Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
Het is toch niet zo'n eh... kom hoe heten die beruchte TV-kaarten ook weer... Hauppauge ! Zo eentje is het toch niet hè?
Guustquote:Op zondag 15 juni 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar Guust ! Veel en veel inventiever !
Damn, ik dacht het koffiezetten al onder de knie te hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er had een vrouw in de keuken gestaan ..Ja dan
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOPquote:Op zondag 15 juni 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, jij denkt het wel even te roggelen hier....nou mooi niet
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.quote:
Blufquote:Op zondag 15 juni 2008 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.quote:
Doe mij maar een Friknadelquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Maar kun je ook lekker koken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.
Mag ik een portie vlammetjes? thnxquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moederquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.
Ik zoek nog ergens asiel.![]()
Spanje lijkt me wel lekker tot het stof opgetrokken is.
Ja best wel die gaspitten zijn wel hoog enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar kun je ook lekker koken?
Beetje haut cuisine?
quote:
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moeder
Dan zou het wel een wonder zijn als je er naartoe zou gaan en terug zou komenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.![]()
Die is al 40 jaar dood.
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbalquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]APK trapt regelmatig deuken in auto's. Zomaar. Omdat-ie "dat leuk vindt".
Als je zegt dat je het kunt mag je het komen proberen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En het kost heul niksquote:Op zondag 15 juni 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4![]()
Ondertussen lig ik zonder trappen in een deuk....
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbal
Die is misschien alweer terug.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Roflquote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Ja goeie waarom was dit ook alweer ????quote:Op zondag 15 juni 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het, ook een verbouwing? Te bot...sorry
Het is je vergeven.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar hoe kwam het, ook een verbouwing? Te bot...sorry
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
Lekkker weertje he? Tegenwoordig enzo.
Vroegâh was het nog beter weerquote:Op zondag 15 juni 2008 01:17 schreef Soury het volgende:
Lekkker weertje he? Tegenwoordig enzo.
Coos hebben ? ben je mal in je knarquote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]'t is gewoon butweer man.....het regende hier vandaag regelmatig....
Maar kun jij Coos niet een paar weken hebben?
Mmmm een thuishulp aan twee kanten zou best wel es gezellig kunnen zijnquote:
Nou.. "erotisch".. het is vrij expliciet maar er is weinig erotisch aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
Hihihi.....op Ned2 Japanees erotisch geklungel.
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......quote:
Zie bovenquote:
Zag je dat vieze pikkie?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. "erotisch".. het is vrij expliciet maar er is weinig erotisch aan.
Toen kregen we ook weleens ijsvrij.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......
Maar echt vroegâh, dat je op de lagere school (toen je nog in een klas zat ipv een groep) tropenrooster kreeg omdat het zo warm was maar de zomervakantie nog niet begonnen was
Banzai....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag je dat vieze pikkie?
Leek wel van een hond.
Nooit gehad, wij kregen nog gewoon écht les....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ook... een week geleden was het nog heerlijk......
Maar echt vroegâh, dat je op de lagere school (toen je nog in een klas zat ipv een groep) tropenrooster kreeg omdat het zo warm was maar de zomervakantie nog niet begonnen was
Tja ben rijk en heb hulp nodig... Toyboys gewildquote:
En ik maar denken dat wij maar een paar jaar schelenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit gehad, wij kregen nog gewoon écht les....
Discrimineer je nu op pikkies? Gaat lekker die erotische film op film2quote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag je dat vieze pikkie?
Leek wel van een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |