Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:58 schreef Gert het volgende:
Het is toch niet zo'n eh... kom hoe heten die beruchte TV-kaarten ook weer... Hauppauge ! Zo eentje is het toch niet hè?
Guustquote:Op zondag 15 juni 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar Guust ! Veel en veel inventiever !
Damn, ik dacht het koffiezetten al onder de knie te hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er had een vrouw in de keuken gestaan ..Ja dan
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOPquote:Op zondag 15 juni 2008 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, jij denkt het wel even te roggelen hier....nou mooi niet
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.quote:
Blufquote:Op zondag 15 juni 2008 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je geen parkeergeld maar trap ik een deuk in die pauperbak van je.
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.quote:
Doe mij maar een Friknadelquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Maar kun je ook lekker koken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zit hij het verschil niet eens.
Mag ik een portie vlammetjes? thnxquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Friknadel / Kroket/ flammetjes in de UITVERKOOP
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moederquote:Op zondag 15 juni 2008 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
In week 40 beginnen ze hier met renoveren.
Ik zoek nog ergens asiel.![]()
Spanje lijkt me wel lekker tot het stof opgetrokken is.
Ja best wel die gaspitten zijn wel hoog enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar kun je ook lekker koken?
Beetje haut cuisine?
quote:
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sjesus heb ik ook ooit meegemaakt ging ff terug naar me moeder
Dan zou het wel een wonder zijn als je er naartoe zou gaan en terug zou komenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik naar m'n moeder ga is het wel héél drastisch.![]()
Die is al 40 jaar dood.
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbalquote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]APK trapt regelmatig deuken in auto's. Zomaar. Omdat-ie "dat leuk vindt".
Als je zegt dat je het kunt mag je het komen proberen natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
quote:Op zondag 15 juni 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is al 40 jaar dood.
En het kost heul niksquote:Op zondag 15 juni 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan mekkeren over een douchegordijn of 3:4![]()
Ondertussen lig ik zonder trappen in een deuk....
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....quote:Op zondag 15 juni 2008 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die heeft geen zin meer in een bitterbal
Die is misschien alweer terug.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Roflquote:Op zondag 15 juni 2008 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houdt d'r kaken wel stijf op elkaar.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |