BRUUTquote:Op zondag 15 juni 2008 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel verstandig.
ik heb gehord dat er mensen bestaan die douchegordijnen eraf rukken.
met plug enal!!
Hehehehehehhe En voor Coos hahahahahahaquote:
Huh ?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Doen vrouwen dat ook? Douche gordijnen en zo ? Moet ik toch mn badkamer reorganisen....
ja en plalkken aan je billenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wie heeft er nu nog douchegordijnen, die zijn goor!
Komen ze bij jou wél uit de keuken?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
Doen vrouwen dat ook? Douche gordijnen en zo ? Moet ik toch mn badkamer reorganisen....
ik heb douchegordijnen en daar heb je een wasmachine voorquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op jouw manier worden ze regelmatig vervangen en die glazen moet je inslaan , hetgeen iets meer rommel geeftquote:Op zondag 15 juni 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn keuken wordt momenteel hersteld ...quote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komen ze bij jou wél uit de keuken?
vaak!quote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per douchebeurt moet je bukken en hoe vaak glipt de zeep uit je handen
Oh kut een verbouwingquote:Op zondag 15 juni 2008 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn keuken wordt momenteel hersteld ...
Die gaatjes waar die haakjes in zitten scheuren uit. Die stang (met veer) glijd tussen de muren weg, je moet ze dan iedere maand wassen, door opstijgende hitte trekt de doucheruimte ietwat vacuum en komen ze naar je toe. Allemaal behelpenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb douchegordijnen en daar heb je een wasmachine voor
Zeep ? In welke gevangenis heb jij voor het laatst gezeten? Douche Gel en zo gaat veel beterquote:Op zondag 15 juni 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe vaak per douchebeurt moet je bukken en hoe vaak glipt de zeep uit je handen
nou tis ongveer de enige beweging die ik krijg mometeelquote:Op zondag 15 juni 2008 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou niet van bukken, je weet maar nooit...
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er had een vrouw in de keuken gestaan ..Ja dan
Douche Gel vind ik echt nixquote:Op zondag 15 juni 2008 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeep ? In welke gevangenis heb jij voor het laatst gezeten? Douche Gel en zo gaat veel beter
Waarom ga je er niet gelijk bij zitten dan.....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nou tis ongveer de enige beweging die ik krijg mometeel
Echt niet !! maar ik wel. Snap het nog steeds nietquote:
oh eigenlijk ben ik te moe om daar nu over te discussierenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet gelijk bij zitten dan.....
quote:Op zondag 15 juni 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
Oh de hele SC staat vól met dat woord! Doe dat nou niet mensen, daar wordt Pimmetje verdrietig van!![]()
Dus graag niet meer doorgaan over het onderwerp Doe ......... Maar, ken je die popgroep, APK? Het zijn werkelijk uitstekende muzikanten!!
Over wat?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh eigenlijk ben ik te moe om daar nu over te discussieren![]()
ik weet al haast niet meer waar het over gat eigenlijk
quote:
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteitenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !! maar ik wel. Snap het nog steeds niet
Ken je robbedouche? Dat stripfiguurtje?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
Oh de hele SC staat vól met dat woord! Doe dat nou niet mensen, daar wordt Pimmetje verdrietig van!![]()
Dus graag niet meer doorgaan over het onderwerp Doe ......... Maar, ken je die popgroep, APK? Het zijn werkelijk uitstekende muzikanten!!
Douchegordijn, dat moet het zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
iets dat water tegen houdt en weleens naar beneden komt zetten.![]()
Dat heb ik nu met mijn bed....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteiten
Gewoon doorlezenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef Leandra het volgende:
* Leandra leest ff bij, dus niet te snel volposten en zo wel dan graag met link naar de volgende SC
Ja dat kan, maar dan doet 'ie het toch lekker niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je toch opgeven bij de configuratie van die kaart?
Dan ben ik dus welkomquote:Op zondag 15 juni 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn keuken in principe geen vrouw, zonder bewezen kwaliteiten
Geef mij maar Guust ! Veel en veel inventiever !quote:Op zondag 15 juni 2008 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ken je robbedouche? Dat stripfiguurtje?
Werkelijk fenomenaal!
Dat is een raadsel voor nmns.quote:
Dol fijnquote:Op zondag 15 juni 2008 00:53 schreef chufi het volgende:
Welke vis staat er op mijn douche gordijn?
Ook pas sinds je die frituurpan veertien dagen geleden gekocht hebtquote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik dus welkom [ afbeelding ] Ik kan koken
Kutquote:Op zondag 15 juni 2008 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook pas sinds je die frituurpan veertien dagen geleden gekocht hebt
Het is toch niet zo'n eh... kom hoe heten die beruchte TV-kaarten ook weer... Hauppauge ! Zo eentje is het toch niet hè?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan doet 'ie het toch lekker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |