb je een wasmachine voorquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op jouw manier worden ze regelmatig vervangen en die glazen moet je inslaan , hetgeen iets meer rommel geeftquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn keuken wordt momenteel hersteld ...quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komen ze bij jou wél uit de keuken?
vaak!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per douchebeurt moet je bukken en hoe vaak glipt de zeep uit je handen
Oh kut een verbouwingquote:Op zondag 15 juni 2008 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn keuken wordt momenteel hersteld ...
Die gaatjes waar die haakjes in zitten scheuren uit. Die stang (met veer) glijd tussen de muren weg, je moet ze dan iedere maand wassen, door opstijgende hitte trekt de doucheruimte ietwat vacuum en komen ze naar je toe. Allemaal behelpenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb douchegordijnen en daar heb je een wasmachine voor
Zeep ? In welke gevangenis heb jij voor het laatst gezeten? Douche Gel en zo gaat veel beterquote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per douchebeurt moet je bukken en hoe vaak glipt de zeep uit je handen
nou tis ongveer de enige beweging die ik krijg mometeelquote:Op zondag 15 juni 2008 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou niet van bukken, je weet maar nooit...
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er had een vrouw in de keuken gestaan ..Ja dan
Douche Gel vind ik echt nixquote:Op zondag 15 juni 2008 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeep ? In welke gevangenis heb jij voor het laatst gezeten? Douche Gel en zo gaat veel beter
Waarom ga je er niet gelijk bij zitten dan.....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nou tis ongveer de enige beweging die ik krijg mometeel
Echt niet !! maar ik wel. Snap het nog steeds nietquote:
oh eigenlijk ben ik te moe om daar nu over te discussierenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet gelijk bij zitten dan.....
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
Oh de hele SC staat vól met dat woord! Doe dat nou niet mensen, daar wordt Pimmetje verdrietig van!![]()
Dus graag niet meer doorgaan over het onderwerp Doe ......... Maar, ken je die popgroep, APK? Het zijn werkelijk uitstekende muzikanten!!
Over wat?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh eigenlijk ben ik te moe om daar nu over te discussieren![]()
ik weet al haast niet meer waar het over gat eigenlijk
quote:
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteitenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !! maar ik wel. Snap het nog steeds niet
Ken je robbedouche? Dat stripfiguurtje?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
Oh de hele SC staat vól met dat woord! Doe dat nou niet mensen, daar wordt Pimmetje verdrietig van!![]()
Dus graag niet meer doorgaan over het onderwerp Doe ......... Maar, ken je die popgroep, APK? Het zijn werkelijk uitstekende muzikanten!!
Douchegordijn, dat moet het zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
iets dat water tegen houdt en weleens naar beneden komt zetten.![]()
Dat heb ik nu met mijn bed....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteiten
Gewoon doorlezenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef Leandra het volgende:
* Leandra leest ff bij, dus niet te snel volposten en zo wel dan graag met link naar de volgende SC
Ja dat kan, maar dan doet 'ie het toch lekker niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je toch opgeven bij de configuratie van die kaart?
Dan ben ik dus welkomquote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteiten
Geef mij maar Guust ! Veel en veel inventiever !quote:Op zondag 15 juni 2008 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ken je robbedouche? Dat stripfiguurtje?
Werkelijk fenomenaal!
Dat is een raadsel voor nmns.quote:
Dol fijnquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef chufi het volgende:
Welke vis staat er op mijn douche gordijn?
Ook pas sinds je die frituurpan veertien dagen geleden gekocht hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
Kutquote:Op zondag 15 juni 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook pas sinds je die frituurpan veertien dagen geleden gekocht hebt
Het is toch niet zo'n eh... kom hoe heten die beruchte TV-kaarten ook weer... Hauppauge ! Zo eentje is het toch niet hè?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan doet 'ie het toch lekker niet.
Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
Het is toch niet zo'n eh... kom hoe heten die beruchte TV-kaarten ook weer... Hauppauge ! Zo eentje is het toch niet hè?
Guustquote:Op zondag 15 juni 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar Guust ! Veel en veel inventiever !
Damn, ik dacht het koffiezetten al onder de knie te hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er had een vrouw in de keuken gestaan ..Ja dan
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOPquote:Op zondag 15 juni 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, jij denkt het wel even te roggelen hier....nou mooi niet
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.quote:
Blufquote:Op zondag 15 juni 2008 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.quote:
Doe mij maar een Friknadelquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Maar kun je ook lekker koken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.
Mag ik een portie vlammetjes? thnxquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moederquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.
Ik zoek nog ergens asiel.![]()
Spanje lijkt me wel lekker tot het stof opgetrokken is.
Ja best wel die gaspitten zijn wel hoog enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar kun je ook lekker koken?
Beetje haut cuisine?
quote:
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moeder
Dan zou het wel een wonder zijn als je er naartoe zou gaan en terug zou komenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.![]()
Die is al 40 jaar dood.
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbalquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]APK trapt regelmatig deuken in auto's. Zomaar. Omdat-ie "dat leuk vindt".
Als je zegt dat je het kunt mag je het komen proberen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En het kost heul niksquote:Op zondag 15 juni 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4![]()
Ondertussen lig ik zonder trappen in een deuk....
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbal
Die is misschien alweer terug.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Roflquote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Ja goeie waarom was dit ook alweer ????quote:Op zondag 15 juni 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het, ook een verbouwing? Te bot...sorry
Het is je vergeven.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het, ook een verbouwing? Te bot...sorry
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
Lekkker weertje he? Tegenwoordig enzo.
Vroegâh was het nog beter weerquote:Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
Lekkker weertje he? Tegenwoordig enzo.
Coos hebben ? ben je mal in je knarquote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]'t is gewoon butweer man.....het regende hier vandaag regelmatig....
Maar kun jij Coos niet een paar weken hebben?
Mmmm een thuishulp aan twee kanten zou best wel es gezellig kunnen zijnquote:
Nou.. "erotisch".. het is vrij expliciet maar er is weinig erotisch aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
Hihihi.....op Ned2 Japanees erotisch geklungel.
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......quote:
Zie bovenquote:
Zag je dat vieze pikkie?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. "erotisch".. het is vrij expliciet maar er is weinig erotisch aan.
Toen kregen we ook weleens ijsvrij.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......
Maar echt vroegâh, dat je op de lagere school (toen je nog in een klas zat ipv een groep) tropenrooster kreeg omdat het zo warm was maar de zomervakantie nog niet begonnen was
Banzai....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag je dat vieze pikkie?
Leek wel van een hond.
Nooit gehad, wij kregen nog gewoon écht les....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......
Maar echt vroegâh, dat je op de lagere school (toen je nog in een klas zat ipv een groep) tropenrooster kreeg omdat het zo warm was maar de zomervakantie nog niet begonnen was
Tja ben rijk en heb hulp nodig... Toyboys gewildquote:
En ik maar denken dat wij maar een paar jaar schelenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit gehad, wij kregen nog gewoon écht les....
Discrimineer je nu op pikkies? Gaat lekker die erotische film op film2quote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag je dat vieze pikkie?
Leek wel van een hond.
Ik kan heel lekker neuken en héél lekker koken.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ben rijk en heb hulp nodig... Toyboys gewild
Ja!quote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag je dat vieze pikkie?
Leek wel van een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |