Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goftedomme, heel Besaid zit hier![]()
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar zat je toch al die tijd.........wetend dat ik op je zat te wachten.....
Brombeer is er ook weerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau is niet erg hoog met al die Last-minute rellers.
Hoi B. Dit is niet de laatste SC hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik mag hier best komen hoor, maar ik kwam niet meer de laatste tijd, en toen ik hoorde dat het de laatste SC was dacht ik: laat ik een toepasselijk liedje posten.
En meteen iedereen even groeten.
Al drie maanden lang?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Weeknie, zit Peter volgens mij die daar boos was op iemand ofzo stond vandaag in de COSquote:
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit gewoon hier, ben Toppop aan het kijken op NL3.
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....quote:
Ik ben juist harstikke vriendelijk.quote:
Kut hoor inmiddels twee muis armenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de 'haal een bruine arm bij Greet' SC-reeks gaat gewoon door?
Link??quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een triest clubje van mensen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Zeg maar: de intelligentsia van Fok.....![]()
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Bloedlinkquote:
Zou het niet doen...quote:kan ik effe een "bommetje" gooien op een regenachtige dag.
Mijn muis heeft knoppenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben juist harstikke vriendelijk.
Als daar een prijs voor zou zijn zou ik die winnen hier op Fok.
Ze kietelen wel lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut hoor inmiddels twee muis armenEn helpen doet het niet
Als liefste nog wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik nomineer je wel als liefste user aan het eind van het jaar
Volgend jaar kick ik je de COS inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, alleen een gehandicapte muis heeft er maar één. Ik zie dus je probleem niet zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |