Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goftedomme, heel Besaid zit hier![]()
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zat je toch al die tijd.........wetend dat ik op je zat te wachten.....
Brombeer is er ook weerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.
Hoi B. Dit is niet de laatste SC hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.
En meteen iedereen even groeten.
Al drie maanden lang?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Weeknie, zit Peter volgens mij die daar boos was op iemand ofzo stond vandaag in de COSquote:
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....quote:
Ik ben juist harstikke vriendelijk.quote:
Kut hoor inmiddels twee muis armenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?
Link??quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....![]()
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Bloedlinkquote:
Zou het niet doen...quote:kan ik effe een "bommetje" gooien op een regenachtige dag.
Mijn muis heeft knoppenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben juist harstikke vriendelijk.
Als daar een prijs voor zou zijn zou ik die winnen hier op Fok.
Ze kietelen wel lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Als liefste nog wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaar
Volgend jaar kick ik je de COS inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Gertje doet het prima. Hij mist alleen Greet heel erg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Voelt goed dat je weer in de buurt bent.....hoe is het met je ezel?
Jemig je weet toch dat dat niet kloptquote:
Komt wel goed !! Op één been kan men niet lopenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het spraakmakend en leuk genoeg is.
Rrrrrrrrr, fijne stem heeft die man.quote:
Dat zal ik straks wel even aan je vriendin Prospera vragen.quote:
Dacht dat het een vent wasquote:Op zondag 15 juni 2008 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zal ik straks wel even aan je vriendin Prospera vragen.
Mijn tv kaart is aangesloten op mijn UPC mediabox maar het beeld dat er uit komt is 4:3.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
Sry, was even aan het eten
Wat is het probleem?
Heb je geen vrienden danquote:Op zondag 15 juni 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een vent leuk vind
Vriendenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden danFf serieus ik twijfel eraan .. Maar ik heb er sinds gister mee te maken dus leek me een zuur persoon .. En dan gaat het snel naar het mannelijke.
Kun je toch opgeven bij de configuratie van die kaart?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn tv kaart is aangesloten op mijn UPC mediabox maar het beeld dat er uit komt is 4:3.
Beter Geen gezeik en verjaardagen vieren Kut kinderen enz....quote:Op zondag 15 juni 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrienden![]()
Trek overal het douchegordijn van het plafond af.....![]()
![]()
Wel een paar vage kennissen waar ik zo nu en dan mee optrek
Ah, het bezoek is de deur uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef CarOnline het volgende:
Mensen die douchegordijnen eraf trekken moeten doot
Ik heb expres glazen douche deuren geplaatstquote:Op zondag 15 juni 2008 00:25 schreef CarOnline het volgende:
Mensen die douchegordijnen eraf trekken moeten doot
Heb wel vriendinnetjes.......die hebben tegenwoordig ook kinderenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter Geen gezeik en verjaardagen vieren Kut kinderen enz....
Ohhhh ??????quote:Op zondag 15 juni 2008 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb wel vriendinnetjes.......die hebben tegenwoordig ook kinderen
Heel verstandig.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb expres glazen douche deuren geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |