Had het bijna gekocht... Uhh herstel dacht dat ik het gratis mocht hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar op de middelbare school zei ooit tegen mij dat hij het jammer vond dat hij slechts met minder dan 10 Nederlanders over wiskunde kon praten omdat de rest het niet begreep.
Zo is het ook een beetje met kunst.
Je kunt natuurlijk altijd een tenenkrommend slecht nep Pop Art plaatje aan de muur hangen.
Ik ben weer helemaal rustigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
Herinneringen aan een deur die open ging.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh, hoezo dan, ben je een keer gedumpt door een spanjaard, homosexually speaking?
[ afbeelding ]
als 'troost' dan maar.
Relax manquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:10 schreef willem-jozef het volgende:
sjesus hee, wat een activiteit in de verschillende topics, week erbij denk!!!!!!!!!![]()
wel een beetje sad dat zo'n wijffert hier op het forum komt melden dat huub z'n mevrouw slaat. als het dan zo was, trap 'm dan in z'n ballen ipv al onanerend op de eerste rij te gaan staan om lekker te glureh
Hey WJ.....ze smelten de kazenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wtf? ik ben vrij relaxt.
period?
Er komt geen rel....we gaan in vrede uiteenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar blijft die rel?
Sry, was even aan het etenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, goed dat je hier bent.
Heb je ook verstand van Hauppauge tv-kaarten?
hoi! alles goed, brothaaw?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ.....ze smelten de kazen
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi! alles goed, brothaaw?
ja, die muis zal wel een beetje verdrietig zijn omdat het vandaag den laatste dag is in duh sc, of is het weer opgeschoven inmiddels? (zit nog in het bijleesproces).
ja, dat was een leuk potje gstrn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Heb alles......doe geen moeitequote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff skappies, doen, ienand nog wat nodigggggggggggggg?
hoi wjquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Witte wijn en peukenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef willem-jozef het volgende:
Klopt Topweek it is !!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een week te genieten van voetbal, dus alles in ordnung!
Soury is helemaal niet verdrietig volgens mij, ze heeft een topweek
Waar tegenaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal rustigKan er weer tegenaan vanavond
Uh geen idee ? Tis zaterdag en ik werk niet ofzoquote:
Hopelijk wint Rusland. Dan liggen die kut-Grieken eruit met dat spuuglelijke voetbal van ze, en wordt Rusland - Zweden een heel interessante pot, waarvan de winnaar hoogst waarschijnlijk de tegenstander van Nederland gaat worden in de kwartfinale.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |